Det var en joke fra min side, men det er rent faktisk hvad en stor del af befolkningen mener det er. Så hvorfor overhovedet starte op i MLM, det er ligesom at være bagud på point fra start. |
Nicolaj:Jeg har ikke noget imod MLM konceptet i almindelighed, men jeg har endnu ikke set noget der kunne betale sig at gå med i. For at tage et eksempel, så forstår jeg ikke de folk der sælger taletid eller mobiler for ACN, det må da være virkelig svært at sælge en vare der koster langt mere end hos de etablerede selskaber. Ved hjælp af affiliate marketing sælger jeg produkter til konkurrencedygtige priser og så ved jeg endda præcist hvad jeg tjener på hvert produkt og er ikke afhængig af at mine kunder også lige skal hverve deres fætre, kusiner, naboer og arbejdskollegaer før det er en god forretning
Ja præcis.
Men forestil dig kombinationen af affiliate og MLM?
En kunde ser en annonce på et tilbud der ikke kan afslås, kan kun købes via MLM eller affliate. Jo mere du sender den vej des mere opnår du. Nu kommer det sjove så, idet dem der køber er registrerede, og hvis de er startet med at købe gennem dig, så tjener du på alt hvad de laver og deres downline laver...
For en som dig med dine muligheder kan det være mange penge Nicolai...