Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan man bygge Webshop på PAYPAL ?

Side 1 ud af 13 (128 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej aminoer

Jeg kan ikke få en PBS aftale og søger derfor alternativer, jeg tænker PAYPAL, men kan man få salg igennem på den måde eller hopper kunderne fra ?

Gider folk købe hos PAYPAL shop ?.

Er der andre alternativer end PAYPAL ?

Har i selv andet end PBS der sælger ?

Håber i har råd/ erfaringer

Mikkel

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 15:36

Paypal vil altid skræmme nogen væk, da det ikke er hvad de er vant til.

Snakker vi om en stor shop, er PBS aftale bedst, men er det ebog, filer, eller meget få varer, så tror jeg ikke det kan betale sig med en PBS aftale.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 15:37

Altså du kan med lethed bygge en Wordpress Wp E-commerce webshop med paypal integration.

Dog er det de skide danskere der ikke kan forstå at det er lige så sikret at handle paypal som over PBS. :P

Det kunne være sjovt at se en A/B test af det og se hvordan folk reagere på Paypal frem for PBS...

Fra København NV
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 18:13

Hej Mikkel!

Du kan modtage betalinger via den fælles betaling, som tilbydes af mit firma. Den fælles betaling foregår via PBS ePayment (+ vha. mine PBS-indløsningsaftaler). Du kan evt. læse mere på 'Den fælles betaling'-siden.

Idet den fælles betaling udeluk. er forbundet med min shopløsning kan du ikke vælge andre shopløsninger.

Chuuuuu

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 18:34

Hej Thanh.

det lyder da som et spændende projekt du har..

Er der mulighed for at se nogen shops bygget i jeres system ?

Godt tiltag. giver man så bare de procenter af omsætning og fast 99,- om mdr for en shop ?

mikkel

Tilmeldt 11. Jun 09
Indlæg ialt: 321
Skrevet kl. 18:43

Kære Thanh

Tillader mig lige at komme med lidt kritik... Super spændende projekt... Ser dog 2 væsentlige ting som dræber "lysten" til dit projekt:

1. Butikken kræver java.

2. Designet - Både på hoved sitet og i demobutikken... Det ligner noget fra 1999... helt ærligt... Det kan i gøre bedre...

Men ellers et MEGET spændende projekt !

mvh. Anders Holm
Arbejder med Konverteringsoptimering, brugervenlighed, troværdighed, omsætningsforøgelse og hastighedsoptimering.

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 18:48

hmm. ja kan se designet halter en del...øv

Er der andre virksomheder der tilbyder pbs deling ?

gerne i flot design. feks oscommerse

mikkel

Fra Kolding
Tilmeldt 19. Feb 09
Indlæg ialt: 602
Fra  Customerwise A/S Skrevet kl. 18:48

Thanh:

Hej Mikkel!

Du kan modtage betalinger via den fælles betaling, som tilbydes af mit firma. Den fælles betaling foregår via PBS ePayment (+ vha. mine PBS-indløsningsaftaler). Du kan evt. læse mere på 'Den fælles betaling'-siden.

Idet den fælles betaling udeluk. er forbundet med min shopløsning kan du ikke vælge andre shopløsninger.

Jeg tror desværre ikke den holder hos PBS, da det vil være forskellige forretninger med forskellige CVR numre, ja medmindre du hæfter for alt for dine kunder naturligvis?

Du har sikkert 1 samlet betalingsgateway som betalingerne går igennem, dette er såmen fint nok - men alle dine kunder skal have en selvstændig aftale med PBS.

Mvh
Henrik 

Fra København NV
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 18:50

Hej Mikkel!

Mange tak for det. Det er godt, at du synes, at mit projekt er spændende.

Jeg vil om lidt via en PB sende et link til den kunde, som benytter min shopløsning + den fælles betaling (jeg har hidtil lavet 3 'Periode/Uge'afregninger til ham.

Du kan evt. kigge lidt på Butiksmanager/Butik af min demoshop her. Du kan ikke gemme dataændringer af demoshoppen i Butiksmanager.

Ja, Det koster 95 kr. pr. måned, hvis du har max. 10 varer i butikken. Du kan ellers se andre priser i 'Prisliste/Bestil service'-siden. Den fælles betaling koster 1000 kr. i oprettelse, 2% af omsætning og ingen månedlige eller årlige gebyrer.

Chuuuuu

Fra Birkerød
Tilmeldt 14. Oct 08
Indlæg ialt: 127
Fra  Biztrader.dk gratis virksomhedsbørs Skrevet kl. 18:50

Jeg tror heller ikke danmark generalt er klar til en paypal løsning på trods af at det for alle parter kan være en udemærket løsning.

Kendskabet skal først øges før det er en holdbar løsning at bygge på.

Biztrader.dk opret gratis salgs annoncer inden for køb og salg af virksomheder. Gratis online virksomhedsbørs.

Side 1 ud af 13 (128 indlæg)