Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er Agel Produkter og hvordan skal det sælges?

Side 20 ud af 31 (304 indlæg)
Fra Bredevad
Tilmeldt 4. Jul 07
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 23:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Godt observeret, jeg skriver det ud fra at SHINE efter hvad jeg ved ikke har været i DK ret længe i forhold til til AGEL efter hvad jeg husker, ikke af anden grund. Synes bare ikke at de skal nedgøre Mannatech når det er uberettiget.

MVH Mianne

Fra Bredevad
Tilmeldt 4. Jul 07
Skrevet kl. 00:08

Hej Anders! Jeg er ked af hvis jeg fik det til at lyde som om jeg nedgør nogen, for det var ikke min hensigt.

Ja det er rigtigt at det var forhandlere og derfor er det vigtigt at div. firmaer slår hårdt ned på div. forhandlere der træder ved siden af og det står højt og tydeligt i reglerne ved Mannatech nu ved jeg.

Jeg anpriser ikke at Lifewave kan helbrede, men at de sætter gang i kroppens naturlige processer.

Islændingen ringede til Island fra Singapore da han ville tage det med hjem tilislnd for at få at vide om det kunne blive godkendt på Island og 1 uge senere fik han det svar at det ikke skulle godkendes af lægemiddelstyrelsen på Island da det kom ind under kategorien af homøopatiske produkter.

Så det er det jeg forventer er det samme i DK, men da det er så nyt for mig, så har jeg ikke spurgt om hvor vidt det er endnu og jeg har ikke tid til at vente på et sådant svar og jeg er sikker på at det vil være et positivt svar vi får hvis ikke allerede vi har fået det.

MVH Mianne

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 06:22

Optidee:
.

Så det er det jeg forventer er det samme i DK, men da det er så nyt for mig, så har jeg ikke spurgt om hvor vidt det er endnu og jeg har ikke tid til at vente på et sådant svar og jeg er sikker på at det vil være et positivt svar vi får hvis ikke allerede vi har fået det.

Mianne, al respekt for dine ture rundt i de mange selskaber - og jeg er den sidste til at føre saven for at save dig i småstykker - men du bør i allerhøjeste grad opsummere årsagerne til du ikke længere er de ANDRE selskaber - og især holde dig for øje hvorfor nogle produkter i nogle af disse selskaber enten er taget af markedet - eller endnu ikke er godkendte - og så iøvrigt på ingen måde sætte din lid til, at blot fordi andre lande i flæng godkender og kategorisere de produkter LifeWave har i sinde at introducere, INGENLUNDE nødvendigvis bliver tilfældet i Danmark. 

Dermed ikke være sagt det IKKE sker - men indtil da må du lægge din markedsføringsstrategi om - og udelukkende koncentrere dig om forretningsaspektet med LifeWave - og ikke juhu-hvor-godt-produktet-er-og-gør-for-mig-og-dem-der-drikker-FunLight... for så får du et rap over nallerne - og kan potentielt skade LifeWaves indtog i Danmark. Det er sket for Mannatech... det er sket for andre selskaber.

Så drag erfaringer fra de 5-6 selskaber du har været i.

Og konge-pointe, Rune - Shine er ældre end AGEL - men, men, eks. TNI valgte at styre udenom DISAFO - de fandt det ikke interessant at have "medlemsskab" i den lille klub, vurderet udfra et markedsføringsmæssigt perspektiv; det er/var uden betydning. 

Når man vurdere nye forretningsmuligheder er det uhyre vigtigt selskabet har et godt produkt - men dæleme osse vigtigt at det er til at arbejde med - for ellers kan man lige så godt glemme det....

Lasse

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 09:43

Hej Mianne.

Een af mine mange målsætninger her i livet er at re-brande hele network marketing industrien. Det vil sige, at der bliver arbejdet hårdt på at skabe et bedre image for branchen. Vi har ikke råd til, at folk føler sig snydt, lokket ind i forretningen, taber penge, mister deres forretning fordi firmaet lukker eller firmaet havner i Kontant, fordi distributører anpriser produkterne til skyerne.

Jeg kan fortælle dig, at hvis du arbejdede i det firma, som jeg repræsenterer, så var du ikke længere i firmaet. Dette kan måske lyde lidt hårdt, men det er de facto, at skal et firma overleve, så skal der slås hårdt ned på forhandlere, som overtræder lovgivningen.

Jeg vil i denne debat ikke tage stilling til, hvor vidt LifeWaves produkter virker, men vil koncentrere mig om jeres fremgangsmåde. Jeg har snakket med folk, som har været til LifeWave møder. På jeres møder bliver der snakket om sclerose, smerter, gigt, søvnbesvær og en masse andre emner, som er den sikre vej til problemer i Danmark. Du argumenterer med, at produkterne kun kan sælges gennem mlm, fordi Matas ikke kan give en ordentlig vejledning. Min påstand er den, at Matas ikke kan vejlede om jeres produkter, uden at de bryder lovgivningen.

Hvordan markedsfører man et "Pain Relief" plaster i Danmark? Hvordan markedsfører man et plaster mod søvnbesvær?

