Du kan modtage betalinger via den fælles betaling, som tilbydes af mit firma. Den fælles betaling foregår via PBS ePayment (+ vha. mine PBS-indløsningsaftaler). Du kan evt. læse mere på 'Den fælles betaling'-siden.
Idet den fælles betaling udeluk. er forbundet med min shopløsning kan du ikke vælge andre shopløsninger.
Du kan modtage betalinger via den fælles betaling, som tilbydes af mit firma. Den fælles betaling foregår via PBS ePayment (+ vha. mine PBS-indløsningsaftaler). Du kan evt. læse mere på 'Den fælles betaling'-siden.
Idet den fælles betaling udeluk. er forbundet med min shopløsning kan du ikke vælge andre shopløsninger.
Jeg tror desværre ikke den holder hos PBS, da det vil være forskellige forretninger med forskellige CVR numre, ja medmindre du hæfter for alt for dine kunder naturligvis?
Du har sikkert 1 samlet betalingsgateway som betalingerne går igennem, dette er såmen fint nok - men alle dine kunder skal have en selvstændig aftale med PBS.
Mange tak for det. Det er godt, at du synes, at mit projekt er spændende.
Jeg vil om lidt via en PB sende et link til den kunde, som benytter min shopløsning + den fælles betaling (jeg har hidtil lavet 3 'Periode/Uge'afregninger til ham.
Du kan evt. kigge lidt på Butiksmanager/Butik af min demoshop her. Du kan ikke gemme dataændringer af demoshoppen i Butiksmanager.
Ja, Det koster 95 kr. pr. måned, hvis du har max. 10 varer i butikken. Du kan ellers se andre priser i 'Prisliste/Bestil service'-siden. Den fælles betaling koster 1000 kr. i oprettelse, 2% af omsætning og ingen månedlige eller årlige gebyrer.