Med venlig hilsen |
Reg. Revisor TSP:Jørgen Olsen:Brug din sunde fornuft, og vær åben for et godt tilbud. Dan dig nogle erfaringer, og føl din mavefornemmelse.
En dag ringer jeg måske til dig med et godt tilbud, og så snyder du dig selv hvis du følger de dårlige råd om helt at undgå telefonsælgere.
Men simpelthen: følg din mavefornemmelse. 10% af de tilbud jeg modtager telefonisk er ok, og så interessante at jeg beder dem om at fortælle mere om Deres produkt. Halvdelen af dem fejler så fordi de har en mødebooker til at ringe til mig som ikke kan fortælle mig det jeg vil vide om produktet :) Så 5% af mine indgående salgsopkald tager jeg reelt stilling til.
Min maveerfaring har lært mig i særdeleshed at være skeptisk når det kommer til enten markedsføring eller velgørenhed, - måske kan du bruge det.
Det er en ideel situation når ens leverandører kontakter en, hvis det er en reel leverandør der bare har lidt ondt i salget - for så har du de bedste forhandlingskort.
Lige præcis, der er ikke et entydigt svar!
Med venlig hilsen
Yes ! Du ryger lige på ringelisten ! :-) I samme ombæring fjerner jeg lige Anette.
hehe