Hej Juul, Jeg vil give dig ret i at der ligge et område der, som måske ikke er ordenligt oplyst. Det er dog 15 år siden jeg gik ud af folkeskolen, så må ærligt indrømme at jeg ikke kender til omfanget af oplysning på området. Men måske reaktionerne på denne tråd, kunne danne grundlag for en ny tråd, men oplysninger til vores unge med-iværksættere :-) |
Kim Gam-Jensen:Det er jo ikke sådan, at man kan plukke dele ud af loven og stille . overfor en Amino-domstol hvor man er skyldig indtil det modsatte er bevist...
Så jeg går ud fra vi sådan set er enige.
xxx har sin ophavsret, Amino skal nedtage artiklen, posteren har gjort noget dumt (og hans alder er totalt ligegyldig), Amino skal ikke udlevere brugernes identitet fordi en advokat ønsker det.
Men hvem er den person, der tager fat i sin advokat først i stedet for at skrive til rettighedskrænkeren eller Amino? Det er ikke en person der "bare" er interesseret i at få nedtaget artiklen, men i stedet en person der vil profittere økonomisk eller politisk på sagen. De sørgelige historier om xxx SEO-værdi giver jeg intet for - han er måske endda glad for dem når han skal vælges til en lønnet post i Journalistforbundet.