|
Jeg er SÅ enig. På diverse debatfora og i venskabelige emails er det i orden at alt ikke er snorlige og er stavet 100% korrekt. Men så snart man henvender sig som virksomhed til kunder, så er korrekt stavning i mine øjne ligeså vigtig som sideopbygning, overskuelighed og design. Jo bedre helhedsindtryk, des mere tryg føler jeg mig som kunde ved at handle med ejeren af et site. Stavefejl på websites, i aviser og i andre kommercielle medier gør mig altid irriteret. Jeg synes det er udtryk for sjusk og ladhed. At folk der lever af at kommunikere, ikke engang gider gøre sig den smule besvær at læse korrektur. Jeg synes det pletter virksomhedens image og giver indtryk af at her leverer man venstrehåndsarbejde (undskyld evt. venstrehåndede). |
Jeg er rådgiver og arbejder gennem telefon og face2face, og ja, så læser og staver jeg som om der er helt mørkt i rummet, så denne tråd er super spændende for mig.
...er der ikke nogle tekstforfattere der kan lave et super amino tilbud mens vi alligevel er i gang med fra tegn til ord.
Bliv gratis medlem