tankemylder holder mig oppe :-) Hvilket er lidt modsigende, da jeg som regel får de bedste ideer når jeg ligger i sengen. |
Vil ikke ødelægge en dejlig stille aften med at sove, allerede
tankemylder holder mig oppe :-) Hvilket er lidt modsigende, da jeg som regel får de bedste ideer når jeg ligger i sengen. |
Vil ikke ødelægge en dejlig stille aften med at sove, allerede |
- Da du var barn, lavede du sjove ansigter til spejlet... - Nu, hvor du er blevet ældre, har du så lagt mærke til, at spejlet tager hævn ,0)
Fedt indlæg1 :) |
Hvem snakker om sent oppe, og så er den ikke en gang midnat, haha. Jeg kapitulerer nok om en times tid, der er trods alt unger der skal vækkes 6.30 :-) |
Hej Det er jo først nu det hele begynder ;) Comeon where is the geeks.. kl er ikke en gang 02:00 og 7/11 har stadigvæk mere cola, og jeg føler mig allerede alene her. ;) |
du skal ikke føle dig alene, vi er herinde.. ;) :D ahh nattetimer... <3 |
Haha, jeg er med dig Thomas ;) Min umiddelbare undskyldning ville vel være at jeg endnu arbejder i mit kommunale job med en arbejdstid der hedder 23-08. Faktum er dog at jeg alle dage har været et kæmpe b-menneske og ville være sent oppe under alle omstændigheder. Har altid haft mest energi om aftenen og ud på natten og er som regel også langt mere kreativt tænkende i det tidsrum. Har som regel også altid Amino kørende i baggrunden når computeren er tændt, blot fordi det er ganske hyggeligt og lærerigt, om end det også kan være en anelse distraherende ind i mellem, hehe. |
Inden der nu går for meget "jeg giver den max gas 24/7" i den, så vil jeg da lige henvise til mit blogindlæg fra d. 2. januar. |
Hilsen |
Hej Jesper, Først tak for dit virkeligt gode blogindlæg, som jeg læste med stor interesse. Nej, du har helt ret. Jeg er også meget opmærksom på, at der en gang imellem skal kobles helt af. Men i visse perioder giver jeg den gerne fuld gas 24/7. Hav en god dag. |
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn