Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

IDwax.dk – Koncept, logo, design og domæne til salg!

Side 8 ud af 9 (85 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15088
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :

E-Concepter:

Jeg fik en privat mail af vores flinke rengøringsfætter, jeg synes i skal se den så i også ved hvor flink han er når han ikke lige er på Amino.

Til orientering begyndte han at stille sig kritisk overfor mit indlæg i tråden, hvorfor jeg fejede ham af med lidt humor, men direkte personlige trusler havde jeg dog ikke ventet.

Så er du da ik den eneste der har fået ubehagelige mails. Vi fik nogen for et stykke tid siden, hvor tonen var den samme, dog kom de ik så langt ud, da vi cuttede meget tidligt i forløbet.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15088
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 13:12

BILLIGE3DBRILLER.DK:

Ik for at være ond eller efter dig, men du har dummet dig virkelig meget med dette koncept. Du har med andre ord foræret noget smart til alle på Amino + Google.

Du sælger et koncept med et meget tvivlsomt domæne. Det eneste der reelt har værdi, i det du sælger, er domænet, men værdien forsvinder, hvis IDHair klager til D-Hostmaster.

Så overvej om det ik var smart at få slettet tråden, og så sælge konceptet på en lidt mere smart måde, hvis du altså reelt vil have penge ud af det. For alle an kopiere det nu, og blot finde et andet, og muligvis mere sikkert domæne!

Good luck ;D

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 13:18

Fashion-Seller:

BILLIGE3DBRILLER.DK:

Ik for at være ond eller efter dig, men du har dummet dig virkelig meget med dette koncept. Du har med andre ord foræret noget smart til alle på Amino + Google.

Du sælger et koncept med et meget tvivlsomt domæne. Det eneste der reelt har værdi, i det du sælger, er domænet, men værdien forsvinder, hvis IDHair klager til D-Hostmaster.

Så overvej om det ik var smart at få slettet tråden, og så sælge konceptet på en lidt mere smart måde, hvis du altså reelt vil have penge ud af det. For alle an kopiere det nu, og blot finde et andet, og muligvis mere sikkert domæne!

Good luck ;D

Korrekt! Cool

Køb ren argan olie her

Fra Aalborg
Tilmeldt 13. Apr 09
Indlæg ialt: 217
Fra  MusicUpdates.dk & LifesNetwork.dk Skrevet kl. 13:45

Fashion-Seller:

E-Concepter:

Jeg fik en privat mail af vores flinke rengøringsfætter, jeg synes i skal se den så i også ved hvor flink han er når han ikke lige er på Amino.

Til orientering begyndte han at stille sig kritisk overfor mit indlæg i tråden, hvorfor jeg fejede ham af med lidt humor, men direkte personlige trusler havde jeg dog ikke ventet.

Så er du da ik den eneste der har fået ubehagelige mails. Vi fik nogen for et stykke tid siden, hvor tonen var den samme, dog kom de ik så langt ud, da vi cuttede meget tidligt i forløbet.

Hej,

Jeg har desværre også modtaget mails fra ham, som også lå i en træls tone. Blot lige et input, ikke mere :)

Godt nytår!

Besøg Danmarks største musik-nyhedsportal for unge: www.MusicUpdates.dk

Fra Viborg, Midtjylland
Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 557
Fra  DealFighter.dk ApS Skrevet kl. 13:47

E-Concepter:

Hej Yusuf

Der er da mange der forhandler ID voks uden at købe det af den danske grossist, jeg har forbindelser hvor jeg kan sælge en bøtte til 70 kr og stadig lave en 2,5 i forhold til indkøbsprisen.

Men hvad skal du ha for hele skidtet  500,- ? det er vel en fair pris for domænet ikk´

Så køber jeg det af dig med det samme. 

Hvordan kan du importere idHair?

Id voks er dansk, så det kan du da ikke finde i USA eller andre steder?

Nu er du da ude på dybt vand? :)

Handel med varepartier via Trademen

Fra Vejle
Tilmeldt 9. Apr 07
Indlæg ialt: 113
Skrevet kl. 14:04

Kc rengøringsartikler:

Hvordan kan du importere idHair?

Id voks er dansk, så det kan du da ikke finde i USA eller andre steder?

Nu er du da ude på dybt vand? :)

Jeg har på intet tidspunkt hævdet at jeg har importeret ID voks, det er dig der har vrøvlet det ind i debatten.

Jeg har kun skrevet at jeg kan skaffe det til gode priser, og hvis du tror at jeg vil fortælle dig hvor eller hvordan bare fordi du komme med lidt støj på linien her, så er du vitterlig bare ikke den skarpeste kniv i skuffen.

Men støj til side.

Jeg byder kr. 2100 alligevel, det er jo stadig småpenge vi snakker om Smile

Fra Viborg, Midtjylland
Tilmeldt 8. Jun 10
Fra  DealFighter.dk ApS Skrevet kl. 14:06

Sune Madsen:

Fashion-Seller:

E-Concepter:

Hej,

Jeg har desværre også modtaget mails fra ham, som også lå i en træls tone. Blot lige et input, ikke mere :)

Godt nytår!

