Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er Agel Produkter og hvordan skal det sælges?

Side 14 ud af 31 (304 indlæg)
Tilmeldt 12. Jul 07
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 01:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Så var tiden åbenbart moden for endnu et ligegyldigt kosttilskudsprodukt. Først vil jeg give producenterne af dette produkt anerkendelse for innovation.

Dette eller disse produkter er ikke andet end kosttilskudsprodukter hvorfor man ligeså godt kan spise en vitamin eller anden form for kosttilskudspille.

Jeg har læst lidt om dette produkter og må indrømme, at selv med min viden fra 9 klasses biologi stiller mig meget skepsis.

Følgende er sakset fra deres hjemmeside:

"Ny teknologi til kosttilskud

Vi kunne kalde det en "banebrydende innovation," men i virkeligheden...
handler det om gel. Hvad er gel? Gel er en plantebaseret, geléagtig væske, der giver de grundlæggende næringsstoffer mulighed for at "flyde." Når næringsstoffer "flyder," bliver de ved med at være i en opløst og "suspenderet" tilstand. De er nemme at transportere, nemme at indtage, nemme at dossere præcist og nemme at absorbere for kroppen.
"

Jaja alt gel er åbenbart plantebaseret - men fair nok salgslir skal der være plads til.

"Forskningen viser det klart og tydeligt. For at få mest muligt ud af næringsstoffer skal de indtages omkring det tidspunkt, du spiser. Det indebærer, at man altid skal have dem på sig! ’You can't take a supplement you leave at home’ Og Agels bløde gel-packs kan ikke være nemmere at tage fat i, lægge i lommen, åbne og spise. Du glemmer aldrig mere dit kosttilskud derhjemme."

Hvilken forskning henvises der til? Lad os for argumentationsskyld antage, at der er tale om seriøs forskning. Så er der efter dette udsagn kun tale om, at man ikke får det optimale ud af næringsstofferne.

I min verden er det altså nemmere at tage en lille vitaminpille med end f.eks. 20 ml gel - og det er endnu nemmere at spise grønt, der har en langt højere næringsværdi end en gel pak.

Så skriver de en masse om, at det er nemt at dosere og pulver smager grimt og piller er svære at sluge.... fair nok.

"Nem at absorbere for kroppen

Det kaldes "biologisk tilgængelighed." Det er store ord at bruge om hvor hurtigt din krop kan absorbere de næringsstoffer, du indtager. Atleter indtager kulhydrater i gel-packs under konkurrencer for at få en øjeblikkelig virkning. Det kan du nu også. Piller og pillebelægninger nedbrydes nogen gange. Væsker skal rystes før brug og indtages med det samme. Men næringsstofferne i Agel gel-packs er altid opløste, suspenderede og virker med det samme.
"

Atleter spiser/drikker simple kulhydrater, da det netop er kompleksiteten af kulhydraterne der afgør hvor hurtigt det optages i kroppen!

Jeg kan ikke undlade, at spørge hvorfor det er vigtigt at det optages hurtigt i kroppen - jeg vil nærmere betegne det som vigtigt at kroppen optager næringsstoffer langsomt og over en konstant periode.

Jeg har ikke noget problem med, at der sælges kosttilskud. Det jeg har et problem med er måden dette sælges på - som især er et problem i MLM miljøet hvor viden omkring produkterne ofte er ikke eksisterende.

bare min mening omkring dette emne.

 

Mvh

Ian

 

 

 

 

 

 

Fra holbæk
Tilmeldt 16. Sep 06
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 17:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 17. Dec 08
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 17:20
Hvor mange stjerner giver du? :

agel4you:
se  Bruno and Ines Teles Grilo NM historie ( ja det kunne være hvilken som helst firma ) men deres historie syntes jeg bare er så god

Enig Karsten, jeg har selv mødt Bruno et par gange og snakket med ham, ja, en rigtig god historie.

