I vil aldrig få lavet en kerne til den pris. 50.000 er hvad den type programmører ofte minimum har i løn per måned i disse "dårlige" tider.
|
Findes der ingen programmører der er så dygtige som de selv tror?
Køb ren argan olie her
En ting er at finde en dygtig programmør, noget andet er at finde en dygtig programmør som samtidigt er en dygtig system arkitekt og som samtidigt også har godt styr på usability m.v. Og som det også pointeres andre steder i tråden, så bliver et system sjældent færdigt. Ment på den måde, at der altid er forbedringer der skal gennemføres og udvidelse, stabilisering m.v. Men et løsningsforslag til trådstarter. Det er som skrevet utrolig svært at finde en dygtig programmør, især, hvis man ingen viden har omkring teknik og udvikling selv. Mit forslag er, at I hyrer en dygtig amino fx som har erfaringen. Fx en udvikler, programmør, projektleder eller systemarkitekt eller lign. Denne person skal I så bruge som rådgiver og sammen med vedkommende skal I finde programmøren som I laver samarbejdet med. Dvs. I ikke selv skal sætte jer ned og vurdere om den programmør der sidder foran jer har den nødvendige viden og erfaring. Det kan I lade jeres hyrerede amino tage sig af. I skal i stedet fokusere på det I er dygtige til. Det vil selvfølgelig ikke være en gratis løsning, da vedkommende skal investere tid i jeres produkt og idé, for at vide, hvad opgaven kræver af programmøren der skal laves samarbejde med. Men det er en mulig model til, at komme fordi det punkt, hvor I er nu. Om forslaget holder i praksis ved jeg ikke - blot en strøg tanke - håber jeg har formuleret det nogenlunde forståeligt :) |
Efter at have læst de forskellige svar, så må jeg nok i indrømme at vi må tilbage til projektbordet og arbejde lidt mere med beskrivelse af projektet og økonomien bag, hvis vi skal finde en programmør, som vil være med til at få siden op at køre. Mht. til at starte en auktionside op, så mener vi nu der er plads til en mere. Vi vil nu nok ikke kun satse på Danmark fra starten, men nok mere Skandinavien og så forsøge at tilføje siden nogle funktioner, som andre sider ikke har. Vi har nogle i tankerne, men spørgsmålet er bare om det kan lade sig gøre uden at det vælter budgettet. |
Jeg har selv har dummet mig 5 gange , denne gang satser jeg på sidste gang , da siden er ved at tage form som jeg ønsker min side Min dumheder har især været Har taget den billigste før , der lover alt for 10.000 kr. Husk at lave en kravspecifikation over hele projektet , vis der skal flere over projekt , skal du have sikkerhed , for at alle ønsker kan lade sig gøre , har fået en før til at lave et webdesign og kode det , med han kunne ikke , færdig gøre tekstedelen og de ønsker , til tekstdelen sagde den anden som havde tid , at mine ønsker ikke kunne lade sig gøre i mit design . Den der vil have 2/3 til ½ delen før projekt påbegyndes ,,det er okay med løbende løn , med pas især dem der skal ekstrem meget før det påbegyndes , er min erfaring . Husk bed om referencer ,om hvad han eller hun har lavet før. Regne med plus 100.000 kr. vidste du ønsker et unikt desig på en auktion side og op at kører perfekt , ingen tilbyder , noget gratis og ingen kan alt , vil tro jeg , det kræver nok , lidt samarbejde imellem forskellige webmaster , med deres speciel viden indenfor hvert deres felt , vidste det skal være den perfekte hjemmeside du ønsker |
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Ja men du skal ikke underkende QXL´s ejeres kapacitet. Men grundliggende er deres drøm ikke realisérbar. En SWOT analyse vil vise dette. Og der snakkes iøvrigt for meget teknik og prisen for det i dette sammenhæng. Prisen på 500K til 1000K er intet imod de markedsføringsæssige omkostninger der er i et lignende projekt. Og hvis og når det kom, så ville DBA og QXL være overalt med et par millioner i markedsføring, og så er den prut slået.
|
Køb ren argan olie her
Det skal du ikke regne med desværre. Og tro mig, hvilket kan belræftes af NIels der har svaret i tråden her, at ham og jeg har været der for mange år siden og havde både DBA, QXL og Dating konkurrenter klar..næsten færdige! så færdige at de kunne anvendes. Og det var dengang ganske unikt, da der ikke var sider der havde markedsannoncer og auktioner samtidig, det var enten DBA eller QXL. Et koncept der kan anvendes på det skandinaviske marked, koster mindst 5 mill og det er bare for opstart. Når jeg skriver at der ikke er plads til flere, så skyldes det flere årsager. Men tro mig når jeg siger der er en grund til at DBA og WXL styrer her i DK, Tradera i Sverige og lidt QXL i Norge. Alle har de hver især råd til at være alle steder, men når de ikke gør det, så tænk over hvorfor.
|
Køb ren argan olie her
En af de tanker i med fordel kunne tænke igen, nu hvor i går tilbage til tegnebordet, er om i reelt har brug for en 3. partner i jeres forretning... eller om det mere var en (nød)løsning på den økonomiske del af udviklingsomkostninger. Hvis i har brug for en 3. mand, så få også bekrevet hans/hendes rolle fremover (efter endt udvikling...*hmmm er det nogensinde sket?? :-) *)... indtil nu har i primært beskrevet en midlertidig udvikler rolle. Den tid i har brugt forgæves indtil nu, repræsenterer jo også en værdi, så måske er det slet ikke så meget dyrere at købe sig til udviklingen. /almulimann
|
Trendsales er vel også en ikke ubetydelig konkurrent, sammen med Lauridz.com og nåh ja DUBLI, he he |
Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement
Yes og jeg tror Dubbelidub har det ok, for der er nogen forbrugere der ikke har regnet den ud endnu hehe |
Køb ren argan olie her
Klassikeren :) Den glade amatoer, han koster intet og kan intet. Saadan haenger det desvaare altid sammen :)
Fornuftig fyr ham :o) ... Det er ogsaa den eneste serioese maade at gribe den slags an paa, og forudbetaling ville jeg ogsaa kraeve, modellen er vel meget klar. Han laegger X timer, og betaler selv halvdelen mens i daekker resten ... det er da en ganske fornuftig maade at dele en investering op paa?
Ja igen ... som andre har sagt. I skulle m[ske rette de kritiske oejne indad og se paa hvad I goer forkert. Hvis i betaler prisen er der flere virksomheder herinde der kan levere en soed lille shop paa et par maaneder ... men hvis i ikke selv gider goere en indsats skal i heller ikke regne med andre gider!
|