Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pas på telefonsælgerne ....

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)
Fra Kastrup
Tilmeldt 29. Oct 08
Indlæg ialt: 506
Skrevet kl. 18:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes det er en rigtig mærkelig tråd, vi har flere gange købt over telefonen med held og taber aldrig på det, fordi vi tænker os om, så jeg vil sige at dem der taber penge på det ikke sætter sig ind i produktet

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:30

Martin :

Jeg synes det er en rigtig mærkelig tråd, vi har flere gange købt over telefonen med held og taber aldrig på det, fordi vi tænker os om, så jeg vil sige at dem der taber penge på det ikke sætter sig ind i produktet

Yes Præcis

Med venlig hilsen

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:39

Martin :

Jeg tror det svært for telefonsælger at ramme plet at det er lige dem man mangler og tit er det ikke det billigste , det de tilbyder

jeg havde som ny startet iværsættere , det især svært ved at gennemskue en god sælger og om det  var sandt eller falsk hvad  de sagde disse sælger.

Du har været mere heldige end de fleste , kan jeg forstå , har du gjort noget . så det kun er dem der ringer til dig  ,er det produkt du står og mangler ?

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 21:19

Er der nogle af jer der hyrer telefonsælgere for at for solgt jeres produkter... 

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 21:25

Michael_N1973:

Er der nogle af jer der hyrer telefonsælgere for at for solgt jeres produkter... 

Jeg har selv genereret en beskeden sjat kundeemner gennem telefonsalg.

Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 21:32

Vi har god erfaring med telefonsalg, begge veje.

Når de ringer til os, får vi som oftest tilsendt materiale. Her har der været flere spændende ting i mellem, så det har været ok for os.

Vi bruger også mødebooking pr telefon selv. Vi har gennem 2009 forsøgt en masse salgs- og marketingskanaler og mødebooking har fungeret særdeles godt for os.

Hjemmesider, grafisk design og evt webshop er noget som rigtig mange virksomheder vælger at købe på et tidspunkt, og det virker nok også kun godt fordi produktet er bredt. Jeg forstår sagtens at man ikke vælger telesalg til SEO el.lign.

Vores produkt er ret håndterbart og dækker nogle ret basale krav, og det er nemt at forklare fordelene.

Telesalg og mødebooking kan sagtens være en god kanal - Men det er skide surt at ringe ud selv:-) 

Tilmeldt 27. Dec 09
Skrevet kl. 22:39

Ok, men hvorfor piver så virksomheder over telefonsælgere?

Er problemet ikke plattenslagerne i branchen?

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 22:54

Michael_N1973:

Ok, men hvorfor piver så virksomheder over telefonsælgere?

Er problemet ikke plattenslagerne i branchen?

Der vil altid være folk der vælger den nemme løsning at skære alle over en kam. Se bare f.eks. dansk politik :)

Problemet er ikke bare plattenslagere, - der kan være mange andre problemer:

• Sælgeren har ikke lavet en ringeliste med de mest relevante emner - han ringer til en for bred målgruppe for en sikkerheds skyld - til irritation for mange af opkaldsmodtagerne. Det er dog sjældent hensigtsmæssigt for en sælger, og de retter ind med tiden når de opdager at det konverterer bedre at være MÅLRETTET !!! :-)
  • Og så er der sælgere som ikke forstår et nej, enten af frækhed eller dumhed. Derfor kan de jo godt have et fint produkt, men de må gerne forstå et nej.
  • Et tredje rimelig stort problem er når sælgeren ikke kender de produkter han sælger.
  • Og sælgeren som starter ud ydmyg, skaber lidt tillid hvorefter han tager magten og tydeligt tramper på personen i den anden ende - det er meget modbydeligt.
  • Eller til sidst: når sælgeren er en hyret mødebooker som ikke har beføjelser til at lave relevante ændringer i den udbudte vare/ydelse.

Alle ovenstående ødelægger sælgernes ry !

Tilmeldt 27. Dec 09
Skrevet kl. 23:02

Problemet er telemarketingbranchen

Med dålige arbejdsforhold, dålige vilkor for ansatte osv...

Blev der renset ud i branchen så....

Og sælgerne bliver ju presset af deres chef, at de bare ska se at få solgt noget..

og køberne af Telemarketingsydelser skulle måske tænke sig om når de kun kikker på prisen..

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)