Uden at have set jeres kravsspec ville jeg have skudt på at I kunne have noget kørende for en 300-500 timer (udviklet fra bunden), og har I ikke en gang 50.000 er dette helt ude i hampen. Det er let nok at få en ide, men hvis I ikke engang tror nok på den til at I vil låne 50.000 (og jeg tror ikke at I får megen løsning for 50k), hvordan forventer I så at en udvikler der ikke selv har fået idéen vil lægge arbejdskraft til hvad der svarer til adskillige 100K? Som Martin T har sagt før (og jeg bestemt ikke er bleg for at tage i min egen mund), så er idéen altså ikke meget værd. Det er udførslen/implementeringen (herunder ikke kun teknik, men også salg, markedsføring, de rette personer osv). En ide tager præcist et sekund at få, men potentielt flere år at realisere. |
Og mest bare af nyskerighed:
Hvis i ikke vil bruge de 50.000 kroner paa et eksisterende script, hvad har i saa taenkt jer at leve af efter at siden er udviklet faerdigt?
Det vil tage mindst 6-12 maaneder foer jeres site laver penge som i paa nogle maade kan leve af, saa har i planlagt at have andet fultidsjob, og saa styre sitet i fritiden?