Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er Agel Produkter og hvordan skal det sælges?

Side 19 ud af 31 (304 indlæg)
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Optidee:

Ha en god dag og måske vi mødes på alle de møder vi har rundt om i landet.

Mianne, tak for din melding - og interessante aspekter du har vurderet og valgt udfra - jeg ville ikke kommentere de forskellige valg - det er i reglen formålsløst - Anders kommer med en god forklaring omkring FLP - og selvom jeg tænker mit når du nævner Mannatech og Shine - så kan jeg ikke undgå at spørge.. blandt de mange selskaber du nævner: Mangler du ikke at nævne Optidee... tænker på dit brugernavn på Amino ;-)

Og - jo det kan da være vi mødes - du er bliver lettere at finde end mig med alle de selskaber du er til møde i ;-) - Aarrgh, den var under bæltestedet - men mest for at drille! Vi kan ligeså godt speede processen op - get in touch - så kan vi mødes over kaffe (hvis du når at signe op i Zinzino inden, så tag noget af deres med) - så kan vi dele røverhistorier og betragtninger ;-)

Find mig på Facebook - så finder du osse mit mobilnummer!

Mvh.

Burholt

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra holbæk
Tilmeldt 16. Sep 06
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 13:21

hey Mianne

godt inlæg, ja jeg bruger også forskellige produkter, fra div MLM, men arbejder kun med 1 selskab

eller lige en lille ting, hvis Lasse siger kaffe så køb så køb instant kaffe

den kan holde sig, laaang tid Smile

ellers god weekend til alle her på Amino

Karsten Aagaard

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 14:14

agel4you:
 hvis Lasse siger kaffe så køb så køb instant kaffe

Nu tager den tråd en drejning helt ud i det useriøse: INSTANT kaffe har INTET med kaffe at gøre! Helt seriøst!

Lasse

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra holbæk
Tilmeldt 16. Sep 06
Skrevet kl. 15:29

hej

useriøse nej da, kun hvis M skal vente 2 år på at du kommer til kaffen Smile

kom nu Lasse nu ikke så stiv, der skal være plads til lidt sjov også

mvh Karsten

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 15:39

agel4you:

hej

useriøse nej da, kun hvis M skal vente 2 år på at du kommer til kaffen Smile

kom nu Lasse nu ikke så stiv, der skal være plads til lidt sjov også

mvh Karsten

Ahhh.... din humor - den havde jeg ikke lige set i farten - men ser nu sammenhængen - men står nu alligevel ved melding at instant kaffe er lige til kloakken - men ganske rigtigt, så inviterede jeg mig vidst på kaffe for et par år siden - så ja, så er langtidsholdbar kaffe på sin plads - omvendt så konsumeres der vel kaffe på almindelig basis i Holbæk og omegn, om ikke andet så for at holde sig vågen om natten for at følge med i hvad AGEL laver i Vietnam og Zimbabwe ;-)

Intern humor igen - anyway, hvis du kan GARANTERE ordentlig kaffe, så kommer jeg - havde i grunden glemt den der for 2 år siden ;-)

Lasse

Fra Bredevad
Tilmeldt 4. Jul 07
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 22:57

Hej Anders!

Lige hjemvendt fra 3 præsentationer med Lifewave vil jeg lige kommentere dit svar og jeg vælger at gøre det i din tekst med en anden skrifttype da jeg ikke vil glemme noget.

Kære Mianne.

Selvom dit indlæg er målrettet Lasse, så tillader jeg alligevel at blande mig. Bare ok. At FLP har fået den succes, som de fortjener, skyldes en blanding af lederskab, gode produkter og lokal tilpasning. Når jeg siger lokal tilpasning, så mener jeg, at selskabets produkter og anprisninger heraf overholder gældende dansk lovgivning. Hvis man ønsker at skabe sig en forretning, som kan sikre een økonomisk mange år frem, så skal man være 100% sikker på, at konceptet eller produkterne ikke overskrider gældende regler på området. At FLP stadig er så store på det danske marked tror jeg skyldes at de i starten næsten var de eneste og de tit står på markeder mm. hvor de bliver set og husket. Jeg er glad for en del af deres produkter, men er ikke så begejstret for at de har parabener i alle deres hudplejeprodukter, hvilket Mannatech og SHINE ikke har. Og hvad angår det at overholde dansk lovgivning, så synes jeg at du skal tage et kig på denne hjemmeside: http://www.disafo.dk/etik.htm FLP var der en gang, men efter at de på en messe fik konfiskeret en masse gammelt materiale og deres drikkegeler mm blev taget af markedet for igen at dukke op med nye etiketter er de nok blevet fjernet. Pudsigt nok er AGEL heller ikke derinde og SHINE skal nok komme derind, de er bare så nye endnu. Jeg ved de arbejder på sagen. Ligeledes er Mannatech også meget stolt af at være på denne hjemmeside http://www.findsmiley.dk/da-DK/Searching/DetailsView.htm?searchstring=&virk=110782642&SearchExact=false

