Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Glemte jeg at nævne Go'aften Danmark? ;-)

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har helt glemt at prale herinde med at jeg kommer i Go'aften Danmark i aften! ;-) Det skyldes nu mest at jeg har været usikker på om min bog overhovedet ville blive nævnt, men nu er jeg ret sikker på (efter at have teet mig temmelig meget mere påtrængende i telefonen end jeg ellers har for vane) at det kommer til at stå i en af de der faktabokse under intereviewet at jeg har skrevet den. Skype-Smile

Jeg har været usikker på om jeg overhovedet kunne få gjort noget reklame, fordi de faktisk slet ikke har henvendt sig pga. bogen, men fordi jeg og en anden kvinde var i sidste uges Femina, og der læste de vores historie og fik lyst til at få os i studiet. Så jeg måtte selv meget ihærdigt fortælle journalisten at jeg var en stakkels debutterende forfatter der MEGET gerne ville have min bog nævnt på en eller anden måde når jeg nu var så heldig at de havde inviteret mig i studiet. Ikke mindst fordi den er den eneste danske bog om det emne vi skal interviewes om, og derfor faktisk temmelig relevant at få nævnt for de seere der skulle have lyst til at høre mere. Og jeg tror altså det lykkedes. Jeg er godt nok ikke glad for at virke anmassende, men i dette tilfælde kunne jeg slet ikke lade være. Jeg kan ikke bære tanken om endelig at komme i så eftertragtet en tv-udsendelse og så ikke få nævnt min lille bog med et ord. Selv om det langt fra er derfor jeg har sagt ja til at deltage, så ville det bare være for ærgerligt ikke at få den uvurderlige omtale med.

Så se med i aften kl. 18.30 og kryds fingre for en vellykket tv-optræden og nogle informative faktabokse! Embarrassed

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 13:44

Held og lykke, giv den gas, hold dig ikke tilbage.

Jeg ser med :-)

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 13:46

Anja, du er alt alt for beskeden! Du har skrevet en super bog, og du skal simpelthen få presset "som jeg også skriver i min bog", "som jeg påpeger i min bog", osv. ind i så mange sætninger, du kan! Den her chance får du ikke hver dag, så pres citronen så meget du kan!

Og husk så, at du umiddelbart efter (samme dag, dagene efter) skal fokusere intensivt på at få konverteret dine besøgstal til købere.

Skide godt gået!

Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 14:23

BZR:

Anja, du er alt alt for beskeden! Du har skrevet en super bog, og du skal simpelthen få presset "som jeg også skriver i min bog", "som jeg påpeger i min bog", osv. ind i så mange sætninger, du kan! Den her chance får du ikke hver dag, så pres citronen så meget du kan!

Mjaaa, lad os nu se. ;-) Jeg vil nu vælge have respekt for det de gerne vil formidle, og kun nævne det hvis det virkelig er relevant. De må jo også gerne synes at jeg kunne være værd at tale med igen. :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:59

Under alle omstændigheder er det flot gået Yes

Held og lykke Big Smile

Hilsen

Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 20:01

Super flot indslag og rigtig god reklame for din bog. Tillykke!

Dbh
Anette

Fra Aalborg
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 20:03

Fedt indslag, tillykke ;-)

The only place where success comes before work is in the dictionary.

Tilmeldt 16. Nov 09
Indlæg ialt: 405
Skrevet kl. 20:42

Jeg synes også, at det er super godt gået.Yes

Også selv som jeg ser anderledes på det, når man har en kæreste.Wink

Vh. Jette

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 21:33

Super godt gået Anja Big Smile,

Jeg nåede dog kun et se en lille bid af det sidste af interviewet - stod faktisk stadig med skoene på efter at have hentet pizza, fordi min pænere halvdel kom springende ud i entreen med et "Anja er i fjernsynet!!!" i det samme jeg trådte ind af døren.

Men jeg må lige ind på tv2.sputnik og have set det hele.

/Jesper

Fra Silkeborg
Tilmeldt 15. Nov 08
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 21:38

Øv fik ikke set det :( Nogen der har et link til det på TV2? :D

Fandme sejt Anja!

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)