Post Danmark sender i begyndelsen af næste uge et brev til deres erhvervskunder om at undgå fejl i opdelingen af erhvervs- og privatpakker.
Det betyder, at en del pakker sendes til forkerte takster og i strid med aftalen med Post Danmark. Kontrollen med pakkerne vil derfor blive skærpet.
FDIH er tilfreds med initiativet, da vi har drøftet problemet med Post Danmark. Når enkelte firmaer udsender privatpakker som erhvervspakker, giver det ulige konkurrencevilkår i forhold til dem, der overholder de indgåede aftaler.
Ja så er det jo spændende hvad vores kære lagerhoteller siger, når de skal til opkræve privatpakke priser og så stadig bruge PD og stadig lave en forretning..
Det glæder jeg mig spændt til...
Det er i hvert fald dem som har tabt teten lige nu..
Så kan det være KIM fra BILLIGPAKKEPOST bliver glad...
Så kan det være KIM fra BILLIGPAKKEPOST bliver glad...
Han er vinderen i det her spil... ;D
Eller man kunne også skrive, hvem er taberen !!
Lige børn leger nu bedst og nogle netshops har været meget for dygtige i forhold til andre.
Det er bare en lille bet til dem der prøver at dumpe priserne via Post Danmarks liberale holdning, som der nu bliver mere styr på fremover via cvr registret....
Måske er det jeres egen skyld, for der manglede ingen forklaringer, hvis Post Danmark læser med her på Amino, som de kan finde på nettet.
Ja og det er ikke kun PD som læser her på AMINO, der er også en E-handelsgruppe ved SKAT som løbende holder sig orienteret, derfor er det også vigtigt at man har orden i lovgivningen, når man debatere noget herinde.
Men jeg synes det er dejligt at portoen så ikke bliver et parameret hvis begge bruger PD... - så bliver der jo kun butikken tilbage til at tage tabet hvis de sælger for billigt.
Ja og det er ikke kun PD som læser her på AMINO, der er også en E-handelsgruppe ved SKAT som løbende holder sig orienteret, derfor er det også vigtigt at man har orden i lovgivningen, når man debatere noget herinde.
Jeg kender rigtig mange læsere på Amino som bare følger med i mens vi andre skaber "underholdningen" Tror også der er nogen store navne bag anonyme profiler..