Ingen afsluttede salg endnu. Jeg gør opmærksom på jeg opsætter system og database på køberens ASP server uden beregning |
Hej igen..
Så prøv charlie@crmedie.dk
pft.
Hey Charlie. Mail sendt! |
KennelIndex.dk stadig til salg. Så alle der er interesseret er meget velkommen til at henvende sig. |
Hej, jeg kunne også gdt være interesseret :) Vil du sende diverse statistikker til nn@curomedia.dk ? Takker... |
Juusu here and Juusu there..
Du må også meget gerne sende lidt informationer til mig. På forhånd tak. Mvh Kristian |
Er det chiko.dk eller kennelindex du sælger (jeg kan se indholdet bliver brugt begge steder). Kan du ikke specificere det lidt mere? Med venlig hilsen |
Hej Casper. Jeg tror du er smuttet udenom om mit oprindelige post. For der står præcis hvad du spørger til :) Alle andre modtager google analytics og partner-ads stats i løbet af dagen. Jeg vil dog bede folk som ikke er interesseret i at købe, men blot at lure indtjening, om at undlade at bede om at kontakte mig :) |
Det beklager jeg, den er smuttet :-). Betyder det så at man får de data der er nu med, og Chiko.dk ikke fremover har kenneldata på siden? Eller køber man blot systemet og domænet, men uden data :-). Jeg er skam seriøst interesseret, men det afhænger meget af svarene på overstående :-). Med venlig hilsen |