Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er Agel Produkter og hvordan skal det sælges?

Side 24 ud af 31 (304 indlæg)
Fra Hou, odder
Tilmeldt 22. Apr 09
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 09:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Søgte såmænd bare på ordet "zinzino" og nummer 2 var denne side

http://www.velstand.nu/zinzino/

Læg især mærke til denne linie nederst på siden

"Tag kontakt og lad os aftale at mødes enten personligt eller over telefonen og gennemgå ---->konceptet.<-----"

Det viser mig ret hurtigt at det er endnu et pyra... jeg mener MLM koncept.

Og da MLM = pyramidespil (og ja, kald det hvad du vil, og kopier du bare den novelle fra forbrugerombudsmanden, men fremgangsmåden er sgu den samme)

Fra Hou, odder
Tilmeldt 22. Apr 09
Skrevet kl. 09:48
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 10:17

Hej Kim.

Du argumenterer for en personlig holdning til mlm, og prøver på at understrege den, ved at finde andre som deler din holdning! Jeg accepterer at folk ikke kan lide mlm, men når der kommer påstande om snyd og svindel på bordet, så efterspørger jeg noget konkret.

Man må formode at Zinzinos koncept overholder gældende regler i Danmark, for selskabet har været repræsenteret på markedet i 4 år.

"Det er altid modtageren, som bestemmer budskabet", men måske vi kunne erstatte "jeg synes" med noget mere de facto!

Hilsen

Anders

P.S. Jeg arbejder ikke med Zinzino!

Fra holbæk
Tilmeldt 16. Sep 06
Skrevet kl. 11:06

hej Kim

og nej gider ikke ar svare dig

mvh karsten Aagaard

Fra Hou, odder
Tilmeldt 22. Apr 09
Skrevet kl. 11:32

Ok Anders

Du tabte så den, og rykker hurtigt videre til endnu en diskussion omkring love og regler. Det overrasker mig så at siden MLM er så godt og vidunderligt at det så ikke har slået mere igennem i Danmark end det har. Og at ethvert hjem så ikke har en Zinzino maskin, eller det MLM produkt du jo så tydeligt sælger.

Omkring fakta, ja min mor har solgt MLM produkter de sidste 10 år, og har endnu ikke kunnet leve af det. Heller ingen af hendes "kolleger" har kunnet leve af det endnu. Sådan set heller ikke nogen af de andre MLM forhandlere jeg har haft kendskab til kunne leve af det. ALLE har haft et fast arbejde ved siden af. Hvordan mon det kan være? Det er jo nok fordi konceptet, hvad end man misbruger et hul i loven eller ej, er designet til at narre folk til at købe sit produkt. Fremgangsmåden hvorpå man sælger sit produkt er jo fuldstændig identisk om det hedder pyramidespil eller MLM. Bare fordi man hælder sukker på en lort, får det jo ikke lorten til at smage bedre vel?

Anders Petersen:

"Det er altid modtageren, som bestemmer budskabet"

Tja, hvis størstedelen af Danmark (altså modtageren) mener at MLM er snyd, og derfor ikke gider det, må der jo være noget om det.

Og til Karsten, du behøver skam ikke at svare mig. Det at du ikke gider, viser jo bare at du ved kampen er tabt på forhånd.

Tilmeldt 21. Jun 06
Skrevet kl. 11:50

Hej Kim.

Hmm, interessant vinkel! At jeg skulle have tabt, fordi jeg beder om fakta!

Faktisk forholder det sig sådan, at Zinzino har kæmpe succes i Danmark, og skal nok nå målet med 400.000 kunder i Skandinavien. Angående det firma som jeg repræsenterer, så har vi ikke lanceret endnu, hvilket kan være forklaringen.

Hvem siger, at man skal kunne leve af mlm? For langt de fleste er der tale om et fritidsjob, som supplerer indkomsten med eksempelvis kr. 5.000 om måneden! For mange mennesker kan kr. 3.000 ekstra om måneden betyde meget!

Du skriver, at fremgangsmåden for pyramidespil og mlm er den samme! Jeg er ikke sikker på, at jeg forstår din påstand! Mlm er lovligt - pyramidespil er ulovlige! At det er designet til at narre folk, er igen en lommefilosofi! Der er ikke 2 selskaber, som er ens.

Der findes mlm selskaber, som omsætter varer for 500 mio. i Skandinavien!

Jeg har aldrig selv være med i et pyramidespil, så måske du kan forklare mig, hvordan man sælger et produkt i et pyramidespil?

Hilsen

Anders

Fra holbæk
Tilmeldt 16. Sep 06
Skrevet kl. 16:36

hey kim

nej det er ikke noget med at kampen er tabt på forhånd, gider bare ikke at bruge min tid , på nogle der ikke sætter sig ind

i tingende, for de bruser frem, med det ene eller andet.

MLM: Do Most People Fail? by Tim Sales

i kunne måske lære noget

mvh Karsten Aagaard

Fra holbæk
Tilmeldt 16. Sep 06
Skrevet kl. 01:34
Fra holbæk
Tilmeldt 16. Sep 06
Skrevet kl. 12:27

hey alle

lidt nyt 

One Global Village NBC KUSA Channel 9 Interview

kommer snart update fra Agel world, med et eller flere produkter :-)

forsat god uge, mvh Karsten

og til Alle MLM herinde, følg nu reglerne for området, MLM kræver benhård arbejde som alt andet, folk der lover guld og grønne skove

glem det, HÅRDT ARBEJDE SOM ALT ANDET, forstå det eller find en alm job, det er jo ens egen forretning, man starter i MLM, så det er 100% op til en selv.

lige meget have andre siger.

http://www.forbrug.dk/forbrugerombudsmanden/sager-og-retningslinjer/retningslinjer/retningslinjer/mlm/

Fra holbæk
Tilmeldt 16. Sep 06
Skrevet kl. 04:34

hey alle

nyt produkt på vej fra Agel hedder GLO

Side 24 ud af 31 (304 indlæg)