Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan man bygge Webshop på PAYPAL ?

Side 8 ud af 13 (128 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 17:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Thanh:

Hej Niklas!

Java er specielt udviklet til Internet-applikation: både frontend og backend, men jeg kan godt lide at benytte den i frontend. Jeg er næsten sikker på, at din netbank ikke bruger Java, i hvert fald ikke den version 1.6.0+.

Er der fejlfrit eller masse fejl ved andre shopsystemer?

Det er total ligegyldigt om java er specielt udviklet til internetapplikationer, faktum er at det ikke giver en særlig god brugeroplevelse for dine kunder kunder (dem der i sidste sende skal have kreditkortet op af lommen).

Der findes intet software der er fejlfrit, men der findes noget der er bedre end andre alternativer.

Tilmeldt 29. Jul 08
Indlæg ialt: 194
Skrevet kl. 17:31

MikkelFriis.com:

Peter Stensgaard:

Vi bruger Paypal som betalingssystem på www.coolskins.dk . Vores shop er lavet på Magento Commerce.

Det var super nemt at installere og kostede gratis. De tager en procentdel af salget - men det er der ikke noget nyt i.

Jeg tror, at vi mister ca. 10% af vores kunder mellem ordren og Paypal betalingen. Det ved jeg ikke om det er mange i forhold til en 5000/år PBS aftale + gateway.

Vi forsøger i stedet at forklare kunderne, at Paypal er mindst ligeså sikkert som PBS.

Hej Peter Stensgaard.

Dejligt endelig noget godt og et kanon eks.

I har en rigtig dejlig side må man sige og lige prøvet at ligge varer i kurv. Det er jo super smart, jeg kom til kortoplysninger.. Hvad sker der efter man har intastet det og trykker gennemse ordre ?.

Skal kunden logge ind som bruger eller andet øv ?

Fandeme dejlig og se noget godt!

Vær stolt af din shop..Hvad er den bygget i og af hvem ? er systemet nemt og ligge ind i shoppen ?

Mikkel

Hejsa,

Nu ved jeg ikke, hvordan det forholder sig med ovenstående side....!

Dog ved jeg, at paypal giver flere muligheder til en sælger, fx:

1) Brug en "læg i kurv knap". Kunden kan senere hen check ud. 

2) Brug en "køb nu" knap. Kunden køber med det samme. Eksempel kan fx. ses på letmoms.dk. Klik efterfølgende på en af de to nederste produkter. Du vil efterfølgende blive overført til paypal i forbindelse med betaling. Dvs. du skal ikke logge ind. Såfremt du allerede er paypal kunde og ønsker at logge ind, er dette naturligvis en mulighed. Men som udgangspunkt er dette ikke nødvendigt!  Smile

Jeg har i øvrigt købt et letmoms produkt gennem paypal og paypal virker fint!  Smile 

.

Fra København NV
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 17:32

Hej Niklas!

Det er ikke en faktum. Det er kun en enkelt oplevelse/en forkert anvendelse fra din side. Faktisk kan du godt bruge en anden browser til at starte min butik.

Chuuuuu

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:41

det lyder godt i kender gode ting ved paypal.. synes coolskin har et helt kanon system..

det er deres shop jeg søger, bare andet design....nogen der kan hjælpe ?

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 17:45

CoolSkins er bygget på Magento, og der er flere leverandører af den løsning her på siden.

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 17:46

Angående java / ikke java løsning, så er slutbrugerne (altså kunderne) hamrende ligeglade om du bruger java, flash, .net, php eller whatever teknologi. Fokus skal ikke ligge på teknologien, men på oplevelsen og de muligheder som brugeren får.

Efter min mening skal en webshop først og fremmest fungere godt for slutbrugerne (dem der køber ind i shoppen), dernæst kan vi snakke om at den også skal være smart og nem at administrere for butiksejerne.

Men det er sådan ca. 100% ligegyldigt at have verdens bedste administrations interface, hvis man ikke sælger nogen varer. Derfor - husk fokus når der udvikles et shop-system, jeg er sikker på at en butiksejer kan finde sig i at nogen ting er besværlige rent administrationsmæssigt, hvis hans shop tilgengæld konverterer og sælger til 100% af de besøgende :)

Til Thanh > Prøv at fokusere lidt mere på dine fordele ved dit produkt istedet for teknologien bag produktet. Det eneste sted hvor jeg kan se du har noget unikt og en klar fordel, er din såkaldte "fælles betaling". Hvis du kan slå igennem med dette, er jeg sikker på der er et stort marked (hvis det altså holder rent juridisk).

Herudover som andre er inde på, så halter din shop på en del designmæssige punkter, jeg vil anbefale dig at prøve at gå i dialog med andre shopudbydere eller web-udviklere, og bruge de tekniske fordele ved dit betalingsinterface og "den fælles betaling", samt evt. dit backend.  Og så lade nogen andre om at lave en super svedig (evt. integration med en ekstisterende shop-frontend løsning), shop-oplevelse for slutbrugeren.

Det er mine velmenende og konstruktive råd til dig, som jeg vil anbefale du tænker nærmere over. Hvis du skal have stor succes med det her produkt, skal der efter min mening nogen drastiske ændringer til.
Du har herudover også helt klart brug for markedsførings hjælp til at få dit budskab ud, der er alt for meget fokus på dit website på brugermanualer og teknik, og det er ret ligegyldigt indtil man har taget beslutningen om at skulle anvende dit produkt.

Held og lykke med det

Mvh. Lars Meyer

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 17:50

Gadensgaard:

CoolSkins er bygget på Magento, og der er flere leverandører af den løsning her på siden.

Hej

Hvad koster sådan en shop og få lavet ? er det bare standart der bliver lagt design på ?

hvad er en ca. månedlig udgift på sådan en ?

Mikkel

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 18:20

MikkelFriis.com:

Gadensgaard:

Hej

Hvad koster sådan en shop og få lavet ? er det bare standart der bliver lagt design på ?

hvad er en ca. månedlig udgift på sådan en ?

Mikkel

Færdige skins kan du bl.a. finde her:

http://www.templatemonster.com/magento-themes.php

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 18:27

Tak Lagersalg.

Det er jo smart det her..

Er det noget en programmør nemt kan smide ind ?

hvad kostede sådan en shop ca. pr. måned

Mikkel

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 18:39

MikkelFriis.com:

Tak Lagersalg.

Det er jo smart det her..

Er det noget en programmør nemt kan smide ind ?

hvad kostede sådan en shop ca. pr. måned

Mikkel

Den koster ikke andet end engangsbeløbet og så dine hostingudgifter. Samt procenter af transaktionerne via Paypal.

MEN du skal være opmærksom på, at det for nogen er en bedre løsning at købe et færdigt projekt til 9995,00 som nogen sælger herinde, da du så er fri for frustrationerne.

Jeg mener ikke det er specielt kompliceret at lægge op, da du i princippet bare overfører en fil, udpakker den og så ændrer din index.htm.

DE store udfordringer ligger i om du kan anvende et CMS system om du finder netop det du skal bruge i en pakkeløsning, for finder du det ikke, skal du ud og betale for at få det implementeret efterfølgende og så er vi tæt på at de 9.995 + moms er givet godt ud.

Men det er et smag og behag spørgsmål, men gør ikke den fejl at vælge et billigt webhotel til hostning af løsningen.

Jeg roder med det en af dagene og hvis det er nemt, så giver jeg dig besked.

Køb ren argan olie her

Side 8 ud af 13 (128 indlæg)