Hej Karsten.
Nej, men den er genanvendelig og miljøvenlig! Ellers har vi jo "også" en gel, så folk selv kan vælge
Et råd til alle som skal vælge network marketing selskab, så skal man passe på med "kun" at danne sin mening udfra viden fra egne rækker. Det er altid modtageren, som bestemmer budskabet. Eksemplevis var jeg for nogle måneder siden af den opfattelse, at ingen gad pulver mere. Denne påstand har Wellstar modbevist ved at opbygge et netværk af 1.000 forhandlere i Danmark på bare 6 måneder.
Ligeledes var jeg tidligere af den opfattelse, at ingen gad funktionelle drikkevarer. Denne påstand har jeg selv modbevist ved at have et team på 400 på under 3 måneder!
Så skal man have succes, så skal man lytte til forbrugeren. Hvad vil forbrugerne foretrække! Gel, piller, pulver eller flydende. Jeg er i den heldige situation, at jeg har adgang til interessante markedsundersøgelser, som viser den kommende trend, og her kommer specielt flydende til at stå stærkt. Detter skyldes til en vis grad gældende lovgivning i EU, hvor funktionelle drikkevarer kan opnå EU godkendelse, og defor frit kan sælges i hele EU. Men den største årsag findes i forbrugernes købsmønstre og ønsker. 1.500.000 kunder/team medlemmer alene i USA på under 4 år, taler sit eget sprog.
Man kan ikke ændre på markedskræfterne! Altså forsøger man at markedsføre et produkt, som danskerne ikke finder tiltalende, så vil man ikke kunne opbygge en stor forretning. Gennem mine 8 år som leverandør til Matas, har jeg set utallige eksempler på forskellige produkter, som ser godt ud på papiret, men som ganske enkelt ikke fungerer i praksis. Dermed siger jeg ikke, at danskerne ikke vil have gel produkter, for jeg har ikke undersøgelser, der dokumenterer den påstand. Det kunne dog være interessant at lave en undersøgelse, så man kan få klarlagt, om Danskerne er klar til kolesterolsænkende produkter, som smager af karamel og med 5 gram tilsat frugtsukker! Eller om de foretrækker et glas iskold juice, som smager naturligt!
En anden måde at vurdere det på, er ved at kigge på selskabets omfang af kunder. Alle er enige om, at et sundt selskab har min. 5 kunder for hver team medlem, hvilket faktisk også er et krav fra myndighedernes side. Er dette ikke tilfældet, er det et udtryk for forkert prissætning, det forkeret produkt på det forkerte tidspunkt eller måske spænder den danske lovgivning ben. Man kan også spørge sig selv "vil jeg selv købe dette produkt, hvis ikke jeg fik bonus"? Som Randy Gage siger, er det ikke tilfældet, skal man nok lede efter et andet selskab, for så er det ret sikkert, at andre heller ikke vil.
For at gøre en lang historie kort, så er min holdning den, at der skal være en sammenhæng mellem indsats, evner og udbytte. Er dette ikke tilfældet, kan det ganske enkelt være, at man er på det forkerte sted på det forkerte tidspunkt. Man kan så vente på bedre tider, eller forsøge på at omvende forbrugerne i Danmark! Eller man kan kigge sig omkring og finde noget, som kører den vej, man gerne vil, og med en hastighed der passer til egne ambitioner.
Tænk på de mange mennesker, som gennem hundrede år arbejdede hårdt på at bevise, at jorden var flad! "De havde jo fået at vide, at jorden var flad, så det måtte være sandheden". Sikke en masse spildt arbejde!!!
Kærlig hilsen.
Anders
P.S. Hvor længe kan man være tidligt ude?