Beklager og det var ikke et angreb, men syntes at der kom lidt for meget barnerøv over udtrykkene. At K-vit nedsætter dødeligheden ved hjerte og kar sygdomme med 50% er ren videnskabelig viden som du kan google dig til. Der er kørt mange studier om det. Og smerte er jo ikke en sygdom, men kan være temmelig ubehagelig kan jeg hilse at sige. Jeg har fibromyalgi. Jeg er 41 år og følte mig efterhånden som en på 70. Nu er jeg nok 55 og glæder mig til at møde min faktiske alder og kunne opføre mig som andre jævnaldrende. Hvad mener du med regulere og hvem har sagt at folk skal opgive deres job? Jeg kender en del plastre firmaer, men kun LifeWave går ikke i blodbanerne, så jeg tror at det må være et af de andre firmaer der har et problem. Jeg ved ikke hvad de folk du får post fra skriver, men fakta er at vores energifelt, også kaldet aura, "lyser" så langt væk fra vores krop at vi ikke behøver at tage tøjet af for at frekvenserne fra LifeWave plastrene sætter processerne igang. MKH Mianne |
Hej Rune!
jo du har ret.
Jeg fik bare lyst at kommentere det med at hoppe fra selskab til selskab da jeg er glad for at have forskelligheden.
For min skyld kan vi godt slutte denne trår da det bare er en køren rundt i det samme.
MVH Mianne