Bedste hilsner, Søren 

MENTORING FOR FREE indenfor MLM & Network Marketing - Lær' Gratis om "Succes Med Farver"

Fra holbæk
Tilmeldt 16. Sep 06
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 03:36
Hvor mange stjerner giver du? :

    Start each day with 30 minutes of positive programming, by reading
> inspirational self-help books or listening the self-help audios.
> Build up your consciousness before you even leave the house, so
> that you attract positive outcomes.
>
> Become a student of Network Marketing. Commit to lifelong
> learning, developing your skill sets in this amazing profession.
> Devour the two newsletters we discussed last lesson, educating
> yourself, reading about success stories.
>
> Attend generic events on Network Marketing, to meet and brainstorm
> with others that have done it successfully.
>
> Be an active participant at your company- and team-sponsored
> events. They build belief like nothing else. These events will
> get you "over the line" and then nothing will deter you from your
> goals.
>
> Evaluate the people you spend the most time with. Dial down the
> time with negative people and increase the time with positive ones.
> Stay away from cynics.
>
> Build a "Prosperity Manifestation Map," which is a big poster with
> images of things you want to do, have and become. Put it somewhere
> that you will see it every day. This will program your
> subconscious mind to achieve these things.
>
> Once you have a solid routine to feed your mind with positive
> input, you place yourself in a prime state to apply all of the
> other things we've discussed. You will attract more positive
> people. Your invitations and presentations will become more
> compelling. You'll have stronger influence on your team. And the
> duplication will come naturally.
>
> Relish the journey my friend. You're about to take a magic carpet
> ride of challenge, adventure and growth. Enjoy the ride!

Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Karsten.

Ja, det er en imponerende historie. 

Hvad var årsagen til, at omsætningen i Portugal efterfølgende faldt med 80% i løbet af meget kort tid, og at Bruno Grilo nu kæmper med at holde liv i markedet?

Den historie kan vi lære lige så meget af!

Hilsen

Expert

Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 23:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Karsten.

Kommer der svar på Ians indlæg? Jeg kan se, at der findes en del andre firmaer, som også forhandler produkter i Gel form. Hvordan skiller I jer ud i forhold til dem. Jeg kan se, at Agel skriver Patent Pending gel technology, men jeg kan ikke finde nogen patent ansøgninger fra Agel, som omhandler selve gelen. De har fået et designpatent, men hvad er det specielle ved jeres gel?

Der har været Gel produkter på det danske marked i mere end 6 år, og de er baseret på samme plantefibre som i jeres produkt!

Hilsen

Expert

Fra holbæk
Tilmeldt 16. Sep 06
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 19:28
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Ian

 

jeg ville prøve at svare på dit inlæg, så godt som muligt :

Så var tiden åbenbart moden for endnu et ligegyldigt kosttilskudsprodukt. Først vil jeg give producenterne af dette produkt anerkendelse for innovation.

hvis kosttilskud er ligegyldigt, så må jeg gå ud fra du er vegetar ? ellers med folks kostvaner nu om dage, hvis man kan kalde det kost !!

så har man brug for et eller andet kostilskud, læs linket  http://www.sund-forskning.dk/Den-Sunde-Debat/har-vi-brug-for-kosttilskud.html

http://www.sundhed-massage.dk/Artikler/DinSundhedErTruet.pdf

Dette eller disse produkter er ikke andet end kosttilskudsprodukter hvorfor man ligeså godt kan spise en vitamin eller anden form for kosttilskudspille.

ja der har du helt ret, Agel er kun kostilskud men en nemmere og hurtigere måde at tage dem på, samt så smager de fleste godt, og nogle skal man vænne sig til, sådan det med alt nyt. du skriver jo selv en anden form, og det er Agel.

Jeg har læst lidt om dette produkter og må indrømme, at selv med min viden fra 9 klasses biologi stiller mig meget skepsis.

