Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er Agel Produkter og hvordan skal det sælges?

Side 10 ud af 31 (304 indlæg)
Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Karsten!

ja der er mange muligheder selv arbejder jeg med Forever Living Product og af den tekst du har lagt ind her fremgår det da også, at der kan bygges en god endog særdeleds god forretnig med Network Marketing hvis man er omhyggelig med valg af produkter og partnere se også mit site derom på JOMA Company.

Men Karsten når du poster en tekst som den bør du editere den lidt og lægge nogle mellemrum ind deri hvis du skal tro på at nogle "gider" at læse en så masiv tekst - selv har jeg kun skimmet den.

Hilsen

john sommer

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra holbæk
Tilmeldt 16. Sep 06
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 19:29

hej john

Embarrassed min fejl var vist lidt hurtig

skal nok huske det næste gang

mvh Karsten Aagaard

Fra holbæk
Tilmeldt 16. Sep 06
Skrevet kl. 19:29

hej john

Embarrassed min fejl var vist lidt hurtig

skal nok huske det næste gang

mvh Karsten Aagaard

Fra holbæk
Tilmeldt 16. Sep 06
Skrevet kl. 00:14

hej

var lidt hurtig, i det sidste inlæg, nu skulle det være til at komme igennem.

Tilbage i legen! Industri guru og 3 dobbelt diamond director Randy Gage “walks his talk” når han hjælper mennesker med at nå deres drømme med Agel.

Network Marketing eksperten Randy Gage er kendt for at have trænet flere MLM millionærer og multimillionærer end nogen anden. Så det skabte en hvis uro, da han besluttede at gå ind i branchen igen som distributør efter 6 års fravær.

Hvad han troede skulle være en proces på nogle uger at vælge firmaet at arbejde med, blev faktisk en søgen på næsten 2 år! Randy forklarer ” naturligt nok, troede jeg at jeg ville beslutte mig for noget med det samme. Jeg kendte de fleste af topindtjenere i verden og havde trænet mange af dem.

Jeg forstod hvilken type produkter der fungerer bedst, hvordan kompensationsplaner skal virke og hvilken type infrastruktur firmaer behøver for at kunne hjælpe distributører til succes. Og jeg hader at være kynisk, men jeg vidste hvor ligene var begravet – hvilket betyder at jeg ikke kunne imponeres af trick, røg og spejl-numre.”så jeg troede at kunne bestemme mig for noget hurtigt.

Men da jeg begyndte at vurdere firmaer, blev størstedelen frasorteret meget tidligt. Jeg udelukkede service programmer med det det samme, da erfaringen viser, at de ikke klarer sig godt i MLM.

Jeg havde ingen interesse i homeparty og direkte salg firmaer, hvor man er nød til at `lege butik`. Og jeg var slet ikke interesseret i  et `1-vidunder-produkt` -firma, fordi erfaringen har vist at denne type firmaer stagnerer efter et par år og indtjeningen flader ud for derefter at falde.

Det er specielt tydeligt ved alle disse `kopi` produkter, som i al tydelighed ses hos alle de firmaer der prøver at bedrage med deres version af magisk bærjuice.`Selvfølgelig vil du heller ikke tilslutte dig et modent firma, som er årtier fordi sin bedste tid.

Vi ved at rigdom bliver skabt af livskraftige unge til syne kommende firmaer der har hvad der skal til for at blive den næste gældende gigant.

Men de fleste af disse er underkapitaliseret og vil ikke overleve de uundgåelige udfordringer de vil møde. Så det sorterede endnu flere fra.

I andre firmaer følte jeg ikke at ledelsen var stærk nok eller også var deres kompensationsplaner mangelfulde. Efter 1½ år havde jeg kun sorteret firmaer fra og havde intet der så lovende ud. Der var godt nok solide firmaer, som kunne give en indkomst, men jeg på udkig efter den specielle slags firma, som kun ses en gang hver 10.eller 15. år.

