Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bankkonti hvor solen skinder...

Side 1 ud af 14 (135 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 10. Dec 07
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 10:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,4 stjerner givet af 10 person

Jeg ved ikke om dette indlæg bliver ilde set, hvis det er tilfældet beklager jeg.

Jeg har længe gået og overvejet bankmæssigt at søge græsgange hvor solen skinder så at sige... Jeg ved at I højst sansynelig vil komme skattevæsnet til udsætning i dette indlæg.

Jeg vil høre om der er nogen der har nogle erfaringer med f.eks. caribiske konti. Oprettelsen af og driften af sådan, evt gode råd og hvor man bør vælge og hos hvilke banker

Tilmeldt 11. Dec 06
Indlæg ialt: 506
Fra  Duftladen - Vi er billig med parfume Duftladen.dk Skrevet kl. 10:18
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 7 person

Hej,

Jeg synes du skal bruge din tid og energi på at drive din virksomhed i stedet for at bruge tiden med at forsøge at snyde skattefar og alle os andre :-)

Fra Esbjerg
Tilmeldt 10. Dec 07
Skrevet kl. 11:17
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 4 person

Det indlæg havde jeg regnet med. Men nu var det ligesåmeget  privat årsager at jeg ønsker at opsøge denne mulighed

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:11

Hvad skal den bruges til ? privat eller firma ?

Der er også gode banker i sweitz (kan ikke stave det) der tager ca 600 for oprettelse af en konto myndigheder ikke kan se..

Ved dog ikke hvor dine tanker er med denne udenlandske konto ?

Mikkel

Fra Esbjerg
Tilmeldt 10. Dec 07
Skrevet kl. 13:49
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 9 person

Det var meget fordi jeg ikke ønsker at andre skal få glæde af de penge jeg går og tjener hist og pist.  Det løber hurtigt op men syntes ikke guleroden for enden er så stor hvis jeg skal dele det med told, skat og andre...

Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 14:02
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Velkommen til Amino. Et fællesskab af iværksættere, der ikke har noget imod at dele med andre :-)

Tilmeldt 11. Dec 06
Indlæg ialt: 506
Fra  Duftladen - Vi er billig med parfume Duftladen.dk Skrevet kl. 14:02

Hvad synes du om glæde ved at bruge ting som sygehus etc ?

Jeg tror da ikke der er nogle der nyder at betale skat - Hvis alle tænker som dig, så forsvinder de ting du tager som givet.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 14:03
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Youstar:

Det var meget fordi jeg ikke ønsker at andre skal få glæde af de penge jeg går og tjener hist og pist.  Det løber hurtigt op men syntes ikke guleroden for enden er så stor hvis jeg skal dele det med told, skat og andre...

Det er simpelthen så usmageligt No

....men du vil gerne selv have glæde af andres penge i form af veje, hospitaler etc. - Ja listen er lang. Normalt skal der meget til, før jeg bliver forarget, men du er sgu en klaphat

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Esbjerg
Tilmeldt 10. Dec 07
Skrevet kl. 14:06
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 4 person

Forskellen melle mmig og så mange andre er måske at jeg "tør" tale om det...

Ja betaler min skat her i landet ud af min A indkomst, og det mener jeg ærlig talt er nok!  Ikke mere om den snak om moral og etik, der har alle forskellige forudsætninger.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 14:10

Blot fordi du tør tale om det, bliver det ikke mere rigtigt eller charmerende.....

Nu har vi jo i fællesskab lave samfundet/lovgivningen via demokrati, og det vælger du så at sætte dig udover. Det er ikke op til den enkelte at beslutte, hvor meget man betaler i skat....og gudskelov for det.

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Side 1 ud af 14 (135 indlæg)