Følgende er sakset fra deres hjemmeside:

"Ny teknologi til kosttilskud

Vi kunne kalde det en "banebrydende innovation," men i virkeligheden...
handler det om gel. Hvad er gel? Gel er en plantebaseret, geléagtig væske, der giver de grundlæggende næringsstoffer mulighed for at "flyde." Når næringsstoffer "flyder," bliver de ved med at være i en opløst og "suspenderet" tilstand. De er nemme at transportere, nemme at indtage, nemme at dossere præcist og nemme at absorbere for kroppen.
"

Jaja alt gel er åbenbart plantebaseret - men fair nok salgslir skal der være plads til.

nop ingen salgslir her, det er faktisk ret vigtig hvilken slags gel der bliver brugt, da noget gel bliver udvundet af slagtede dyr ( vingummi = gel eller stivelse fra køer og grise) også  er det lige det med HALAL godkendelse som de fleste produkter er.

"Forskningen viser det klart og tydeligt. For at få mest muligt ud af næringsstoffer skal de indtages omkring det tidspunkt, du spiser. Det indebærer, at man altid skal have dem på sig! ’You can't take a supplement you leave at home’ Og Agels bløde gel-packs kan ikke være nemmere at tage fat i, lægge i lommen, åbne og spise. Du glemmer aldrig mere dit kosttilskud derhjemme."

Hvilken forskning henvises der til? Lad os for argumentationsskyld antage, at der er tale om seriøs forskning. Så er der efter dette udsagn kun tale om, at man ikke får det optimale ud af næringsstofferne.

I min verden er det altså nemmere at tage en lille vitaminpille med end f.eks. 20 ml gel - og det er endnu nemmere at spise grønt, der har en langt højere næringsværdi end en gel pak.

grønsager, der er ekspresdyrket på rockwool og savsmuld, kunstigt gødet og pisket frem af kunstigt lys døgnet rundt. Det hele skal også gå hurtigt, så mange vælger industrielt fremstillede, næsten færdiglavede produkter, der er fyldt med kunstige kemiske stoffer. Selvom disse stoffer står på en positivliste - E-nummerlisten - så er der hvert år nogle af E-numrene, der fjernes, fordi det har vist sig, at de alligevel ikke var uskadelige, og der kommer hvert år nye til, som ikke har været brugt så længe, at man har nået at opdage deres skadelighed. Man kan blive helt syg af bare at se de mange E-numre på varedeklarationen af de ting, man køber.

Det er meget få mennesker, der spiser de 600 gram grønt og frugt om dagen som anbefales, og meget af det er der spor af sprøjtemidler og anden gift i, især grønt og frugt fra udlandet. De fleste har et overforbrug af mættet fedt fra dyr og mælkeprodukter samt fast fedt med transfedtsyrer og andet usundt, i stedet for at bruge sunde olier og spise mere fisk. Det gode i naturlig mad fjernes, så vi ikke får de vigtige vitaminer og mineraler, vi har brug for. Fx fjernes alt det sunde fra hvedemel, når kliddet fjernes, og fint hvidt sukker har fået fjernet alle de vigtige mineraler, der hjælper til, at sukkeret kan omsættes i kroppen på en rigtig måde

Så skriver de en masse om, at det er nemt at dosere og pulver smager grimt og piller er svære at sluge.... fair nok.

det er jo smag og behag, der er nogle der ikke kan lide Agels produkter, sådanne er det jo bare, personligt hvis jeg spiser en pille,

får jeg luft i maven, og kan smage den hver gang jeg bøvser, lidt surt hvis det er fiske olie bøvs ;-)

"Nem at absorbere for kroppen

Det kaldes "biologisk tilgængelighed." Det er store ord at bruge om hvor hurtigt din krop kan absorbere de næringsstoffer, du indtager. Atleter indtager kulhydrater i gel-packs under konkurrencer for at få en øjeblikkelig virkning. Det kan du nu også. Piller og pillebelægninger nedbrydes nogen gange. Væsker skal rystes før brug og indtages med det samme. Men næringsstofferne i Agel gel-packs er altid opløste, suspenderede og virker med det samme.
"

Atleter spiser/drikker simple kulhydrater, da det netop er kompleksiteten af kulhydraterne der afgør hvor hurtigt det optages i kroppen!