Det lader til, at du har fundet dit hjem hos Lifewave. Mit spørgsmål er så bare, om du er bekendt med reglerne indenfor medicinsk udstyr. Laver man en hurtig søgning på nettet, så kan Lifewave fjerne sår, migræne, insomnia etc. Jeg skal ikke afvise, at disse påstande er rigtige, men hvis det er tilfældet, så skal produkterne registreres hos lægemiddelstyrelsen. Der står så meget l... på nettet hvis det er det man søger efter, men jeg fokuserer kun på det positive. Det er slet ikke nødvendigt at fortælle en hel masse fantastiske historier, som jeg ved sker i alle firmaer incl. AGEL. Vi tilbyder bare folk en test hvor de bliver testet på styrke, smidighed og balance og alle mærker forskellen med og uden plastrene. Så må vi gerne spørge om de vil prøve vores IceWave plaster der sætter gang i nogle processer hvor folk måske mnærker en forskel på deres smerter med eller uden plasteret. De helbreder og reparerer intet, men hjælper kroppens naturlige processer der med alderen og vores forurenede miljø aftager. Thats it.... Og vores snorkeplaster er et hit.

Nu vil Lifewave folk sikkert sige, at det er noget sludder, for der er ikke noget, som trænger ind i kroppen ved brug af Lifewave produkterne. Problemet i Danmark er bare, at vi her ikke nødvendigvis kigger på produktets indhold og virkning, men er mere optaget af produktets formål! Så er formålet med et produkt at helbrede, lindre eller påvirke legemesfunktion, - ja, så falder produkterne ind under lægemiddelstyrelsen. LifeWave plastre går ikke som medicinske plastre med morfin og nikotin ind i blodbanerne. De indeholder aminosyrer, vand og nano mikroskopiske krystaller der ligesom en chip i en computer udsender nogle frikvenser der på de rigtige meridianer og akupunktur punkter starter en naturlig proces i kroppen. Thats it...

Du er selv inde på problematikken med Mannatech. Gode produkter, men i stid med gældende regler, så hvad skal vi bruge det til, hvis vi vil opbygge en seriøs forretning. Her henviser jeg igen til hjemmesiden fra DSA, og så er det manet i jorden og på sin plads. Mannatech er det eneste firma jeg kender endnu, der går med livrem og seler. Men det skal kunderne bare være glade for. Deres produkter er 100% sikre at bruge. Men da det hele går meget langsommere for en forretning når alt skal tjekkes i hoved og r.. inden det kommer i omløb, så er det svært at arbejde med, når man som networker har brug for at der er acceleration på.

Her er mit råd til alle de personer, som forsøger sig med network marketing. Når du ser produktet, så undersøg indhold, pris og formål. Find ud af om det ville være muligt at sælge produktet gennem Matas eller et apotek. Hvis ikke dette er muligt, så vil selskabet have en meget kort levetid i Danmark. Mig bekendt er der ikke noget MLM firma der må sælges på hylderne i matas mm. Dette er fordi at det kræver en forklaring inden kunden vil købe et dyrt produkt og en Matas ekspedient kan ikke kende hele sammensætningen mm på alle de mange 100rede varenumre de har i butikken.

Jeg har selv arbejdet indenfor Wellness branchen i 8 år, hvor jeg har været leverandør til Matas og Apoteker. Lifewave er ikke de første, som forsøger sig med medicinske plastre, da lignende har været en tur forbi detailsektoren. Dog blev produkterne hurtigt tilbagetrukket. Jeg ved at LifeWave ligesom Mannatech først prøvede at sælge det fra en alm. butik, men det blev hurtigt vurderet at MLM var den eneste mulige måde at få det distribueret ud på.

Så hvis du vil være 100% sikker på, at Lifewave har en fremtid i Danmark, så kontakt din lokale fødevareregion. Få deres mening om produktet. De vil sikkert henvise dig til lægemiddelstyrelsen, da der er tale om plastre. Så kan du kontakte dem, for at høre deres mening om produktet. LifeWave skal nok tage kontakt med lægemiddelstyrelsen hvis ikke de allerede har gjort det, det er jeg slet ikke i tvivl om.

For god ordens skyld vil jeg minde alle om, at markedsføring af ikke godkendte lægemidler i Danmark udløser en bøde på kr. 50.000. Jeg er ikke bange for at det sker.