Det kan meget vel være, at jeres produkter kommer til at høre under homøopatiske lægemidler, som er reguleret af lægemiddelstyrelsen. Det kan også meget vel være, at I får lov til at sælge det. Problemet er bare, at selvom produktet i sig selv ikke er et lægemiddel, så vil jeres fremgangsmåde automatisk kategorisere det som så!

Efter 8 år i helskostbranchen så har man naturligvis begået nogle fodfejl i ny og næ. Tilbage i gamle dage havde vi en urtemixtur "Ståimod", som indeholdte nogle gammelkendte urter som lakridsrod, rød solhat, kamillet etc. Et udmærket produkt til at styrke børn med. I en annonce skrev jeg, at produktet kunne styrke kroppen, så man bedre kunne modstå den typiske vintersnue.

Her er, hvad der skete! Når jeg skriver, at produktet kan forebygge snue, så indikerer jeg, at produktet har en forbyggende virkning og derfor falder ind under Lægemiddelloven. Jeg fik derfor et brev fra Lægemiddelstyrelsen, som skrev, at de kunne ikke se "Ståimod" i deres register over godkendte lægemidler. Jeg fik derfor en bøde på kr. 50.000 for at markedsføre et ikke godkendt lægemiddel. Desuden blev jeg bedt om at fjerne produktet indenfor 14 dage.

Så min bøn til jer er! At I totalt ændrer fremgangsmåde i Danmark. Det er skræmmende, at jeg tidligere har modtaget en mail fra jeres Islandske upline i Singapore, og hele mailen var fyldt med historier om syge mennesker, som pludselig sprang rundt, fordi de var begyndt at bruge LifeWave.

Hvis jeres produkt virker efter hensigten, så vil det være synd at ødelægge hele forretningen, fordi produktet bliver anprist udover gældende lovgivning. Det ødelægger LifeWave, og samtidig er det vand på møllen hos hele Danmarks mlm antikorps!

God vind!

Hilsen

Anders

Hov glemte lige link til bekendtgørelse om homøopatiske lægemidler: https://www.retsinformation.dk/Forms/R0710.aspx?id=10135

Homøopatiske lægmidler skal registreres i Danmark, inden markedsføring og forhandling træder i kraft. Typisk tager den procedure ca. 2 år.

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 15:36

God damn, det der, Anders, var det jeg kalder et FANTASTISK indlæg! Sådan! - vores drillerier internt: Det må være slipsen der stramte i en lille 2 årig periode... Muhahaha!

Som sagt: Knagme et godt indlæg!

Mvh.

Burholt

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Bredevad
Tilmeldt 4. Jul 07
Skrevet kl. 19:46

Hej Anders!

Jeg er helt enig med dig, og på de møder jeg har været på med LifeWave har vi ikke anprist produkterne op i skyerne, da det ikke er nødvendigt. Det er det vi har følt var nødvendigt med andre firmaer, men vidste at det måtte vi ikke, og derfor var det svært at få noget igang, når man ikke måtte fortælle hvad det kunne. Før var vi meget fristet til at fortælle en masse fantastiske historier for at få folk til at købe produkter i bare 2 til 3 måneder hvor de så måske kunne begynde at mærke en virkning. Men med Icewave er det kroppens meridianbaner der får nogle lysimpulser der sætter pang i kroppens impulser og nøjagtig som ved akupunktur behandling mærker man straks hvad der sker og ikke først om 2 til 3 måneder.

Hvis jeg arbejdede i dit firma, så ville du prise dig lykkelig. Jeg er nemlig meget påpasselig med ikke at gøre noget jeg ikke må, da jeg med det jeg laver har det mål at hjælpe så mange som muligt på den mest naturlige måde som muligt og det ødelægger jeg som du rigtigt siger hvis jeg overtræder reglerne. Og hvorfor skulle jeg også gøre det hvis ikke det er nødvendigt.?

Om produkterne virker er jeg ikke i tvivl om. Som sagt så har der ikke på de møder jeg har været på været nogen der har snakket om at det kan helbrede og vi slynger ikke om os med div. sygdomme. Sidst det startede op i DK kan det godt være at der ikke var så meget fokus på hvad der blev sagt om sygdomme, men det har ændret sig de sidste år. Personalet i Matas er ikke i stand til at fortælle om ret mange af de produkter de har, det har jeg testet, dem jeg har spurgt om et produkt til et eller andet problem har henvist til de produkter flest vælger at købe, selvom der efter min mening var et produkt på deres hylde jeg ville have anbefalet i stedet for. Man bryder ikke lovgivningen ved at fortælle at plastrene fra LifeWave kan sammenlignes med et microchip i en radio der indeholder nogle krystaller der skaber en frekvens der får radioen til at spille. Lifewave har indtil nu fundet 6 forskellige frekvenser der alle på de rigtige meridianbaner eller akupunktur punkter starter en proces der sætter gang i kroppens egne processer. Thats it.

Du kan tro at vi ved hvad der sker hvis vi bruger en fremgangsmåde der støder mod lovgivningen, så det skal vi nok lade være med.