Et firma hvor du kan skabe stor rigdom. Kort tid efter hørte Randy om Agel fra Eric Worre. Produktet interesserede ham og han besluttede at kigge nærmere.Randy forklarer” det er den første rigtig nye produkt-ide i industrien i over et årti.

Så jeg hoppede på et fly til Salt Lake City for at undersøge firmaet, og der er det jeg tager pen og papir for at sætte mig ind i kompensationsplanen.

Qaudra-plan konceptet var simpelthen brilliant. Og da jeg forstod hvordan Leveraged Matching Bonus fungerede og hvad det kunne skabe – kunne jeg `høre englene synge`”Efter at have hovedkontoret rundt og møde Agels grundlæggere, signede Randy op inden der var gået 24 timer.

Selvom mange firmaer med glæde ville have tilbudt ham et speciel vederlag, var det vigtigt for Randy at han blev startet op som en hver anden distributør ville – så mennesker han sponserede havde den selv samme mulighed for kopiering og succes.

Han bestilte en executive pakke og det kan diskuteres om Randy egentlig startede ugunstigt stillet, sammenlignet med de fleste………Da han havde arbejdet som træner og konsulent for mange firmaer i industrien, følte han at der kunne opstå en interessekonflikt ved at henvende sig til mennesker fra hans klientfirmaer og offentlige seminarer.

Men han opdagede snart at Agel tiltrak en helt ny gruppe: klart succesfulde mennesker der aldrig havde været interesseret i network marketing før.Randy siger ” jeg gjorde det på den fundamentale måde, talte med familien, mennesker jeg går i kirke med og kammerater jeg spiller softball med.

Og faktisk har omkring 85 eller 90 % af de mennesker jeg introducerede Agel for aldrig været i branchen før eller haft succes med det. Mennesker der har sagt `nej` til andre firmaer siger `ja` til Agel og har succes.

Det er spændende” Randy så i Agels quadra-plan en vel-afbalanceret, som var designet til at belønne den korrekte adfærd- hvilket er en stor del af at skabe en stærk kopiering. Han kendte planen som ville producere større bonuschecks for flere mennesker- og det er senere blevet bevist at være pointen.

Leve en drømmelivsstil….. Randy tjener over 1 million dollars om året i residual indkomst i Agel, og har allerede hjulpet talrige mennesker nå høje succes niveauer med firmaet. Bedst af alt , gør han det uden en boss, pendling, ansatte eller officielle reglementer.

Han ødelagde sit vækkeur, og joker med at han `vågner, når jeg er færdig med at sove `.Randy bor i sit drømme-hjem i Miami Beach og bruger sommeren på at rejse verden rundt.

Han er en ivrig softball spiller og arrangerer sine planer i forhold til spillesæsoner, turneringer og verdensbegivenheder. Foruden at spille softball er hans anden passion biler.

Randy er en af de få personer i verden der kan opnå de 2,500$ i månedlig carbonus som han modtager i Agel kompensationsplanen.Han ejer foreløbig den nye corvette, en Bentley Continental GT, en Dodge Viper GTS, og en specielkunde bygget Viper SRT, som er gjort i stand til at generere 730 hestekræfter.Randy er amatør racerkører og vandt Viper Shootout drag racing løbet for få år siden.

Selvom det at være et Agel teammedlem har været meget belønnende økonomisk, er der meget mere i det end det. Hans favoritdel af Agel forretningen er at se væksten og opnåelserne i hans team. I denne tid er størstedelen af hans arbejdstid koncentreret om hans ledere om at hjælpe dem til at nå deres egne drømme.

Han siger ” jeg har tiltrukket en fantastisk gruppe af meget talentfulde mennesker. De er passioneret om Agel og har forpligtet sig til succes og arbejder sammen om at hjælpe hinanden.

Jeg har aldrig været så stolt af at arbejde med en gruppe mennesker, som af disse. De inspirer mig og gør mit engagement i Agel endnu bedre efterhånden som tiden går.

