Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er Agel Produkter og hvordan skal det sælges?

Side 23 ud af 31 (304 indlæg)
Fra holbæk
Tilmeldt 16. Sep 06
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 08:32
Hvor mange stjerner giver du? :

hej

Lasse det skal da nok komme, på et tidspunkt ( hvis man holder fokus, på sit mål) Smile

Morten selv tak, meget sjovt, det havede jeg ikke tænkt, det går jo altid op og ned.

god weekend til alle

karsten aagaard

www.agel.com

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:04

Var der nogle af produkter der er godkendt af  Lægemiddelstyrelsen har godkendt som naturlægemidler , med god salgs snak , synes ikke jeg kunne se nogle godkendte produkter , med sidste spørgsmål kunne jeg ikke se besvaret

Priser var der ikke på hjemmeside forstod jeg rigtigt ikke hvorfor med det er også et MLM produkt hvor der er nogle der sælge produkt videre et produkt med flere led hvor flere tjener på det er som reglen dyrere produkt , så hvorfor ikke have direkte salg på siden og komme den gode pris kunden til gode.

Er ikke et angreb bare en god ide.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra holbæk
Tilmeldt 16. Sep 06
Skrevet kl. 10:22

hej

ja priserne er ikke på hoved side, for at finde priserne for en land, skal man trykke øverst til

højre på member login derefter    if you are not a member:  

tryk danmark derefter, kommer man til priserne.

der er pt 2 af produkterne anmeldt til fødevarestyrelsen, de andre købes hjem til egen forbrug

håber det kunne hjælpe lidt.

mvh Karsten aagaard

Fra holbæk
Tilmeldt 16. Sep 06
Skrevet kl. 02:05
Fra holbæk
Tilmeldt 16. Sep 06
Skrevet kl. 00:37

hej alll

en dejlig nyhed

It is with a tremendous amount of excitement that Agel Enterprises announces to the world it's very first Quadruple Diamond Directors, Mr. Niti Sawangsap and his partner and wife, Mukda Pattarabancha!

There is no overstating the amount of commitment, hard work, vision, and belief required to achieve this remarkable milestone. We know you join us in sending our highest regards and congratulations to Niti and Mukda and their entire team worldwide.

It is also one more witness to the continued growth and success that Agel is enjoying during what is for many other companies a time of hardship and sacrifice. The Agel message of health, hope, and opportunity is resonating like never before.

There will soon be Quadruple Diamond Directors in every region of the globe. Now is the time to recommit and enjoy your part in the success of this remarkable story.

jep hårdt arbejde betaler sig

forsat god sommer

karsten aagaard

Fra Hou, odder
Tilmeldt 22. Apr 09
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 05:20

Who cares?

Fra holbæk
Tilmeldt 16. Sep 06
Skrevet kl. 11:19

hey

Agel Cares

karsten

Fra holbæk
Tilmeldt 16. Sep 06
Skrevet kl. 03:24
Fra Hou, odder
Tilmeldt 22. Apr 09
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 08:08

Hvad er pointen så? At vi skal starte på det pyramide pis fordi en kendt dansker er det? Skal jeg så også melde mig ind i scienceholigy fordi Tom Cruise er medlem? Eller konvertere til Karbala fordi Madonna er det?

Gå nu væk med dig og dit snyderkoncept.

Tilmeldt 21. Jun 06
Skrevet kl. 08:50

Kim Carlberg:

Hvad er pointen så? At vi skal starte på det pyramide pis fordi en kendt dansker er det? Skal jeg så også melde mig ind i scienceholigy fordi Tom Cruise er medlem? Eller konvertere til Karbala fordi Madonna er det?

Gå nu væk med dig og dit snyderkoncept.

Hej Kim.

Jeg må antage, at du ved en del om Zinzino og deres måde at drive forretning på, men hvor har du læst at Zinzino er snyd eller et pyramidespil?

Hilsen

Anders

Side 23 ud af 31 (304 indlæg)