Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

IDwax.dk – Koncept, logo, design og domæne til salg!

Side 2 ud af 9 (85 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Lagerslag123 - JEN:

Ok der faldt tiøren Smile

Godt udtænkt koncept, eneste minus er så at det kun er ID voks der signaleres, da DFI, AmericanCrew, Sebastian m.fl. jo også sælges jævnt.

Mvh

Ja, men jeg valgte at sætte fokus på ID voks, da ID voks nok er den mest sælgende voks i danmark.

Man kan slf. godt sælge andre produkter, men der skal lidt alternativ markedsføring til.

F.eks.
Tæppeland sælger jo også trægulve. (Så vidt jeg ved.)

Går da meget fint for dem.

Fra Viborg, Midtjylland
Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 557
Fra  DealFighter.dk ApS Skrevet kl. 00:41

Men hvad er det vi byder på nu her?

Og bare rolig, jeg er selv ung og ved godt hvad der sker af ting i vores dejlige år :)

Har du fundet en der kan levere din voks? har du fundet frisøre der vil med på vognen?

Jeg tror heller ikke frisøre må sælge voks til 85 kr. stk, de har nogen underskrevende regler med idHair.

Og hvis du fortæller frisøren om dette, så kunne de vel bare selv sætte prisen et godt sykke ned?

MEN HVAD FORLANGER DU AF PRIS, og hvad får man med i handlen?

Handel med varepartier via Trademen

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:41

Mikael christiansen:

lyder interessant , med er der garanti for du har masser af aftaler på forhånd , så det er bare at levere varen .?

Angående domænet er garanti for det ikke strider imod nogle domæne regler ?

Hvorfor ansætter du ikke bare nogle folk ? Når du har aftaler i orden

jeg synes det er besværligt at sætte sig ind i en ny virksomhed ,

værdisætte kan jeg ikke det er sikkert mere værd for dig du har kundekontakte i forvejen

Held og lykke med projektet og godt nytårYes

1)  Har ingen aftaler, projektet kom aldrig længere end på papiret. - Endnu engang, grundet til at jeg vil sælge ideen videre er at jeg syntes det er syndt at den går til spilde!

Ideen var at kører det i en test-periode på 3 måneder i Holbæk, og derefter udvidde til resten af Sjælland.

Fandt enda en frisør som var frisk på at høre mere om ideen, men blev ikke rigtigt til noget, grundet tidsmangel fra min side af.

- Jo tak, og i lige måde.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:47

Kc rengøringsartikler:

Men hvad er det vi byder på nu her?

Og bare rolig, jeg er selv ung og ved godt hvad der sker af ting i vores dejlige år :)

Har du fundet en der kan levere din voks? har du fundet frisøre der vil med på vognen?

Jeg tror heller ikke frisøre må sælge voks til 85 kr. stk, de har nogen underskrevende regler med idHair.

Og hvis du fortæller frisøren om dette, så kunne de vel bare selv sætte prisen et godt sykke ned?

MEN HVAD FORLANGER DU AF PRIS, og hvad får man med i handlen?

Jeg har ikke fastsat nogen pris, men har brugt en del tid på at tænke det hele igennem, designe logoet, designe hjemmesiden, og hvordan det i det hele taget skal fungere med logistikken, betaling, udlevering af voksen, det system som skal holde styr på det hele mm.

Det du får er følgende med: Koncept, logo, domæne, hjemmeside-design og en Facebook-gruppe med 136 medlemmer. (02.01.2010).
http://www.facebook.com/group.php?gid=229346250539 

Samt et dokument, som beskriver hvordan / hvad og hvorfor jeg har valgt at "gøre" det som jeg har.

Fra Viborg, Midtjylland
Tilmeldt 8. Jun 10
Fra  DealFighter.dk ApS Skrevet kl. 00:47

Så har du jo måske en frisør, som kunne levere voksen også. Fortæl fortæl :)

Fra Odense
Tilmeldt 27. Aug 06
Indlæg ialt: 947
Skrevet kl. 00:50

Lad mig hører mere: Simonbrask@hotmail.com

- Godt nytår

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:51

Kc rengøringsartikler:

Så har du jo måske en frisør, som kunne levere voksen også. Fortæl fortæl :)

Jeg servere et genialt konept (Efter dine egne udtalelser) på et fad.

Og nu vil du have jeg skal finde en leverendør af voks? ! :D

Jeg skal se hvad jeg kan gøre ;) Men kan intet love.

Med venlig hilsen
Yusuf ;)

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Apr 09
Indlæg ialt: 174
Skrevet kl. 00:52

Kc rengøringsartikler:

Det samme tænker jeg. Er levenrandøren ikke frisøren selv? For hvorfor skulle frisøren i såfald sælge voksen billigere til én, end de selv sælger det til i deres salon?

Det kan godt være det bare er mig, der ikke kan se fidusen :)

Fra Viborg, Midtjylland
Tilmeldt 8. Jun 10
Fra  DealFighter.dk ApS Skrevet kl. 00:54

Nej men du skriver jo du har en der måske var varm på et samarbejde, så kunne det jo være du kunne finde en leverandøre.

Vi tager lige en dialog på mail.

Fra Viborg, Midtjylland
Tilmeldt 8. Jun 10
Fra  DealFighter.dk ApS Skrevet kl. 01:01

Aron:

Kc rengøringsartikler:

Det samme tænker jeg. Er levenrandøren ikke frisøren selv? For hvorfor skulle frisøren i såfald sælge voksen billigere til én, end de selv sælger det til i deres salon?

Det kan godt være det bare er mig, der ikke kan se fidusen :)

Jeg tror heller ikke jeg er helt med på iden lige nu, jeg forstod bare på ham at han havde en leverandøre idag.

Jeg tror godt jeg kan fastslå at frisøre ikke må vidersælge, eller samarbejde på den måde.

Hvis det er så nemt som der bliver spillet op til, så havde alle landets frisøre jo gjort det allerede idag.

Vi må lige huske en ting:

IdHair vil jo ikke have et discount produkt, derfor er de nu også begyndt og forlange sindsyg høje priser

Frisøren de store som sælger bla. idhair (evoks.dk , billigvoks.dk , made4men.dk mv) er allesammen selv frisører, og må gerne sælge til den pris!

Det er meget indviklet, men alt i alt så vil id jo altid få deres pris for deres voks, os sælgere tjener bare mindre og mindre.

Jeg kan da også oplyse at den seneste pris der er kommet fra id ved bestilling på 900 stk. er næsten 60 kr/stk

Denne pris kommer jo fordi, de er trætte af de hjemmesider der sælger voksen så billigt. Vejl. pris er jo endnu 120 kr/stk.

Side 2 ud af 9 (85 indlæg)