Det er total ligegyldigt om java er specielt udviklet til internetapplikationer, faktum er at det ikke giver en særlig god brugeroplevelse for dine kunder kunder (dem der i sidste sende skal have kreditkortet op af lommen). Der findes intet software der er fejlfrit, men der findes noget der er bedre end andre alternativer. |
MikkelFriis.com:Peter Stensgaard:Vi bruger Paypal som betalingssystem på www.coolskins.dk . Vores shop er lavet på Magento Commerce.
Det var super nemt at installere og kostede gratis. De tager en procentdel af salget - men det er der ikke noget nyt i.
Jeg tror, at vi mister ca. 10% af vores kunder mellem ordren og Paypal betalingen. Det ved jeg ikke om det er mange i forhold til en 5000/år PBS aftale + gateway.
Vi forsøger i stedet at forklare kunderne, at Paypal er mindst ligeså sikkert som PBS.
Hej Peter Stensgaard.
Dejligt endelig noget godt og et kanon eks.
I har en rigtig dejlig side må man sige og lige prøvet at ligge varer i kurv. Det er jo super smart, jeg kom til kortoplysninger.. Hvad sker der efter man har intastet det og trykker gennemse ordre ?.
Skal kunden logge ind som bruger eller andet øv ?
Fandeme dejlig og se noget godt!
Vær stolt af din shop..Hvad er den bygget i og af hvem ? er systemet nemt og ligge ind i shoppen ?
Mikkel
Hejsa,
Nu ved jeg ikke, hvordan det forholder sig med ovenstående side....!
Dog ved jeg, at paypal giver flere muligheder til en sælger, fx:
1) Brug en "læg i kurv knap". Kunden kan senere hen check ud.
2) Brug en "køb nu" knap. Kunden køber med det samme. Eksempel kan fx. ses på letmoms.dk. Klik efterfølgende på en af de to nederste produkter. Du vil efterfølgende blive overført til paypal i forbindelse med betaling. Dvs. du skal ikke logge ind. Såfremt du allerede er paypal kunde og ønsker at logge ind, er dette naturligvis en mulighed. Men som udgangspunkt er dette ikke nødvendigt!
Jeg har i øvrigt købt et letmoms produkt gennem paypal og paypal virker fint!