xxx er den store taber i denne sag , da man jo kan google ham og om en sag han køre frem med en advokat mod en lille dreng kan kun skade ham og er langt dyrere i image tab end man kan forstille sig oveni er det iværksættere side hvor man skal hjælpe hinanden , ingen tab for ham da ikke havde været salg af artiklen alligevel .
Med mon ikke , han skriver snart her inden på forummet ?
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Jeg synes vi skulle gå sammen og sende ham Journalisten en palle tudekiks istedet. At ville sagsøge en 14årig for at forsøge at udbrede iværksætteri fra en side, der netop handler om at få iværksat ting... Det er noget af det mest sindsyge jeg nogensinde har hørt....
xxx
Og som flere andre også har påpeget, så kommer dette stunt sikkert til at koste ham penge i fremtiden. Amino tråde har det jo med at ranke dejligt højt i søgemaskinerne Så hermed en lille hjælp til at få ham opad:
xxx
Så mangler du vist kun et par tags, og så er den i top 3 på Google ;D
Hvis en 14 årig slår en mand ihjel hvad for han af dom? Hvis en 30 årig slår en mand ihjel hvad for han af dom?
Vi har en kriminal lavalder i danmark der hedder 15år? mener jeg ihvertfal. og det gør han til en mindreårige som ikke har samme forpligtelser som en "voksen" 15år +.