Du kan være sikker på at vi er ved at instruere vores upline fra Island om hvad man må og ikke må i DK. Han synes ligesom os at det er helt uhørt at vi intet må, men det har vi med MEGET STORE BOGSTAVER forklaret ham at sådan er det og det kan vi ligesågodt indrette os under, for så når vi længst. Og når du skriver at det er vores upline i Singapore der har skrevet til dig, så er det ikke så farligt i mine øjne, der kommer jo så mange mail fra hele verden med ting der er bund ulovlige i DK, men vi skal nok sørge for at dem der kommer her til landet opfører sig efter reglerne og andet er heller ikke nødvendigt med disse produkter. SKØNT til en afveksling, for gud hvor er det stift.

For mig er MLM det eneste rigtige og jeg vil gøre mit til at værne om det og til slut kan jeg fortælle at vi allerede har registreret den første praktiserende læge her i DK, der ellers havde svært ved at se hvorfor konen ville være akupunktør. Efter at han 3 gange sagde haleluja når hun fortalte om hvad hun havde oplevet og mente at det var siontologi sekten hun havde mødt,  så læste han på det og er nu selv ved at blive interesseret.

Hvad hun har fortalt om, hvad hun har oplevet med sine 3 eller 4 patienter, ved jeg ikke, men mand og kone imellem må vel godt snakke om dagens begivenheder.

MVH Mianne

Fra Bredevad
Tilmeldt 4. Jul 07
Skrevet kl. 19:53

Hold kæft Lasse hvor er du barnlig.

For mig er det faktisk temmeligt seriøst endeligt at have fundet et produkt der opfylder de krav vi som networker søger.

Jeg tror bare at i ærgrer jer over at i ikke gik i gang da det var i DK første gang, for det havde jeg gjort, også selvom alt ikke var på plads og let at arbejde med.

Jeg har idag været i Hamborg og registreret en af de største på MLM markedet der findes dernede, så inden du ved af det så overhaler jeg dig indenom i indtægt i hvad du har gang i, samtidig med at jeg har en masse dejlige butikker jeg kan handle ind i til indkøbspris der ved at jeg er medlem i andet end super brugsen.

Tilmed så er alt på plads dernede da de også tidligere var gået igang, men da manglede der en masse tilladelser, så alt er på tysk og han kender det ud og ind, men er bare ikke gået igang før nu.

Så nu kører det bare derudaf.

MVH Mianne

Fra Bredevad
Tilmeldt 4. Jul 07
Skrevet kl. 20:04

Hej Lasse!

Bare for en god ordens skyld da du åbenbart ikke har fulgt ordentligt med i hvad jeg har skrevet, så er jeg stadig med i FLP, Mannatech, SHINE, Optidee mm. Alle firmaer har hver deres at byde på og jeg kan ikke undvære nogen af dem.

Jeg er da fuldstændig kold over for at Aloe Vera drikkegelene blev taget af markedet for en kort bemærkning, da jeg ved at produktet ikke fejler noget. Det er bare lobbiisme fra lægemiddelstyrelsen der prøver alt hvad der står i deres magt for at ødelægge alt det gode der findes, men som de ikke kan tjene pange på. Alle mine børn får da deres daglige aloe vera snaps fra FLP.

Jeg møder mange nye kunder hver uge, og alle har brug for forskellige ting, og jeg elsker forskelligheden.

LifeWave sætter kun gang i kroppens naturlige processer, og vi har stadig brug for gode vitaminer, fiskeolier, cremer mm som jeg køber og anbefaler fra de andre firmaer.

LifeWave har et SUPER godt produkt, og DAMM det er godt at arbejde med.

Jeg kan slet ikke få armene ned.

MVH Mianne

Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 20:13

Kære Mianne.

Kan ikke helt forstå dit angreb på Lasse, for jeg er ikke sikker på, at hans teaser var målrettet mod dig.

Jeg er ked af at sige det Mianne, men du modsiger dig selv hele tiden. Nu er du i gang med at lovprise dig selv som networker, og snakker om hvordan du ALDRIG bryder loven. Tidligere i dine indlæg har du brugt ord som smerter, dødelighed etc., som helt klart er et brud på reglerne.

Jeg er glad for, at det kører for dig. Dog har du stadig ikke gjort det klart for os, hvordan produkterne bliver reguleret i Danmark? Det ville være kedeligt, hvis folk opsage deres job for at søge lykken med LifeWave, for så at finde ud af at produktet skal igennem en laaaaang registrering i Danmark, så det hele falder til jorden.

Når jeg skriver, at lægemiddelstyrelsen tidligere har været efter plastre, så er det igen fakta og et vink med en vognstang om, at I skal have godkendelserne i orden.

Lad nu være med at lade følelserne bære af med dig. Poster man indlæg om plastre man kan sætte på tøjet, så det giver en masse energi, - ja, så skal man nok forvente lidt modspil :-)

Hilsen

Anders

Fra Haugesund/Cheng Du
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 20:14

Tar jeg helt feil eller var dette egentlig en Agel tråd Geeked

Rune Evensen
Global Team Builder
amo@in.no

Side 20 ud af 31 (304 indlæg)