Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er Agel Produkter og hvordan skal det sælges?

Side 21 ud af 31 (304 indlæg)
Fra Bredevad
Tilmeldt 4. Jul 07
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Beklager og det var ikke et angreb, men syntes at der kom lidt for meget barnerøv over udtrykkene.

At K-vit nedsætter dødeligheden ved hjerte og kar sygdomme med 50% er ren videnskabelig viden som du kan google dig til.

Der er kørt mange studier om det.

Og smerte er jo ikke en sygdom, men kan være temmelig ubehagelig kan jeg hilse at sige.

Jeg har fibromyalgi. Jeg er 41 år og følte mig efterhånden som en på 70.

Nu er jeg nok 55 og glæder mig til at møde min faktiske alder og kunne opføre mig som andre jævnaldrende.

Hvad mener du med regulere og hvem har sagt at folk skal opgive deres job?

Jeg kender en del plastre firmaer, men kun LifeWave går ikke i blodbanerne, så jeg tror at det må være et af de andre firmaer der har et problem.

Jeg ved ikke hvad de folk du får post fra skriver, men fakta er at vores energifelt, også kaldet aura, "lyser" så langt væk fra vores krop at vi ikke behøver at tage tøjet af for at frekvenserne fra LifeWave plastrene sætter processerne igang.

MKH Mianne

Fra Bredevad
Tilmeldt 4. Jul 07
Skrevet kl. 20:36

Hej Rune!

jo du har ret.

Jeg fik bare lyst at kommentere det med at hoppe fra selskab til selskab da jeg er glad for at have forskelligheden.

For min skyld kan vi godt slutte denne trår da det bare er en køren rundt i det samme.

MVH Mianne

www.lifewave.com/2you

Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 20:41

Hej igen.

Jeg mener følgende! Under hvilket lovgivning hører produkterne.

Lige en hurtig lektion Mianne! Bare fordi ting er dokumenterede, betyder ikke at du må sige det! Du må slet ikke bruge ordet smerter, da det kun er lægemidler, som kan behandle smerter!

Det er ringe, at I ikke har fået bedre vejledning omkring anprisninger og lovgivning, for det bliver umuligt at styre for LifeWave!

Læs eventuelt lægemiddelloven og andre relevante bekendtgørelser.

Hilsen

Anders

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 20:44

Optidee:

Hold kæft Lasse hvor er du barnlig.

Say whaaat? Hvor er det lige jeg er barnlig!

Det var en bemærkning til ANDERS PETERSEN om at hans slips havde strammet for meget i en 2-årig periode - og han ved udmærket godt at det er drilleri - HAM OG JEG IMELLEM.

Der var du altså lige for hurtig ude af startblokken, Mianne! - Det havde intet med dig at gøre, venligst LÆS igen ;-) - Du behøver ikke undskylde, alt forladt!

Lasse

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Tilmeldt 21. Jun 06
Skrevet kl. 20:44

Hej Mianne.

Du henviser til en hjemmeside, som anpriser LifeWave mod gigt og smerter!

Husk på at en henvisning er markedsføring!!!

Hilsen

Anders

Fra Bredevad
Tilmeldt 4. Jul 07
Skrevet kl. 22:16

Jeg synes at det er en kanon hjemmeside og indtil andet bliver påbudt har jeg tænkt mig at bruge den.

Og jeg anser det som homøopati.

Med det så vil jeg bruge min tid på andet end dette chatteri, da det ikke fører til ret meget andet end mundhuggeri.

Der er plads til os alle.

MVH Mianne

Tilmeldt 21. Jun 06
Skrevet kl. 23:09

Hej Mianne.

"Jeg anser det som homøopati"! Ville være dejligt, hvis man kunne drive en forretning udfra personlige antagelser, men sådan hænger verden ikke sammen! Hvad du antager, kan være langt fra virkeligheden!

"Jeg synes, det er en kanon hjemmeside"! Yes, den er kanon, men det gør den ikke lovlig! Det du siger, svarer til at sige! "Jeg fortsætter med at køre for stærkt, indtil jeg bliver opdaget"!

Kan godt være at du ser dig selv som "eksemplarisk" forhandler, men har lige læst jeres policies, og du har brudt LifeWaves egne regler gentagne gange!

Held og lykke fremover.

Hilsen

Anders

Fra Bredevad
Tilmeldt 4. Jul 07
Skrevet kl. 01:39

Hej Anders!

Ja det er sku en underlig verden vi lever i.

Alle de regler der er, er sat op af politikere der er betalt og styret af medicinal industrien, for at vi bliver "beskyttet" mod naturen der er en farlig en. Vi skulle jo nødig komme derhen hvor folk spiser og indtager gode sunde naturlige ting så medicinalindustrien mister deres kunder.

Jeg har givet det videre til lifewave at det f.eks. vil være bedst og mest rigtigt med en hjemmeside der nærmest er tom, en hjemmeside der mest fortæller om den store mulighed der er med denne forretning. Og vil folk så se lidt mere, så må de jo gå på google eller andet for at blive klogere.

Og indtil jeg lige hører andet, så kan jeg ikke se hvorfor det ikke skulle gå ind under homøopati her i DK hvis det gør det på Island.

Og at jeg skulle have brudt nogle regler kan s.. godt være, for det er svært at skrive noget når man ikke må skrive noget.

Men skulle vi ikke lade denne tråd gå over til at handle om Agel igen, for ellers er der måske nogen der bliver træt af at modtage alle de tråde der ikke har noget at gøre med Agel, hvis det nu er det de brænder for.

Måske vi igen engang kan opsumere hvad der sker hvis det byder sig.

Nu vil jeg løbe og jeg skal løbe stærkt, for toget er kørt og jeg vil med.

MVH Mianne

Fra holbæk
Tilmeldt 16. Sep 06
Skrevet kl. 18:20

hej alle

god debat, men husk det er en ageltråd, men dejlig at høre forskellige meninger.

lige en ting til Mianne

husk nogle MLM selskaber, ikke tillader at man arbejder med andre mlm ting ved siden af, bare lige så du ved det.

ellers forsat god weekend til jer alle

( Lasse kaffen jeg kan byde på er hjemme kværnet, fra IRMA og på stempelkande )

ps med forbehold for stavefejl, og sådan er det bare

Fra holbæk
Tilmeldt 16. Sep 06
Skrevet kl. 19:43
Side 21 ud af 31 (304 indlæg)