Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Post Danmark øger kontrol med pakker

Side 7 ud af 7 (69 indlæg)
Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 18:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Charlotte - DogCity.dk:

Vi har måtte sætte leveringstid med GLS fra 1-3 dage, da afhentning stadig svigter nu på 4 uge. Så må kunderne vurdere om det er besparelsen værd.

Tjae .... Skype-CoolSmile vi må jo blive ved til det fungerer, for vores kunders skyld

Ejh hvor irriterende - vi har brugt gls fra januar (erhvervspakker), og det problem har vi slet ikke - tværtimod har vi en rigtig flink chauffør, som kommer punktligt hver dag og er vi ikke nået at blive færdige kommer han bare igen lidt senere. Til gengæld har vi lidt andre små-problemer, lidt flere forkert leverede pakker og lign, end vi har med posten, men det er ikke så mange, at vi ikke kan leve med det.

Tilmeldt 12. Aug 07
Indlæg ialt: 269
Skrevet kl. 19:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Det Post Danmark har skrevet i deres brev er:

"..Hvis en erhvervspakke er sendt til en privat modtager, vil pakken blive faktureret som en Privatpakke. Samtidig vil vi ved fejlregistrering opkræve et gebyr på 100 kr. pr. dag til dækning af administrationsomkostninger i forbindelse med korrektionen. Gebyret opkræves kun for pakker, som vi ikke modtager EDI-data på, og som derfor kræver manuel kontrol."

Er vi ikke enige i, at det betyder at hvis man ufylder sine erhvevslabels med en privatadresse (eller adresse uden CVR), så kommer man til at betale forskellen op til hvad en privatpakke ville koste. Derudover kommer der et éngangsbeløb på 100 kr. for hver dag man laver denne fejl/trick ?

Fra Bramming
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 47
Fra  DogCity.dk Skrevet kl. 08:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jakodan.dk:

 Ejh hvor irriterende - vi har brugt gls fra januar (erhvervspakker), og det problem har vi slet ikke - tværtimod har vi en rigtig flink chauffør, som kommer punktligt hver dag og er vi ikke nået at blive færdige kommer han bare igen lidt senere. Til gengæld har vi lidt andre små-problemer, lidt flere forkert leverede pakker og lign, end vi har med posten, men det er ikke så mange, at vi ikke kan leve med det.

Det har formentlig noget med placering at gøre.

Her i det mørke Jylland får vi at vide at de afhenter klokken 1, og vi skal fortælle dem om vi har pakker til dem inden klokken 11. Der er vi knap nok færdige med at plukke ordrene. Og du får dem ikke til at komme forbi senere hvis du ikke er færdig.

Vi kan godt ændre vores arbejdsgang, så vi lever op til disse krav. Problemet er bare at ligemeget hvordan vi ændrer vores arbejdsgang, og forsøger at tilpasse os, så finder de altid noget at klage over og de svigter alligevel aftalerne.

Lidt på spidsen kunne jeg godt have mistænkt, at de slet ikke gider have kunder med det man kan kalde 'afsides beliggenhed', så de håber nok vi bliver trætte og opsiger aftalen. 

Jeg har forøvrigt forespurgt på omdeling med GLS af privatpakker. Er det en løsning der findes, og hvad hedder den ?

Fra Flensburg
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 414
Skrevet kl. 08:37
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Hvordan anmelder I jeres pakker...til hovedkontoret eller lokal -  til afhentning, jeg vil væde med at de kan tilbyde en bedre løsning hvis i forelægger problemet for dem.

 

Fra Bramming
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 47
Fra  DogCity.dk Skrevet kl. 08:49
Hvor mange stjerner giver du? :

SCANDIEURO:

Hvordan anmelder I jeres pakker...til hovedkontoret eller lokal -  til afhentning, jeg vil væde med at de kan tilbyde en bedre løsning hvis i forelægger problemet for dem.

Til kontoret i Kolding.

Vi har forsøgt at tale med GLS. De afviser, da vi har tegnet aftalen igennem Distribution Plus. Du får mig ikke til at citere afvisningerne ordret, men lad os bare sige det var mindre pænt formuleret Surprise

Fra Flensburg
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 414
Skrevet kl. 09:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at bede om chaufførens mobil nummer, måske kan i intern finde en anden aftale eller prøv at ringe til:

Daniel Tønder Molin
Transportkonsulent
Senior Sales Representative

General Logistics Systems Denmark A/S
Kokmose 3, 6000 Kolding, Denmark
+45 76 33 11 00 Phone
+45 76 33 11 91 Direct
+45 25 24 10 15 Mobile
+45 76 33 12 00 Fax
Mailto:daniel.toender@gls-denmark.com
http://www.gls-group.com

Han er en meget flink mand, som tænker konstruktivt, har kun er positiv indtryk af manden.

Fra Bramming
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 47
Fra  DogCity.dk Skrevet kl. 09:28
Hvor mange stjerner giver du? :

SCANDIEURO:

Prøv at bede om chaufførens mobil nummer, måske kan i intern finde en anden aftale eller prøv at ringe til:

Tusinde tak ! Skype-Smile

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har lige haft besøg af post danmark - og de mener at det er rigtig mange som før har sendt som erhvervspakker - og at der nok vil ske en naturlig regulering i forhold til alle de netshops der kører med gratis fragt. Enten må de opkræve fragt eller dreje nøglen (eller have nogle usandsynligt gode avancer).

Og det glæder jeg mig simpelthen så meget til Wink

Fra Bramming
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 47
Fra  DogCity.dk Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har idag taget direkte kontakt til Daniel Tønder Molin, som jeg fik et rigtigt godt indtryk af. Nu håber jeg GLS samarbejdet kommer til at fungere.

Med hensyn til distributionsaftaler igennem Distribution Plus, vil jeg stærkt fraråde dette. Vi har kæmpet i 3 måneder og det eneste vi får er ringere og ringere service. Huh?

Side 7 ud af 7 (69 indlæg)