Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

KennelIndex.dk sælges med indhold

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 1. May 07
Indlæg ialt: 313
Skrevet kl. 17:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper:

Jeg er skam seriøst interesseret, men det afhænger meget af svarene på overstående :-).

Det var skam heller ikke myntet på dig :)

Ved køb af KennelIndex.dk modtager du alt hvad du ser på KennelIndex.dk. Også databasen med information på 381 kenneler osv. Sitet vil dog ikke længere blive opdateret automatisk fra Chiko.dk. Men du kan selv oprette en tilmeldingform, eller jeg kan opsætte det for et mindre beløb, således kenneler kan tilføje sig på sitet.

Chiko.dk vil stadig have en kennelsektion, som der dog vil være mindre fokus på i fremtiden.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 17:32

Det helt essentiele spørgsmål for mig, er om der er nøjagtig den samme kennel data på chiko efter et køb? :-)

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Tilmeldt 1. May 07
Skrevet kl. 17:39

Det er korrekt. Det er op til køber selv at gøre sitet unikt. Denne handel giver folk mulighed for at skabe et kennelsite uden det hårde opstartsarbejde med indsamling og indtastning af data.

En kennel kan slåes op mange steder, som dansk kennel klub, google, krak osv. Så det der er vigtigt er hvordan dataen sættes op, og hvor brugervenligt sitet er. 

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 17:43

Okay så fik jeg svar på det :-). Hvis i ombestemmer jer, og er villig til at  fjerne jeres egen kenneldata så må i endelig skriver på info@ioosinternet.dk. Jeg beklager jeg har spildt din tid.

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Tilmeldt 1. May 07
Skrevet kl. 17:46

Casper:

Okay så fik jeg svar på det :-). Hvis i ombestemmer jer, og er villig til at  fjerne jeres egen kenneldata så må i endelig skriver på info@ioosinternet.dk. Jeg beklager jeg har spildt din tid.

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Det er helt iorden. Man får ingen svar, hvis man ikke spørger :) For 2000 kr, har jeg desværre ikke mulighed for at tage sektionen af Chiko.dk - Det har krævet meget tid at indsamle, opdele og indtaste så meget information. Og det simpelthen vil give et for stort underskud efter tid/fortjeneste.

Forsat god dag!

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)