VELKOMMEN I ÅR 2010!

Jeg har ikke sendt noget til dig som lå' en træls tone.

Vi var flere her på amino, som syntes det var underligt du forlangte moms for dine varer, når du ikke har et firma!

Jeg kunne jo så se, du havde lavet en signatur i din mails som hed ''Sune adm. direktør'' hvilket jo også er forkert, når du ikke engang har firma?

Håber da ikke ovenstående nu også lagde i en træls tone.

Ha' en god dag sune :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:34

Det var dog utroligt hvordan i forsætter med at tottes om noget som ingen relevans har til selve topic!

Kan vi komme tilbage på et fornuftigt spor?

Jeg lukker topic her!

Alle der vil byde, kan sende en PM eller en email til: yusuf [at] erdogmus.dk

...

Til alle jer der syntes jeg har dummet mig ved at frigive dette koncept!

Fair nok, men det er ikke alle guldkorn der er frigivet, det er bare nogle hovedtræk som de har fået, det køber får er følgende.

Et logo, en facebook-gruppe, et-hjemmeside-design + custom-coded system + en leverendør tilknyttet samt en eller flere møder med mig, hvor vedkommende bliver sat ind i hele ideen og får videregivet hele ideen med alle de små detaljer, så det er ikke kun domænet.

Ideen er jo god nok, den skal bare føres ud i livet.

Hvilken kan blive en sej og hård opgave, så det skal helst være en med et gåpå-mod der vil noget + tiden til det.

Dette bliver nok de sidste ord fra mig af, vinderen af auktionen får direkte besked.

Jeg har bedt om at få topic lukket.

Med venlig hilsen
Yusuf

Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 832
Skrevet kl. 14:37

Mikael christiansen:

Hej Malstrom 

Jeg kan se du har givet mig minus på mit indlæg , nu var mit spørgsmålet som du kan se vidste du læser tråden endeligt hvad de andre spørger om i debatten lagersalg mv. derfor yderste relevante , med jeg ekstrem gerne have vide hvorfor jeg fortjener dette minus for det er yderste relevante , når nu engang de andre stiller spørgsmål om det. , tråd starter svar , så jeg har fået svar og lagersalg med mv.

Husk vidste du giver minus tilføjer du din mening i debatten uden at tilføje debatten indhold , jeg ved ej hvorfor du har givet mig minus denne gang så du må meget svare , da dit minus her ødelæggende for debatten for selvfølgelige vil jeg have vide hvorfor jeg fortjener dette minus , husk at give feedback hvorfor i stedet for minus , vis du er uenige , dette vil hjælpe en del mere da det debat her er et forum og hvor vi stille spørgsmål til hinanden og kan svare på spørgsmål , som gør amino.dk , til et godt og brugbar sted at være for os alle samme at være på

Fordi dit indlæg var en gang vrøvl efter min mening... Trådstarter havde netop bedt om at en sådan diskussion blev ført andet steds.

Desuden er man nødt til at læse dit indlæg en 2-3 gange for at forstå hvad du skriver. Første gang var jeg ... "ahva" da jeg læste dit indlæg?

Håber du kan bruge svaret til noget, nu du efterlyste det. Desuden mindes jeg ikke du gav mig kommentarer vedr. hvorfor du i en anden tråd gav mig negativ score.. eller husker jeg helt galt?

Fra Viborg, Midtjylland
Tilmeldt 8. Jun 10
Fra  DealFighter.dk ApS Skrevet kl. 14:43

BILLIGE3DBRILLER.DK:

Det var dog utroligt hvordan i forsætter med at tottes om noget som ingen relevans har til selve topic!

Kan vi komme tilbage på et fornuftigt spor?

Jeg lukker topic her!

Alle der vil byde, kan sende en PM eller en email til: yusuf [at] erdogmus.dk

...

Til alle jer der syntes jeg har dummet mig ved at frigive dette koncept!

Fair nok, men det er ikke alle guldkorn der er frigivet, det er bare nogle hovedtræk som de har fået, det køber får er følgende.

Et logo, en facebook-gruppe, et-hjemmeside-design + custom-coded system + en leverendør tilknyttet samt en eller flere møder med mig, hvor vedkommende bliver sat ind i hele ideen og får videregivet hele ideen med alle de små detaljer, så det er ikke kun domænet.

Ideen er jo god nok, den skal bare føres ud i livet.

Hvilken kan blive en sej og hård opgave, så det skal helst være en med et gåpå-mod der vil noget + tiden til det.

Dette bliver nok de sidste ord fra mig af, vinderen af auktionen får direkte besked.

Jeg har bedt om at få topic lukket.

Med venlig hilsen
Yusuf

TAK Yes

Side 8 ud af 9 (85 indlæg)