Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bankkonti hvor solen skinder...

Side 10 ud af 14 (135 indlæg)
Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 19:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Youstar/Kenneth

Jeg syntes at dine tidligere indlæg taler for sig selv og understeger denne tråds budskab!

http://www.amino.dk/forums/p/64745/399880.aspx#399880

Jeg syntes at det er ærgeligt at du ikke kan se sammenhængen mellem den ydelse som du modtager og den skat vi betaler og hele tiden vil forsøge at udøve skattespekulation af den grove slags.

Jeg er sikker på at mange vil betale mindre i skat men inden for lovens rammer. Man kan så politisk forsøge at ændre på skatte fordelningen.

Come on' hvor dumme tror du vi er her på Amino?

/S

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 19:14

I det hele taget ærgeligt at folk ikke ser de mange andre fordele der er ved et højt skattetryk, udover de åbenlyse som allerede er nævnt.

Blandt andet kan vi her i DK regulere på en hel masse parametre under finanskrisen (når den RIGTIGT sætter ind), hvilket vil sige at vi kan sende en masse penge ud og arbejde, som de andre lande ikke kan.

Det kommer til at betyde at nogle befolkningsgrupper kommer til at få lidt færre penge end før, men det værd at foretrække frem for bankerot eller stor fattigdom som nogen i-lande ser i øjnene snart.

De nordiske skattesystemer vil nok blive fremtiden for de fleste udviklede lande, når økonomien begynder at fungere normalt igen om en 10-20 år (hvis alt går vel)

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 10. Dec 07
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 19:28
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Mine seneste indlæg har jeg ikke skrevet noget som helst om skatteunddragelse, jeg har bedt om råd til den bedste LOVLIGE konstruktion her i landet.

Egentlig er jeg bedøvende ligeglad med hvad folk mener, jeg har ikke spurgt om folk mening. Har udelukkende spurgt om erfaringer vedr. mit spørgsmål,  det er der åbenbart mange der ikke har forstået!

Hvad systemet angår; Så ja jeg syntes det er røv ineffektivt, og at vi burde kunne få det samme som vi gør for mindre skat.  I bliver ved med at sige at man politisk bør prøve at ytre sine meninger, men det hjælper ikke vil jeg mene, der sker jo aldrig rigtig en skid. Også ligegyldigt.

Skulle man tage at holde sig til det der bliver spurgt om for én gangs skyld ;)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:30

Hej Bent

Klart og præcist Yes

Vi kan kun håbe, det snart trænger ind Big Smile

Hilsen

Fra Horsens
Tilmeldt 2. May 07
Indlæg ialt: 828
Skrevet kl. 19:47

Youstar:
Egentlig er jeg bedøvende ligeglad med hvad folk mener, jeg har ikke spurgt om folk mening.

Det kan godt være at du ikke har det, men du ligger op til debat, ikk?

Hilsen Nicolai Christensen - Reklamebureauet Drive design.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 10. Dec 07
Skrevet kl. 21:16
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Nicolai Christensen:

Youstar:
Egentlig er jeg bedøvende ligeglad med hvad folk mener, jeg har ikke spurgt om folk mening.

Det kan godt være at du ikke har det, men du ligger op til debat, ikk?

Jo for at få svar på det jeg spurgte om, ikke alt muligt andet. 

Det er muligt at snakke folk fra ting på en positiv måde, det kan f.eks. gøres ved at foreslå en god konstruktionsmodel her i landet som er attraktiv for en ny erhvervsdrivende. Og her spørger jeg så til om en smba konstruktionen måske ville være en god mulighed da jeg ikke søger større personlig indkomst pt. men stadig ønsker at udleve de ideer jeg har.

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 08:41

Når du skriver at det er begrænset hvad du må tjene fordi du er under uddannelse så er det ret oplagt at du er på SU. Lad nu vær med at tale uden om. 

Når du skriver at du er røvtræt af at vi (hvem er vi i denne sammenhæng - de er jo ikke dig .) betaler så meget i skat i dette land og at vi burde kunne få det samme som vi gør for mindre skat. så kan man jo kun henvise dig til at gøre noget ved det via det såkaldte demokrati men du går i den modsatte grøft og melder dig mere eller mindre ud af  samfundet (men vil gerne have SU'en). Så spilder vi helt ærligt vores tid.

Hvor gammel er du ? 14, 15, 16 år ? Det her er selv noget som min søn på 8 forstår.

Hvad er det også for noget sludder med at indtægterne i et SMBA (eller ApS) ikke har noget med din privatøkonomi at gøre. Det har det ikke i relation til SU men der vil eller kan  være nogle dispositioner mellem selskabet og dig som vil være styret af dine ønsker og din privatøkonomi.

Den gode konstruktion du har spurgt til har du fået anvist kvit og vederlagsfrit. Hos enhver revisor i dette land ville du skulle betale for noget tilsvarende. Prøv lige at brug hovedet.  

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 08:51
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Skattekonsulenterne:
Når du skriver at det er begrænset hvad du må tjene fordi du er under uddannelse så er det ret oplagt at du er på SU. Lad nu vær med at tale uden om.

Vi taler revalidering......

Fra Esbjerg
Tilmeldt 10. Dec 07
Skrevet kl. 09:28
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

Skattekonsulenterne:

Når du skriver at du er røvtræt af at vi (hvem er vi i denne sammenhæng - de er jo ikke dig .) betaler så meget i skat i dette land og at vi burde kunne få det samme som vi gør for mindre skat. så kan man jo kun henvise dig til at gøre noget ved det via det såkaldte demokrati men du går i den modsatte grøft og melder dig mere eller mindre ud af  samfundet (men vil gerne have SU'en). Så spilder vi helt ærligt vores tid.

Hvor gammel er du ? 14, 15, 16 år ? Det her er selv noget som min søn på 8 forstår.

Hvad er det også for noget sludder med at indtægterne i et SMBA (eller ApS) ikke har noget med din privatøkonomi at gøre. Det har det ikke i relation til SU men der vil eller kan  være nogle dispositioner mellem selskabet og dig som vil være styret af dine ønsker og din privatøkonomi.

Den gode konstruktion du har spurgt til har du fået anvist kvit og vederlagsfrit. Hos enhver revisor i dette land ville du skulle betale for noget tilsvarende. Prøv lige at brug hovedet.  

Har du lagt hovedet ude i skuret. Hvor tungnem er det lige du er? Jeg har flere gange skrevet her i tråden at jeg IKKE modtager S.U., hvor stor en ske skal du have det banket ind med....

Tag udgangspunkt i det der bliver skrevet, ikke hvad du måske slev lige syntes der står. Det skulle ikke være så svært...

Din morale og dine emsige udflåd må du meget gerne holde for dig selv, den er ikke blevet tilspurgt...

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 10:18

Youstar:

Har du lagt hovedet ude i skuret. Hvor tungnem er det lige du er? Jeg har flere gange skrevet her i tråden at jeg IKKE modtager S.U., hvor stor en ske skal du have det banket ind med....

Tag udgangspunkt i det der bliver skrevet, ikke hvad du måske slev lige syntes der står. Det skulle ikke være så svært...

Din morale og dine emsige udflåd må du meget gerne holde for dig selv, den er ikke blevet tilspurgt...

Jeg tror du har ret - jeg tror du bliver dømt på løse antagelser.

Men den måde du kæmper imod på er meget ucharmerende ! :(

Side 10 ud af 14 (135 indlæg)