Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er Agel Produkter og hvordan skal det sælges?

Side 15 ud af 31 (304 indlæg)
Fra Eden
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 667
Skrevet kl. 15:14
Hvor mange stjerner giver du? :

agel4you:
hvis kosttilskud er ligegyldigt, så må jeg gå ud fra du er vegetar ? ellers med folks kostvaner nu om dage, hvis man kan kalde det kost !!

så har man brug for et eller andet kostilskud, læs linket  http://www.sund-forskning.dk/Den-Sunde-Debat/har-vi-brug-for-kosttilskud.html

http://www.sundhed-massage.dk/Artikler/DinSundhedErTruet.pdf

Der er jo intet videnskab ved hverken artiklerne eller forfatteren, så jeg har svært ved at se hvordan du mener de bør vurderes af andre. En trossag?

Fra holbæk
Tilmeldt 16. Sep 06
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 16:06

hej endnu en anonym

taget fra Fødevarestyrelsen hjemmeside, går udfra de har baglandet i orden.

KORT OM KOSTTILSKUD

Vitaminer og mineraler i koncentreret form kaldes kosttilskud. Kosttilskud er tænkt som et supplement til den almindelige kost - i modsætning til naturmedicin og medicin, der bruges til at helbrede sygdomme og lindre symptomer.

Kosttilskud sælges i form af kapsler, tabletter, pulver, ampuller med væske, dråbeflasker og lignende. Et eksempel på et kosttilskud, som de fleste kender, er fiskeolie. Kontrollen med kosttilskud varetages af Fødevarestyrelsen. Den tager på kontrolbesøg hos helsekostbutikker, producenter, apoteker og lignende.

men ellers er det jo helt op til folk selv, om de vil tage tilskud eller ikke

mvh Karsten aagaard

Tilmeldt 21. Jun 06
Skrevet kl. 23:50

agel4you:

3.Make sure all open EU countries have all products their government will allow and have all documents needed.

Skal vel oversættes til: Sørge for at Danmark får alle de produkter, som Fødevarestyrelsen accepterer!

Dem har I jo allerede!!!Stick out tongue

Fra holbæk
Tilmeldt 16. Sep 06
Skrevet kl. 01:45

hæ hæ

din bandit, tror der kommer flere til, er der pant på jeres flasker Stick out tongue

karsten

Tilmeldt 21. Jun 06
Skrevet kl. 09:17

Hej Karsten.

Nej, men den er genanvendelig og miljøvenlig! Ellers har vi jo "også" en gel, så folk selv kan vælgeWink

Et råd til alle som skal vælge network marketing selskab, så skal man passe på med "kun" at danne sin mening udfra viden fra egne rækker. Det er altid modtageren, som bestemmer budskabet. Eksemplevis var jeg for nogle  måneder siden af den opfattelse, at ingen gad pulver mere. Denne påstand har Wellstar modbevist ved at opbygge et netværk af 1.000 forhandlere i Danmark på bare 6 måneder.

Ligeledes var jeg tidligere af den opfattelse, at ingen gad funktionelle drikkevarer. Denne påstand har jeg selv modbevist ved at have et team på 400 på under 3 måneder!

Så skal man have succes, så skal man lytte til forbrugeren. Hvad vil forbrugerne foretrække! Gel, piller, pulver eller flydende. Jeg er i den heldige situation, at jeg har adgang til interessante markedsundersøgelser, som viser den kommende trend, og her kommer specielt flydende til at stå stærkt. Detter skyldes til en vis grad gældende lovgivning i EU, hvor funktionelle drikkevarer kan opnå EU godkendelse, og defor frit kan sælges i hele EU. Men den største årsag findes i forbrugernes købsmønstre og ønsker. 1.500.000 kunder/team medlemmer alene i USA på under 4 år, taler sit eget sprog.

Man kan ikke ændre på markedskræfterne! Altså forsøger man at markedsføre et produkt, som danskerne ikke finder tiltalende, så vil man ikke kunne opbygge en stor forretning. Gennem mine 8 år som leverandør til Matas, har jeg set utallige eksempler på forskellige produkter, som ser godt ud på papiret, men som ganske enkelt ikke fungerer i praksis. Dermed siger jeg ikke, at danskerne ikke vil have gel produkter, for jeg har ikke undersøgelser, der dokumenterer den påstand. Det kunne dog være interessant at lave en undersøgelse, så man kan få klarlagt, om Danskerne er klar til kolesterolsænkende produkter, som smager af karamel og med 5 gram tilsat frugtsukker! Eller om de foretrækker et glas iskold juice, som smager naturligt!

En anden måde at vurdere det på, er ved at kigge på selskabets omfang af kunder. Alle er enige om, at et sundt selskab har min. 5 kunder for hver team medlem, hvilket faktisk også er et krav fra myndighedernes side. Er dette ikke tilfældet, er det et udtryk for forkert prissætning, det forkeret produkt på det forkerte tidspunkt eller måske spænder den danske lovgivning ben. Man kan også spørge sig selv "vil jeg selv købe dette produkt, hvis ikke jeg fik bonus"? Som Randy Gage siger, er det ikke tilfældet, skal man nok lede efter et andet selskab, for så er det ret sikkert, at andre heller ikke vil.