Det tog næsten 2 år, før jeg endelig fandt hvad jeg søgte efter. Et firma bygget på wellness, forpligtet til retfærdighed og arbejdende mod verdens omspændende fremgang. Et sted hvor rigtige mennesker har en mulighed for at leve deres drømme.

Agel er det rette sted.

mvh Karstren Aagaard

Fra holbæk
Tilmeldt 16. Sep 06
Skrevet kl. 01:51

Hej Alle

så er der lidt nyt,man kan se små vedio cilp af folkende bag Agel

We're Live - Check out the New Agelive Newsroom

April 1, 2008

The new Agelive Newsroom is live! See for yourself by visiting www.agel.com/newsroom.

Special Agelive Newsroom Promotion
Between April 1st and April 15th, visit the Agelive Newsroom each day, and then send your comments and feedback to agelive@agel.com. Even better, send us your story! Each day one lucky participant will be picked and placed in a pool to win one of the following great prizes:

• One box of Ageless, Agel's skin care line

• One box of Agel Chocolate Truffle PRO, FIT, or OHM

• An Agelive T-shirt

• Or The Flip Video Camera

And, as always, you'll have an opportunity to be featured in the Agelive Newsroom.

Can't wait to hear from you!

New Diamond Lifestyle Videos
Also, be sure to check out the newest video feature - our Agel Diamond Lifestyle videos. Get up close and personal with Triple Diamond Director Randy Gage...with more Diamond Lifestyles to come.

Visit the Agel website at www.agel.com.

mvh Karsten Aagaard

www.ageldk.com siden under udarbejdelse

ellers www.agel4you.dk

Fra holbæk
Tilmeldt 16. Sep 06
Skrevet kl. 11:48

hej

dam spellcheck i ved hvad jeg mener Wink var lidt for hurtig på tasterne

Karsten

Fra holbæk
Tilmeldt 16. Sep 06
Skrevet kl. 00:05

I N V I T A T I O N !

Tirsdag den 15. april fra 18 til 22 på Hotel Hedegaarden i Vejle (inkl. spisning fra 17.15) 

En levende legende og Agel #1, Randy Gage kommer til Danmark. 

Hans Business Builder Seminar, har fået Agel til at eksplodere, og nu er turen kommet til Danmark, hvor han vil hjælpe dig med at opnå dine drømme.

På kun 4 timer lærer du hvordan du succesrigt opbygger en stor og solid god Network marketing forretning.

Gå ikke glip af denne enestående mulighed for at lære af den bedste.

Randy Gage er den mest anerkendte træner hvis resultater taler helt for sig selv.

Han giver dig opskriften på at følge og opnå dine drømme og han fortæller sin historie om hvordan han selv har kæmpet sig op fra at være opvasker i et pandekagehus til i dag at være mangemillionær. Læs herunder og se den 5 minutters korte præsentation fra youtube, hvis det lyder interessant.

Om Randy Gage - mlm træner, coach, foredragsholder, forfatter og mester i at skabe et lykkeligt liv for sig selv og andre.

Randy Gage er en meget anerkendt og berømt forfatter af flere bøger, inklusive den seneste "Why You're Dumb, Sick, and Broke and How to Get Smart, Healthy, and Rich."  Hans bog "How to Build a Multi-Level Money Machine" er betragtet som det bedste Network marketing trænings materiale, der trin for trin viser strategier i at opbygge en kæmpestor organisation.

Hans inspirerende historie om at gå fra en fængselscelle som teenager til en selfmade mangemillionær har inspireret mange rundt på jorden. Randy er blevet kaldt "the Millionaire Messiah" fordi han tror på at du er bestemt til at være rig og at det er en synd at være fattig

Dette chokerede en hel industri. Hvorfor besluttede denne top mlm træner og industri legende sig for at vende tilbage som distributør indenfor Network marketing?  Og endnu mere vigtigt, hvilket firma besluttede han sig for at starte i og hvorfor

Ring til mig for mere information, eller hvis du vil have en invitation.