Held og lykke. Tak skal du have. Det går allerede forrygende. MVH Mianne

Hilsen

Anders

Fra Haugesund/Cheng Du
Tilmeldt 12. Jul 06
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 23:07

Hei.

Skal ikke blande meg i debatten da jeg ikke er innvolvert i noen av de nevnte selskap.

Vil bare poengtere hvordan valg av ord blir avgjørende for om det skal oppfattes positivt eller negativt.

I innlegget over finner vi denne setning:  "Pudsigt nok er AGEL heller ikke derinde og SHINE skal nok komme derind, de er bare så nye endnu"

Min kommetar:  Hvorfor er det "pudsigt" at Agel IKKE er der, samtidig som det ikke skrives at det er "pudsigt" at Shine ikke er der. Du poengterer med at Shine er bare så ny endu.

Shine er et eldre selskap enn Agel. Så burde det ikke vært "pudsigt at ikke Shine er der, men Agel vil nok komme, men de er bare så nye endu. ????  Eller er formulering valgt ut ifra egeninteresse ??

Jeg bare spør :-)

Rune Evensen
Global Team Builder
amo@in.no

Fra Bredevad
Tilmeldt 4. Jul 07
Skrevet kl. 23:40

Hej Burholt!

Nå ja Optidee, dem havde jeg helt glemt, men da det jo nu mere kører som et partytante selskab som TW, så har det mistet min interesse hvad passiv indkomst angår, men jeg bruger, sælger og anbefaler stadig deres produkter. Jeg kan slet ikke undvære hverken sengetøj eller hjemmedragt, viskestyker mm derfra.

Ja jeg er på mange møder, da jeg er åben for at følge med i hvad der rører sig på markedet, men noget som Lifewave har jeg aldrig oplevet før. Tager til Hamborg i morgen for at møde en topnetworker jeg aldrig drømte om ville være interesseret i hvad jeg har gang i. vildt spændende. Jeg er vildt optimistisk efter at en af de 5 der er tegnet op i dag er en ingen nogen sinde har fået med i et MLM, jeg kan slet ikke få armene ned.

Aner ike hvad Zinzino er, men det hører jeg nok om en gang, men kan ikke i mine vildeste drømme tro at det kan slå Lifewave.

Og kaffe, ja har du tid onsdag formiddag så kan jeg godt klemme en kop kaffe ind.

MVH Mianne

Fra Bredevad
Tilmeldt 4. Jul 07
Skrevet kl. 23:51

Hej Karsten!

Jeg er ikke så kendt med reglerne på Amino, så mit svar til Burholdt blev afvist, håber at denne går igennem.

Da jeg stræber efter den passive indtægt, så er Optidee blevet lidt uinteresant da det mere er som TW party nu.

Og hvad kaffen angår, så skal jeg vel ikke selv have den med og er han frisk på onsdag formiddag, så må han da gerne give en kop og så kan han jo se om han stadig har samme mening om Lifewave efter kaffen.

Jeg arbejder også mest på 1 og de andre har jeg i baghovedet som forleden da jeg så at min søsters mand drak FUN light, så fortalte jeg ham et par sandheder om hans sukkersyge og indtagelsen af aspartam og fik dem tilat registrere sig i SHINE for at få de sunde teer der også kan drikkes kolde.

MVH Mianne

Tilmeldt 21. Jun 06
Skrevet kl. 23:55

Hej Mianne.

Jeg er ked at at sige det, men du har rodet dig ud i noget værre rod. Jeg vil godt lige slå fast, at Mannatech er et seriøst firma, som desværre lavede nogle fodfejl i starten, hvor de forhandlede ulovlige produkter. Heldigvis har de rettet op på det!

Du snakker lidt ned til FLP og henviser til, at de har haft problemer med lægemiddelstyrelsen. Disse problemer blev skabt af forhandlere, som gentagne gange anpriste produkterne som helbredende. Sjovt nok gør du det samme gantagne gange i dine indlæg.

Vi er i samme branche, men jeg er ikke i Agel. Jeg har på intet tidspunkt svinet LifeWave til, men det ville klæde alle forhandlerne, hvis de rent faktisk vidste, om produktet måtte forhandles i Danmark! Du giver selv udtryk for, at du ikke rigtig ved, om LifeWave har kontaktet lægemiddelstyrelsen, så åbenbart bekymrer du dig ikke om produktets kategorisering i Danmark!

Kan du oplyse mig, hvilken lovgivning produktet falder ind under?

Hilsen

Anders

Side 19 ud af 31 (304 indlæg)