Ja det er jo svært at sige, for jeg er ikke stødt på det endnu og hvis jeg kunne sige det mere præcist, så kunne jeg jo selv gå i gang med at lancere det. Men - jeg forestiller mig et produkt der købes, bruges og betales over nettet, helst som abonnement (af indlysende årsager). Produktets karakter skal sikre lang kundeloyalitet, skal henvende sig til alle (læs private), men ikke de gængse kosttilskud osv. Det tætteste jeg er kommet er det amerikanske GDI (www.website.ws), det har rigtig meget af det jeg søger, der er bare den hage, at produktet ikke er særligt "dansker" venligt (læs: meget amerikansk) og kommissionen ret lille (ca. 5 kr. pr. kunde pr. måned). De har en dejlig nem komp.plan, som kan forklares på under 10 sek.: 10% i 5 niveauer. Fortæl mere om det du nævner Martin
|
Jeg har faktisk prøvet med amerikanske pogrammer. Har ikke tjent noget, fordi jeg ville hellere skrive blog
Jeg betalte ikke noget.
mange var guides om at lave en reklame side/salgsbreve og om mulighederne om at promovere det.
Det gælder om at bruge "safe lists" og Manuel traffic exchanges" På det måde kan man få en liste af brugere.
Når man så har en liste af brugere, sender man så flere nyheder (nogle af dem, skal man betale for) til dem. På dem måde tjener man penge på det.
Så er det op det dem, at få en liste af brugere.
Men der er nogle, der tjener mange penge på denne måde.
Jette
Ps.
Her er det engelsk talende forum, som jeg er medlem af:
http://netmarketingforum.com/forum/index.php
Så kan I selv læse.
PSS. Der bliver altså også skrevet om affiliate marketing i det forum.