For at gøre en lang historie kort, så er min holdning den, at der skal være en sammenhæng mellem indsats, evner og udbytte. Er dette ikke tilfældet, kan det ganske enkelt være, at man er på det forkerte sted på det forkerte tidspunkt. Man kan så vente på bedre tider, eller forsøge på at omvende forbrugerne i Danmark! Eller man kan kigge sig omkring og finde noget, som kører den vej, man gerne vil, og med en hastighed der passer til egne ambitioner.  

Tænk på de mange mennesker, som gennem hundrede år arbejdede hårdt på at bevise, at jorden var flad! "De havde jo fået at vide, at jorden var flad, så det måtte være sandheden". Sikke en masse spildt arbejde!!!

Kærlig hilsen.

Anders

P.S. Hvor længe kan man være tidligt ude?

Tilmeldt 27. Jan 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 22:15

Den eneste diskussion, jeg mener er værd at tage, er denne: Hvad er det egentlig hele MLM-systemet er?

Min mening: Det er jo ikke andet end et pyramidespil i forklædning. Læs www.kochs-kontor.dk

Fra holbæk
Tilmeldt 16. Sep 06
Skrevet kl. 02:59

hej

som du selv skrev på din hjemmeside, ( i min tid som journalist er stødt på fænomenet - under forskellige navne ) hvorfor tog du så sedlen ?

du kommer jo selv med svaret på linket, som jeg syntes du skulle læse igennem en gang til, i steden for at skære alle over en kam.

http://www.forbrug.dk/forbrugerombudsmanden/sager-og-retningslinjer/retningslinjer/retningslinjer/mlm/

kan godt give dig ret i at, hvis det er præsentererede, som beskreven på din side, så er det ikke særligt professionelt,af vedkommende.

MLM kræver arbejde som alt andet, og sådan er det bare, der er ingen gylden middelvej, men chancen for succes er større  (( ALLE TIDERS Zpille-bule,

Få din del af 450 millioner skattefrit! )) som du har på din side.

Som er div online spil, der får man ikke noget for pengende, så pås på det er klart pyramidespil i forklædning Smile

mvh karsten aagaard

Tilmeldt 17. Dec 08
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 06:57

Jeg har været inde på din "kontor" hjemmeside. Efter at have læse en del af siderne igennem, konkludere jeg, at du selv har været med i et networks marketing's firma men blev offer, altså: det virkede ikke for dig. (97% af de som starter i MLM ender ud med at bruge flere penge end de tjener).

...eller også er du i et MLM firma, og bruger din hjemmeside til at skabe trafik til din forretning.

MENTORING FOR FREE indenfor MLM & Network Marketing - Lær' Gratis om "Succes Med Farver"

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 09:44

Det korte svar er " En forretningsmulighed" som så mange andre - men man er alene i hverdagen og skal selv bygge forretningen op. Jow der er et team og der er uddannelse og der er hjælp fra dit team - men det er dig der skal arbejde på eget initiativ.

Det er her kæden ryger af - tænk på hvor få der bliver selvstændige erhvervsdrivende - flertallet af os er ansatte også jeg selv - vi er IKKE udviklet til at blive selvstændige derfor den megen snak om at fremme iværksætterånden. Network Marketing er kommet for at blive og her er en reel mulighed for at bygge noget og det er uden den store risiko og det er udviklende og sjovt og så kan du holde dig igang og være aktivt arbejdende til du finder dit ønskejob som du sagtens kan passe ved siden af.

Der er her som i ALLE andre udbud/efterspørgsler områder/emner man skal være opmærksom på forud for valg af produkt/producent og sidst men ikke mindst hvem du vælger at arbejde sammen med.

Men alt dette er der sagt og skrevet meget om og de negative opfattelser findes oftest bland de 95 % man mener er personer der IKKE egner sig til at blive selvstændige - Tankevækkende at tallet skulle være så højt ikke?

Vi har samlet vore erfaringer som du kan læse mere om på nedenstående link!

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra holbæk
Tilmeldt 16. Sep 06
Skrevet kl. 14:47

hej alle

der er 4 slags MLM folk

1. The Lottery People

Sign up. Hope for the best. But don't really change anything in their lives. They expect their company, upline, product or compensation plan to give them their golden ticket to success, but they aren't willing to be a part of the equation. Unfortunately, this represents the majority of people joining the Network Marketing industry. They'd be better off buying a lottery ticket.

2. Hobby People

Enjoy their company's product and the people involved. They give it a hobby level effort and make a little money along the way.

3. 80% People

I really feel for these people. They charge out without a legitimate road map. Because they are unsure of their direction, they give it an 80% effort. But they are like an airplane that puts the throttle up to 80% and tries to take off. All they really have to look forward to are trees at the end of the runway.

4. Go Big or Go Home People

These are the people who want to go Big or not at all. They are truly sick and tired of being sick and tired. They want more for themselves and for their families. They want to build a large organization and get the leverage they need to really change their lives.

Answer honestly, which approach have you taken so far? My hope is each and every one of you make the decision today to get yourself into category four and "Go Big or Go Home"!

karsten

www.gelonline.iamagel.com

Side 15 ud af 31 (304 indlæg)