Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

IDwax.dk – Koncept, logo, design og domæne til salg!

Side 3 ud af 9 (85 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Aron:

Kc rengøringsartikler:

Jeg tror heller ikke frisøre må sælge voks til 85 kr. stk, de har nogen underskrevende regler med idHair.

Og hvis du fortæller frisøren om dette, så kunne de vel bare selv sætte prisen et godt sykke ned?

Det samme tænker jeg. Er levenrandøren ikke frisøren selv? For hvorfor skulle frisøren i såfald sælge voksen billigere til én, end de selv sælger det til i deres salon?

Det kan godt være det bare er mig, der ikke kan se fidusen :)

Okey, jeg prøver at forklarer det så vi alle er med.

Jeg remser lige de led der er op i kæden.

ID Hair Company A/S > (Grossist) > Frisør > Slutkunden

ID Hair Company A/S > Frisør > Slutkunden 

Jo flere led, jo dyrere bliver produktet, da alle led skal tjene noget på salget.

Nogle gange kan det enda gå sådan her.

ID Hair Company A/S > Frisør > Grossist > Virksomhed > Slutkunden.

Hvis frisøren for voksen leveret direkte fra:

ID Hair Company A/S > Frisør > Slutkunden 

Frisøren tjener meget pr. bøtte, da indkøbsprisen er lav, grunde de få led varene skal gennem.

-

Hvis en frisør sælger 75 bøtter ID voks om måneden. til 125 kroner hver.

75 x 125 =  9.375 ,- 

Ved at få et samarbejde med IDwax.dk kan frisøren komme op og sælge.

250 bøtter om måneden, til 85 - 90 kroner.

250 x 85 =   21.250 ,-

PLUS de 75 stk. som frisøren normalt plejer.

21,250 + 9,375 = 30,625 ,-

Brutto fortjeneste pr. måned på voks.

Hvis de kunder som afhenter voksen, bliver klippet, eller køber en spray, eller noget helt tredje,

Så tjener frisøren også den vej.

Frisøren for en meromsætning, markedsføring via. IDwax.dk, det eneste denne skal gøre, er at levere voksen, til IDwax.dk så begge parter tjener noget.

En win-win situation.

Fra Viborg, Midtjylland
Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 557
Fra  DealFighter.dk ApS Skrevet kl. 01:14

Det er forkert...

idHair sælger IKKE til nogen grossiter eller virksomheder, de sælger kun deres produkter til frisøre.

Fordi der så er nogen grossiter der har idvoks er fordi de har købt at frisører, hvilket faktisk er imod loven fra ids side..

Så det er lidt forkert :-)

Skåret ud i pap:

IdHair Company A/S >> frisøren >>> slutkunden (privat person, som bruger voksen)

Det sker så at frisører, imod loven fra idHair sælger videre til grossiter, hvilket der slås hårdt ned på, idHair har faktisk mulighed via stregkode nummer og se hvem der har købt den DETTE ER MED 110 % GARANTI EN FRISØR-

Så den ''ikke lovlige'' model ser sådan ud:

IDhair Company A/S >> frisøren >> grossist >> slutkunden

Handel med varepartier via Trademen

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 01:16

Dit regnestykke er nu ikke helt i orden.

Og konceptet skal være mere raffineret end den skitse duSmile har lavet for at du får flere frisører med.

Som der bliver sagt andetsteds i tråden, så kan man ikke mere få billig voks fra IDHair, da det har skadet deres butik meget.

Så det er ikke helt så nemt som du beskriver det, og husk det er omsætning du snakker om og ikke fortjeneste. Og frisører kan være anerledes til tider, og dem der har travlt tjener rigeligt med penge og er ligeglad med om folk køber voksen til 125 eller ej. De går ikke fra en klipning for at håndtere en vokshandel til 85 generelt, det kan du være sikker på

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 01:20

Kc rengøringsartikler:

Det er forkert...

idHair sælger IKKE til nogen grossiter eller virksomheder, de sælger kun deres produkter til frisøre.

Fordi der så er nogen grossiter der har idvoks er fordi de har købt at frisører, hvilket faktisk er imod loven fra ids side..

Skåret ud i pap:

IdHair Company A/S >> frisøren >>> slutkunden (privat person, som bruger voksen)

Det sker så at frisører, imod loven fra idHair sælger videre til grossiter, hvilket der slås hårdt ned på, idHair har faktisk mulighed via stregkode nummer og se hvem der har købt den DETTE ER MED 110 % GARANTI EN FRISØR-

Der tager du så fejl. IDHair lan ikke diktere hvem frisører skal sælge til. Og IDHair laver ikke love, de kan have nogle samhandelsbetingelser, men det er ikke lovfæstet.

