Godmorgen Martin!
Huha det var en lang én ;-)
1. Det var bestemt ikke ment som kritik med hensyn til ACN ville bare gøre opmærksom på hvordan de arbejder, og ytre min mening om hvad jeg synes om det. Nå glem nu den med ACN ;-)
2. Med hensyn til produkter, så har jeg sendt dig det jeg har på det, og ja M1 pakken består af værktøjer til at styre sin økonomi, og jeg synes bestemt at det ser ud til at være pengene værd. Jeg er ikke så meget i tvivl om at §1999 er givet godt ud, idet jeg skulle blive meget overrasket, med det materiale som jeg har set indtil videre, hvis det ikke sparer mig kr. 10.000 på budgettet i løbet af de næste 1 -2 - 3 år. Hvorfor bl.a. betale skat i Danmark.... Desuden så sparer man pt. §400 på produktet hvis man køber m1 indenfor en uge efter man har købt Black Boxen som altså er opstartsboxen, og det er den man får alle relevante informationer og trin for trin guider ud af. Black boxen koster §495, den kommer jeg til senere!
3, Nej, jeg markedsfører mig ikke overfor familie og venner, jow jeg er da på facebook, og der er da et par stykker af mine venner der selv har henvendt sig for at høre mere om mulighederne med dette fantastiske koncept. Jeg tager ikke kontakten til dem. Jeg blander som hovedregel ikke privat og forretning, og kan som tidligere skrevet ikke lide at arbejde på den måde, hmmm..... ja så kommer der alligevel lidt ACN ind i det ;-)Desuden er der rigeligt med leads at finde på nettet - jeg har fundet et gratis site, det er så godt nok kun amerikanske leads, og jeg venter nok lige lidt med at gå ind på det amerikanske marked, og ja så bruger jeg selvfølgelig også fora som det her til at gøre opmærksom på en rigtigt indbringende og genialt forretningskoncept.
4. Så ja det er folk jeg ikke kender, som jeg gerne vil i snak med, og folk opsøger det jo selv som du kan se på dette forum og så mange andre. Det er jo reelt set det vi alle leder efter herinde, en god forretningsmulighed med mega høj og tilbagevendene fortjeneste, hvorfor skal man ellers "spilde" tiden herinde? For at belære andre om hvor dårligt MLM er?, belære om ulovlige pyramidespil? Se hvor de sidder nu, hjemme i stuen ell. på deres kedelige kontor og belærer, mange overhovedet uden at have begreb om hvad de snakker om.
5. M1 er som ovenstående skrevet en finanspakke, de andre har også noget med wealth at gøre, undskyld at mit produktkendskab ikke er så godt endnu :-) - men jeg har været i salgsbranchen i en del år, og har fundet ud af at det ikke handler om produktet - det handler om tillid og det handler om troen på succes, og så er jeg i øvrigt overbevist om at pakkerne har den værdi de bliver solgt!
6. Black Box kan som sagt købes for §495 og med den får du adgang til den hjemmeside jeg snakker om, hvor du får alt af vide hvordan du skal etablere din forretning helt gratis. Som jeg skrev til dig i mailen så omfatter det også detagelse i gratis webinars hver uge, norge har fået deres eget webinar nu!, Online support, fuld opbakning fra din upline osv. osv.
7. Tilbagevendende indkomst i form af at din downline altid vil blive ved at generere ny indtjening til dig, helt ned til dit 5. led.
8. Forum chat er bare en ud af mange gratis måder at komme i kontakt med andre mennesker, og mennesker med samme tanker og idéer som en selv. Så jeg vil sige der er frit valg på næsten alle hylder når det kommer til at finde din downline. En hurtig måde at gøre det på, det har så også en lille omkostning, det er jo ved adwords, men her bestemmer man også selv markedsføringsbudgettet. Det kommer jo an på hvor hurtigt man vil udvikle sin virksomhed, hvor meget tid og arbejde man vil og kan ofre på det. Sælger man blot 4 m1 pakker, så har man tjent for §4000. Det er da ikke så dårligt?
Jeg håber at jeg har fået svaret på det hele, ellers må du lige sige til!
Jesper