Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan man bygge Webshop på PAYPAL ?

Side 3 ud af 13 (128 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Krkli:

Men den løsning med betaling på egen side kræver vel SSL? Er det ikke en dyr løsning eller er det noget hosten kan tilbyde alle kunder?

Det er en dyr løsning, dog faldt jeg over Exaweb som tilbød SSL meget billigt, det afhænger jo at type og leverendør.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:19

Hej Kaffe.

Nu er det ikke min prisside der skal laves noget ved, den kører fint og passer sig selv :-)

Men jeg snakker her en helt ny webshopløsning med salg af egne varer..

................................................................................................................................................................

Har i nogen ide om hvor dyrt det er med sådan en paypal pro aftale samt den ssl ? Hvad er ssl ?

Jeg tænker bare jeg kan ikke få en PBS aftale, og bankoverførsel er jo dødsdømt så heller betale lidt ekstra og kan modtage kort end ingenting :-)

Mikkel

Fra København NV
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 19:19

Hej Mikkel!

Mikkel: kan så regne ud jeg ikke kan have min shop på eget domæne.. det er meget upraktisk. svært og brande et underdomæne

Din webshop leveres som et link/en URL i form af https://www.storehotel.com/shop/startshop.sh?shopid=shxxxxxxxx), som på en eller måde bliver lagt ind på din hjemmeside (med dit eget domæne). Kunder benytter linket til at starte butikken og handle.

Du skal have dit eget domæne/din egen hjemmeside for at kunne oprette en ny butik hos mig.

Chuuuuu

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:22
Tilmeldt 20. Aug 07
Indlæg ialt: 215
Skrevet kl. 19:24

Okay, lyder også som en bedre ide - Held og lykke :)

Med venlig hilsen Kaffedrikkeren. Erfaring med etablering af 4 små virksomheder, heraf to eksport. Er en realistisk kritisk optimist. Oplyser navn ved seriøse henvendelser.

Fra Odense C
Tilmeldt 17. Jul 05
Indlæg ialt: 184
Skrevet kl. 19:29

"PayPal Pro" hvor indtastning af kortoplysninger sker på ens eget site kan kun benyttes/bestilles hvis man bor i USA.

Citat fra deres site: "Website Payments Pro is not available in U.S. territories. It is currently limited to the continental United States."

Bortset fra det, så syntes jeg ikke du skal kigge så meget på begræsningerne i PayPal! Brug det dog til at komme igang, og når din shop så bliver en succes, så kan det være at omstændighederne har ændret sig, og at du så har mulighed for at oprette en PBS aftale.

www.onlinebooq.dk - Billigt og brugervenligt booking system. Lad dine kunder selv bestille tid - døgnet rundt.

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 19:42

e-priser.dk kører nu udmærket og skal stadig fortsætte, den betaler de faste udgifter og kan med shop forhåbentlig få mere overskud og give til lidt ekstra i hverdagen.

Men kan godt være jeg skal starte med en helt alm. paypal konto, bare så bange for folk hopper fra og min markedsføring bliver dyrer ind min indtjening.

Hvad er så bedst paypal eller ewire ? fordel/ulemper

Mikkel

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:50

Ud af de 2 ville jeg helt klart vælge PayPal.

Ewire er nok det mest besværlige lort, du SKAL have en bruger for at kunne betale, og jeg ved ikke hvad.

Med PayPal kan man sagtens betale uden et bruger.

Jeg sender dig lige en PM

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 19:55

Okay var ellers sikker op paypal også krævede en bruger eller noget af den art..

Så vil jeg lige prøve at kigge nærmere på det..

Kan en billigere pris 5-10% gøre folk måske vælger mig via paypal end en shoppen med PBS eller er prisen underordnet ?. og folk så stadig kun ønsker PBS

Ser frem til din besked HTML

Mikkel

Fra København NV
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 19:59

Hej Mikkel!

PBS har vurderet og betragtet mit firma som en af deres webshop-partnere.

Chuuuuu

Side 3 ud af 13 (128 indlæg)