Det rigtig at skatten skal betales, og når man har med skattevæsnet at gøre plejer de nok at skulle få de penge de mener tilhører dem...
nej det er ærgeligt at der ikke findes sådan en liste, men det må jo være i erkendelse af at mange nok ville vælge en del ting fra hvis de fik muligheden, med stor relevans i f.eks. medielicensen.
Jeg betaler min A-skat her i landet, og det mener jeg er nok til at gøre min del. hvad jeg tjener udenlands mener jeg ikke kommer dem ved, men derimod det land det tjenes i.
Jeg har nu læst tråden her, og kan kun konstatere, at trådstarter beklageligvis ikke ønsker at deltage 100% i de danske love og regler, hvor bl.a. henviser til forskellige områder, som han ikke mener skal have del i skattekronenerne. Herudover er han tillige af det opfattelse, at indkomst i udlandet ikke skal beskattes i DK.
Med andre ord kan jeg så konkludere, at demokratiet er en god ting, så længe demokratiet fungerer for ham. Vedrørende områder som man ikke ønsker at støtte, er det trods alt en politisk beslutning, som kun kan ændres ved i givet fald at få valgt personer ind i folketinget, som deler ens synspunkter herom.
Indkomst i udlandet som bosiddende i DK skal beskattes i DK jvf. golbalindkomstprincippet, hvorfor der i lande med godkendte skatteaftaler gives et nedslag i den danske skat svarende til den skat, man har betalt i udlandet. Vælger man at placere sine midler i lande, som der ikke aftale med og endda "gemmer" disse for SKAT, så falder "hammeren" meget tungt, når det bliver opdaget.
Jeg kan udmærket forstå trådstarters opfattelse og idé omkring disse forhold, men bringer man spørgsmålet op i et forum, vil man uværgeligt invitere til øretæver.
Sidst men ikke mindst er je enig med de fleste herinde, at det er usmagelig tankegang at forsøge et decideret snyd, kun fordi man ikke lide farven på Christansborg eller lignende.
Konklusion: Alene af den grund at trådstarter har bragt dette emne op, vil SKAT og andre være opmærksomme på dette (Prøv at google emnet om en 1-2 dage). Vedrørende skattesnyd se link http://www.skat.dk/SKAT.aspx?oId=1781402&vId=0 . Det er virkelig ikke umagen værd
Betal din skat efter de danske regler, du må trods alt have råd til det, når du går i de tanker om at unddrage skat på den beskrevne måde. 
Med venlig hilsen