Og jeg kan garantere dig for at IDHair har solgt til en grossist før i tiden, og en de selv kender, der så har solgt til Dansk Supermarked, og derfor er al balladen opstået. så IDHair ved udemærket hvad de gør, de fylder til tider bare deres kunder med usandheder.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:21

Kc rengøringsartikler:

Det er forkert...

Skåret ud i pap:

Jeg er slet ikke inde i den del af det, men godt at du retter det, men har jo også opremset nogle forskellige måder det fungere på.

Så hvis bare den ene af dem var rigtig, kunne jeg henvise til den ^^

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:26

Lagerslag123 - JEN:

Dit regnestykke er nu ikke helt i orden.

Og konceptet skal være mere raffineret end den skitse duSmile har lavet for at du får flere frisører med.

Som der bliver sagt andetsteds i tråden, så kan man ikke mere få billig voks fra IDHair, da det har skadet deres butik meget.

Så det er ikke helt så nemt som du beskriver det, og husk det er omsætning du snakker om og ikke fortjeneste. Og frisører kan være anerledes til tider, og dem der har travlt tjener rigeligt med penge og er ligeglad med om folk køber voksen til 125 eller ej. De går ikke fra en klipning for at håndtere en vokshandel til 85 generelt, det kan du være sikker på

Har aldrig sagt at det var korrekte værdier der blev brugt :)

Det var bare for at vise hvad jeg mente og få nogle tal på det.

Fra Viborg, Midtjylland
Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 557
Fra  DealFighter.dk ApS Skrevet kl. 01:27

Lagerslag123 - JEN:

Kc rengøringsartikler:

Det er forkert...

Skåret ud i pap:

Der tager du så fejl. IDHair lan ikke diktere hvem frisører skal sælge til. Og IDHair laver ikke love, de kan have nogle samhandelsbetingelser, men det er ikke lovfæstet.

Og jeg kan garantere dig for at IDHair har solgt til en grossist før i tiden, og en de selv kender, der så har solgt til Dansk Supermarked, og derfor er al balladen opstået. så IDHair ved udemærket hvad de gør, de fylder til tider bare deres kunder med usandheder.

Jeg har haft dig i telefonen tidligere, hvor du også sagde de havde haft en grossit inde.

Jeg har stadig min tvivl, for jeg kan ikke se hvorfor de skulle synes det er godt at de har en som kan sælge til dansk supermarked?

Du skriver jo også selv den lave pris skader deres forretning.

Så der vil jeg nu ikke give dig ret, og jeg har da også selv salgschefen fra id i røret rimlig tit, da jeg har oplyst mange steder hvor de er gået under markedsprisen.

Handel med varepartier via Trademen

Fra Vejle
Tilmeldt 9. Apr 07
Indlæg ialt: 113
Skrevet kl. 01:35

Hej Yusuf

Der er da mange der forhandler ID voks uden at købe det af den danske grossist, jeg har forbindelser hvor jeg kan sælge en bøtte til 70 kr og stadig lave en 2,5 i forhold til indkøbsprisen.

Men hvad skal du ha for hele skidtet  500,- ? det er vel en fair pris for domænet ikk´

Så køber jeg det af dig med det samme. 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:35

Alle der har bedt om mere info, vil få tilsendt materiale i løbet af imorgen aften.

Der er budt 500 ,-  

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 01:36

Kc rengøringsartikler:

Lagerslag123 - JEN:

Kc rengøringsartikler:

Det er forkert...

Skåret ud i pap:

Jeg har haft dig i telefonen tidligere, hvor du også sagde de havde haft en grossit inde.

Jeg har stadig min tvivl, for jeg kan ikke se hvorfor de skulle synes det er godt at de har en som kan sælge til dansk supermarked?

Du skriver jo også selv den lave pris skader deres forretning.

Så der vil jeg nu ikke give dig ret, og jeg har da også selv salgschefen fra id i røret rimlig tit, da jeg har oplyst mange steder hvor de er gået under markedsprisen.

Om du giver mig ret eller ej betyder ikke så meget. Den første sending der kom til Dansk Supermarked kom dertil via et selskab i Tyskland som de selv havde solgt til, hvor de 2 ejere kender ejeren i Tyskland. Og de har også en der fungere som "skjult" grossist i det Nordjyske og det ved de også.

Og nu må du ikke tage det negativt, men jeg tror ikke på at IDHair interesserer sig for hvor mange du kan angive der sælger deres voks billigt. De sælger op imod 80.000 per måned eller gjorde, men det ødelagde de selv med at indirekte sælge varen ind i Dansk Supermarked, for frisørerne vil generelt ikke sælge varer der også er der. At de så gør det skyldes IDHairs markedsandele.

Men jeg kan da skaffe alle de IDHair produkter du vil have, men gider ikke bruge tid på at tjene 1-2 kroner per styk.

Mvh

Så hvis du er interesseret, så skriv den pris du vil give eksklusiv moms

Køb ren argan olie her

Side 3 ud af 9 (85 indlæg)