Ok hvis du er Cand Jur, så giver det dig jo helt ret til at tale sådan folk. Jeg kan godt se at jeg valgte af gennemføre den helt forkerte universitetsgrad, for jeg ville ønske at jeg kunne argumentere så godt som dig. Gå du bare i retten og prøv at overbevise dommeren om at denne her tråd ikke er ment som en annonce :-) |
Eriksen321:Ok hvis du er Cand Jur, så giver det dig jo helt ret til at tale sådan folk. Jeg kan godt se at jeg valgte af gennemføre den helt forkerte universitetsgrad, for jeg ville ønske at jeg kunne argumentere så godt som dig.
Gå du bare i retten og prøv at overbevise dommeren om at denne her tråd ikke er ment som en annonce :-)
Har jeg skrevt jeg er jurist? Men nu er dialogen med dig nået dertil hvor at du fortsætter i chat.forum.dk og jeg fortsætter med at bruge mine evner med nogen som kan bibringe andet end et socialt ønske om en uendelig diskussion, som ikke antyder andet end din manglende evne til at indholdslæse og derved med din manglende forståelse og deraf latterlige udsagn, forsøger at latterliggøre en retsstilling som du intet kender til.
Bliv gratis medlem