Fine Hvide Kulhydrater. Jeg vil gøre opmærksom på at fine ikke i denne forbindelse er noget kvalitetsstempel, tvært i mod. Fine betyder at kulhydraterne er så meget forarbejdet på forhånd, at der stort set ingen egentlig næring er tilbage i det, eller at de fra naturens hånd er sammenskruet på en måde der gør at mange mennesker reagerer uheldigt på indtagelsen af disse Fine Hvide Kulhydrater, det er ikke ligegyltigt

hvor man man får sine kulhydrater fra, nogle virker som at tisse i bukserne, det varmer de første 5 min også  bliver det koldt.

ellers kik på linket http://www.netfyssen.dk/glykemiskforklar1.htm

Kulhydrater:
Kulhydrater er kroppens vigtigste brændstof. Kroppen bruger hovedsageligt kulhydrater, når den bevæger sig. Dette skyldes at kulhydrater bliver optaget hurtigere end både fedt og proteiner. Når kroppen bevæger sig bruger musklerne glukose som en salgs brændstof, og dette er netop hvad kulhydrater omdannes direkte til: glukose.
Ligesom protein er der flere slags kulhydrater. Man opdeler dem overordnet i tre slags: mono-, di- og polysakkarider.

Navnet på kulhydraterne fortæller om opbygningen af dem. Monosakkarider og disakkarider består af henholdsvis en og to sukkerringe. Disse er også kaldet de simple kulhydrater.
Polysakkarider kaldes for de komplekse kulhydrater, da disse er opbygget af flere sukkerringe. Disse tager længere tid for kroppen at optage, da kæderne af sukkerringe først skal ”brækkes fra hinanden”.

Optagelseshastigheden af kulhydrater er ikke helt ligegyldig, da det er vigtigt at få de rigtige på det rigtige tidspunkt. Fx har man ikke brug for hurtige kulhydrater, hvis man blot er sidestillende, og ligeså hjælper langsomme kulhydrater ikke meget under sport, hvor man har brug for energi her og nu.

Optagelseshastigheden bliver ofte beskrevet ud fra en GI-værdi, der beskriver hvordan blodsukkeret påvirkes. GI står for glykæmisk indeks, hvor indeks 100 er fastsat til at være lig optagelseshastigheden af ren glukose.

Agels produkter er pre hydreret, det vil sige at div vitaminer og mineraler er klar for kroppen at optage, så den skal ikke bruge energi, på at nedbryde, en pille

Jeg kan ikke undlade, at spørge hvorfor det er vigtigt at det optages hurtigt i kroppen - jeg vil nærmere betegne det som vigtigt at kroppen optager næringsstoffer langsomt og over en konstant periode.

nogle af produkterne, er beregnet til at man skal have en effekt eller virkning hurtig, nogle ville man kunne mærke en virkning af over en længere periode, som du selv skriver en konstant periode.

Jeg har ikke noget problem med, at der sælges kosttilskud. Det jeg har et problem med er måden dette sælges på - som især er et problem i MLM miljøet hvor viden omkring produkterne ofte er ikke eksisterende.

ved godt at der er mange der har svært, med at sluge et mlm firma, da det er en jungle derude. Agel er godkendt som firma i DK og medlem af DSA , alle produkter er godkendt af WADA - og lad mig lige slå fast jeg SKAL ikke sælge produkterne, jeg giver folk nogle smags prøver, så er det op til dem, gider ikke at bruge tid på at jage folk eller sælge.

Vil hellere bruge min tid på at hjælpe dem, jeg har started i Agel med at nå deres mål, store som små.

personlige vil jeg takke dig Ian, da jeg selv er blevet meget klogere, på Agels produkter, og håber jeg har kunne svare på dit indlæg på Agel tråden , samt at du er blevet lidt klogere.