Det koster 150 kr. som er inkl. drikkelse og mad.

Mere om Randy Gage på – ">

Karsten Aagaard tilmelding på 59451994 eller info@agel4you.dk

Fra holbæk
Tilmeldt 16. Sep 06
Skrevet kl. 12:42

hej alle

I marts måned kvalificerede, Tim Berry (lægen fra Agel dvdén) og Julie Mirr (også kendt fra Agel dvdén) som som Agels 17. Diamond Directors ( for dem der ikke har set DVDen, så er de startet i agel, for knap 2 år siden, og kendte ikke til MLM før agel ) og bare ville supplere deres indtægt

stort tilykke herfra

Karsten Aagaard

Fra holbæk
Tilmeldt 16. Sep 06
Skrevet kl. 01:33

hej alle

så er der lidt nyt + glæder mig til at møde Randy Gage for 5 gang i år, da han kommer til vejle i morgen tirsdag, ja i havede muligheden,

for at kommer og lytte med, og måske blive lidt klogere Wink

mvh Karsten Aagaard

The Director Of The World Federation Of Direct Selling Associations Visits Agel

Posted: April 06, 2008

-- The hour-long meeting highlighted Agel's quick growth and unique ability to operate in many countries --

PROVO, Utah - April 6, 2008 - The director of the World Federation of Direct Selling Associations visited with Agel executives for more than an hour about Agel's ability to operate profitably in many markets and also discussed ways in which Agel can help further the cause of direct selling.

Tamuna Gabilaia was given a tour of Agel's corporate headquarters by Vice President of Asia Darren Jensen and Vice President of Operations Max Pinegar. After the tour Mrs. Gabilaia met with Agel executives in a question and answer session.

"It really was a pleasure to sit down with Tamuna and teach her about the culture and innovations found at Agel," said Darren Jensen. "We will continue to do all that we can to support Tamuna and her ongoing efforts at establishing and maintaining high ethical standards for the industry."

After the meeting, Darren Jensen presented Mrs. Gabilaia with an Agel backpack filled with Ageless and gel products.

The WFDSA is the governing organization of all direct selling associations in the world and represents the direct selling industry as a whole.

ABOUT AGEL ENTERPRISES, L.L.C.

Agel Enterprises, LLC was established in 2005 when company officials introduced its proprietary Suspension Gel TechnologyTM, a new product line that delivers a variety of scientifically proven nutritional ingredients through single-serving gel packets. Agel Enterprises is the first to develop, produce and market nutritional supplements and cosmetics in gel form. The global company is headquartered in Provo, Utah and is currently operating in more than 40 countries. For more information, visit www.agel.com/newsroom/media.

Fra holbæk
Tilmeldt 16. Sep 06
Skrevet kl. 04:47

hej Alle

så kom dagen, hvor Randy Gage kom til Danmark, super kanon aften

i selskab med mange super tændte mennesker, og tusind tak til de jeg inviterede, der mødte

op, selvom de ikke er i agel eller nogensinde kommer det, modtog de super træning, fra en

der kender en del til MLM.

og jeg håber inderligt, at i kan bruge det, i hørte i aftes til at nå jeres drømme.

det er jo det det hele kommer an på, leve livet - møde nye folk/venner og arbejde sammen for

at nå sin drøm.

næste event vil blive den 18/5 hvor vi har fået bruno fra Portugal til at komme.

har aldrig været i MLM før, men er blevet dobbelt diamond i agel på under 8 MDR.

så han havede en drøm, tog fat i den ,og halede den ind til sig, takke være agel.

mvh Karsten Aagaard

http://agel4you.team1one.eu/

Agel prøver send en mail til info@agel4you.dk

Side 10 ud af 31 (304 indlæg)