Hvis i har fulgt med i denne tråd, så vil i erfare at jeg begyndte mit store eventyr for 2 uger siden- det har nu allerede betalt bonus af sig i form af 2 salg af en BIB pakke som vi kalder den, solgt for §395 - jeg har vidst tidligere skrevet §495 - wups - men bedre at det hænger til den side og ikke den anden side ;-) Nå, men det har kastet §350 af sig. Jeg har selvfølgelig også selv købt BIB for at komme igang med firmaet, så jeg mangler stadig §45 for at have tjent min investering hjem, men det er jo bare et salg mere, og så er den hjemme- resten er jo blot indtjening :-) og desuden har jeg indtil videre kun benyttet mig af gratis marketing!
2 uger og jeg har stort set allerede tjent mine penge hjem! Så kan i skeptikere godt gå hjem at ligge jer!!!
Dette svar er simpelthen til grin. Du har ikke styr på priserne, dit knapper er åbenbart heller ikke på dansk siden du skriver §. Det ene sted mangler du 45 for break even, det næste sted har du tjent 2200. Du fortæller stadig ikke hvad det er folk køber, så de folk der umiddelbart falder for din salgstale aner ikke hvad de får. Præcis en af grundene til at der er så mange skeptiske indlæg. Og har man først brugt pengene så vil mange jo gøre et forsøg på at tjene dem hjem igen. Så nej dette indlæg gør absolut ikke at skeptikere går hjem.
Jeg kan varmt anbefale denne forretning til alle der ønsker at starte selvstændig virksomhed - for det gøres ikke billigere, og det gøres ikke nemmere (90% af arbejdet er gjort for dig), man skal bruge en computer, noget internet, ca. 2200 kr. og lidt kaffe i ny og næ.
Endnu gang vås, du har ikke sat dig ind i alle forretningsformer, alle MLM forretninger. Selvfølgelig anbefaler du det ellers var du nok ikke en del af det.
Man kan også nøjes med at købe adgang til at se medlemssiderne til en start, det koster §39 og der er fuld returret, hvis man ikke synes at det er noget man vil alligevel, så der er altså ikke noget at tabe ved at tage et kig ;-)
Endnu engang, smid penge inden du får noget af vide. Reelt set har du ingen anelse om folk har behov for disse ting.
Hej
jeg kunne godt tænke mig at låne kr. 10.000, så jeg kan få rigtigt gang i min nye forretning. Jeg har været på kontanthjælp, men er lige begyndt at arbejde hjemme, arbejde online, og det er den bedste forretningsmulighed jeg nogensinde har set!!
Tjek det ud, hvis der er nogen der har brug for lidt ekstra indkomst eller som jeg, vil være økonomisk uafhængig. Jeg har allerede tjent §2250 på det på 2 uger uden at annoncere med reklamer der koster penge :-) Og jeg er ikke ligefremmet hvad man kalder en IT-ekspert ;-)
Der er en fuldstændig trin for trin guide til hvordan man bygger sin egen selvstædige indkomst op, det hele foregår online... Nå men jeg vil så gerne finde kr. 10.000 så jeg kan betale for en hjemmeside og firedoble min indtjening :-)
Jeg vedlægger selvfølgelig lige et link hvis der er nogen der ligesom mig i mange år har ventet på et nyt og spændende forretningskoncept, med de absolut bedste og mest profitable produkter på markedet, fordi BIB pakken er kun første skridt i kanonen :-)
Pt. med den mangelfulde info, de forskellige priser og de forskellige tjente beløb, det at man kun får oplyst "finanspakke", så lyder det ikke som noget jeg vil rose.
Men måske du kan svare på dette:
Kan du tjene penge på det produkt du har købt uden at "sælge" disse finanspakker til andre? Ville du kunne tjene penge blot ved at have din BIB uden at du skal få andre til at købe "firmaets" finanspakker og andre produkter?
Martin