Agel holder ikke noget hemmelige, alt kan læses på www.agel.com  Patentet er nogle af de forskellige step, produktet gennemgår fra batch til pakken med gel.

mvh Karsten Aagaard

www.gelonline.iamagel.com

p.s forbehold for stavefejl Smile

 

Fra holbæk
Tilmeldt 16. Sep 06
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 

svaret har jeg skrevet sammen med Ians tråd.( hvis det ikke er svar nok sig til, så skriver jeg til stedet hvor det bliver fremstillet )

og ja an Bruno det gik for hurtige i portugal,men han har rejst sig, det er som, i alt  arbejde eller MLM

der er altid nogle, der tror at de kan starte på noget også bare sidde, på den flade.

hvis du vil nyde, så må du yde, det gælder alt.

mvh Karsten Aagaard

 

Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 09:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Karsten.

Hvis Bruno har rejst sig, hvorfor har der så ikke været en eneste rank advancement i Portugal i 4 måneder! Der er flere tusinde team medlemmer i Portugal, så det er bemærkelsesværdigt, at de ikke kan producere så meget som en manager i 4 måneder!

Vedr. Ians indlæg, så efterlyser han sikkert nogle håndgribelige beviser. Det er fint nok at skrive, at det er letoptageligt, hurtigere, mere effektivt etc., men til dato mangler Agel stadig at kunne bevise deres påstand. Jeg har søgt alverdens databaser, men jeg kan ikke opstøve et eneste studie, som dokumenterer optagelighed, effektivitet etc. Normalt når man har et såkaldt "Scientific Breakthrough", så betyder det, at der er science bag produktet, som påviser, at produktet rent faktisk er et gennembrud, men det er ikke tilfældet med Agel. Hvordan kan noget være et "Scientific Breakthrough", når der ikke findes noget Science?

Andre firmaer bruger millioner på at udvikle specielle tabletter, som sikrer høj optagelighed. Man kan nu udvikle såkaldt "slow release" kapsler/piller, så man sikrer sig maximal optagelighed. Her er et eksempel på et gennembrud indenfor optagelighed, og her er der tale om seriøs forskning: http://medgadget.com/archives/2005/07/the_accordion_p.html

Jeg har desuden søgt efter deres patentansøgninger, men kan ikke finde nogen. Det har fået et designpatent, men det har ikke meget med gelen at gøre. Desuden har Agel snart været på banen i 4 år, så hvor lang tid skal det tage at behandle deres ansøgninger, hvis der altså er nogen! Måske kan du forsyns os med nogle numre på deres patentansøgninger, så vi kan få større indblik i den revolutionerende gel.

Agel har været i Danmark i mere end 2 år, og der er sikkert mange, som har ydet! Du har i hvert fald via Amino, så det kunne være interessant at høre, hvor mange der nu kan nyde godt at det, som de har ydet?

Mvh.

Expert

Fra holbæk
Tilmeldt 16. Sep 06
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :

hej anomyn

an Bruno ved det ikke, det er ikke min foretning, det er hans.ved at han har en stor opgave foran sig.

vedr. scientific breakthrough så syntes jeg da du skal skrive til Agel der kan du nok få det bedste svar customerservice@agel.com

du kan nok også få et fornuftigt svar på patenterne, mener der også står 'Patent pending'  og du er jo expert så det ved du godt hvad betyder ;-)

an: ansøgninger nyheds brev fra i går,

3.Make sure all open EU countries have all products their government will allow and have all documents needed.
4. Try to open more countries in and around EU

ja Agel har været i DK over 2 år, ved ikke med de andre, det er jo med som alt, hvis man ikke laver noget, så får man ikke noget.

kan kun  tale for mig selv, jeg har da gratis produkter og en sjat lomme penge

mvh Karsten Aagaard

p.s. få et rigtig navn på, eller er du gammel Agel member, Wink

 

Side 14 ud af 31 (304 indlæg)