Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Springet tpå tv2 - iværksætter program

Side 6 ud af 6 (56 indlæg)
Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :
  He he... det må give en fæl stank at fyre sofa-fyldet af.... 
 
En af mine kollegers far (rimeligt flippet fyr) havde i desperation røget indholdet af et Medova te-brev. Det kostede ham lige to dage på hospitalet... Så det skal man tilsyneladdende ikke gøre 
 
/Jesper
www.MediaMouse.dk      jesper snabelA mediamouse.dk
Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :

  På en eller anden vis er jeg efterhånden ret overbevist om at den personaleansvarlige i Mikkel''s virksomhed må have en slående lighed med flodhesten Dolph....

/Jesper
www.MediaMouse.dk      jesper snabelA mediamouse.dk
 
 
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12287
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Vejle
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 87
Fra  Volkswagen Fredericia Skrevet kl. 17:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hva så gutter, var der andre end mig der så programmet?

Hvis jeg skal komme med min personlige mening, syntes jeg at programmet er meget godt. Jeg har dog lidt kritik til det ene hold, med det mobiltilbehør halløj. Det er seriøst utroligt - for jeg fik et indtryk af at de overhovedet ingen plan havde - hverken forretnings- eller markedsføringsplan med handlingsplan osv.
Pludselig stod der 2 kontainere med varer ude foran kontoret - og ja hva nu
Jeg blev lidt overrasket over at folk som mindst er 15 år ældre end mig selv, kaster sig ud i sådan omfattende projekt - både økonomisk og arbejdsmæssigt, uden at have nogen form for slagplan og aftaler i hus
 
Hvad syntes i andre?
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 17:50
Hvor mange stjerner giver du? :
der har været en diskution om programmet her

http://www.amino.dk/idealbb/view.asp?topicID=1004
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12287
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Tag Springet

TV-anmeldelse. TV 2''s nye iværksætterprogram "Springet" havde premiere i aftes, og i bedste Robinson-stil var der drama og intriger fra første minut.

En kabine, hvor rygerne kan nyde en smøg, kontra en holder til mobilopladeren.

Det var duellen i det første af i alt otte iværksætterprogrammer i TV 2''''s nye satsning, "Springet", som ruller over de danske tv-skærme i løbet af de næste par måneder.

Programmet følger 16 håbefulde iværksættere, der alle dyster om "Danskernes Iværksætterpris 2005" og den medfølgende en mio. kr. De 16 iværksættere sættes op mod hinanden i dueller, hvor en såkaldt "mentor" i bedste Robinson-stil efter hver program afgør, hvem der går videre i konkurrencen. I går var det så HMI Trading fra Viby og Smoke Solutions fra Lille Skensved, der blev de første iværksættere til at kæmpe om titlen, og allerede fra første fløjt var der sved på panden hos de to firmaer.
http://www.erhvervsbladet.dk/nyhedsservice/npShowArticle.asp?strArtID=146854

Side 6 ud af 6 (56 indlæg)