Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan blokerer man for World of Warcraft på sit hjemmenetværk ?

Side 1 ud af 5 (48 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej - er der nogen som ved, om man kan blokere for computerspillet WOW på sin internetforbindelse, således at ingen i hjemmet kan få forbindelse til deres hjemmeside ?

På forhånd tak, mvh Pernille 

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Mar 07
Indlæg ialt: 489
Fra  Holm Ingemann ApS Skrevet kl. 13:41

Hej Pernille

Hvis i kører over en router mener jeg at dette kan gøres den vej igennem.

Alternativt kan man også installere noget antivirus på pågældende PC, som så kan blokere for den hjemmeside.

Arbejder med ejendomme i Aalborg gennem Holm Ingemann

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 13:43

Du kan blokere porten i din router. WOW kører på port 3724

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 993
Fra  VeloMania Skrevet kl. 13:43

Lidt OT.: Lytter din søn ikke efter, og spiller han bare det spil hele tiden?

Jeg føler mig dig - Jeg har altid hadet det spil Angry

Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 13:45
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis det er for at styre hvor meget WoW dine eller andre børn må spille, så kan man ved at logge ind på deres konto styre hvor mange timer om dagen der må spilles, og evt. hvilke tidspunkter på dagen der må spilles på. :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:03

1000 tak for hurtig hjælp, ja vi kører med router, så prøver lige at se, om jeg kan lukke porten selv, tak.

Til Morten: ja, min søn er fuldstændig afhængig, og nu går det udover hans lektier, sport(elitespiller...) og generelt hele hans liv - det er faktisk ret skræmmende.

Mvh Pernille  

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 14:08
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

snc:

1000 tak for hurtig hjælp, ja vi kører med router, så prøver lige at se, om jeg kan lukke porten selv, tak.

Til Morten: ja, min søn er fuldstændig afhængig, og nu går det udover hans lektier, sport(elitespiller...) og generelt hele hans liv - det er faktisk ret skræmmende.

Mvh Pernille  

Nu har jeg selv været inkarneret WOW spiller med en plads i verdens dengang bedste guild(klan/gruppe) og jeg ærger mig over at min far dengang jeg boede hjemme ikke var hårdere ved mig..

Jeg sad 16 timer og spillede, sov 8 timer, 16 timer spillede, sov 8 timer.. Og jeg har spildt 1 år af mit liv på det.. Det eneste positive var at jeg fik ud af det var at de bedste venner jeg har nu er nogen jeg har mødt igennem wow, men det er ingen undskyldning..

3 trin jeg ville ønske min far havde gjort:

1. Tilladt mig at spille i et begrænset periode. evt nedtrapnings trin..
2. Parent control, tvangs kontrol på hans spild
3. Lukning af porten permanent.

når han gamer så meget som han går har han et Socialt netværk derinde som du tager fra ham, og jeg nægter at tro at han får det bedre ved at blive lukket fuldstændigt af fra wow.

jeg håber du for det løst! :)

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Skrevet kl. 14:19

En ting som også er vigtigt..

der er 2 ting i wow som er "Vigtige" tidsmæssigt..

PVE - du slås mod computeren i grupper af 10-25 mand som normalt er om aftenen i 3-4 timer.. kan starte allerede kl. 18 og slutter kl 24 seneste. Det er meget organiseret så alle med lektier, skole, arbejde kan være med. men normalt 3-4 timer om aftenen. Det kan være hver aften og ned til 1-2 aftener, afhængig af hvor aktiv guild/Klan/gruppen er.

PVP - Hvor du slås mod andre i verdenen og det er mere "løst" hvad angår tidspunkt, det er som regelt, 2,3 og 5 mand der slås og derfor er tidspunktet også mere fleksibelt..

Så hvis du vil tage hensyn til ham også så lad ham spille nogen aftener i de tidsrum hvor han kan lave "PVE":)

det var lidt nørdebetegnelser men jeg syntes det er vigtigt at du for taget hensyn til ham og ikke straffer ham mere end nødvendigt, for det gavner slet ikke..

håber du forstår lidt af det nørdede:)

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 14:26
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Jeg mener det er en fuldstændig falliterklæring, hvis man ikke kan trænge igennem til sin søn, uden at skulle blokere hans internetadgang.

Det er symptombehandling. Han finder bare et andet sted, han kan spille. Tager på netcafé eller lignende. Sæt dig ned og tag en snak med og se om du kan få alvoren til at gå op for ham.

En helt anden ting er, at han bestemmer over sit eget liv. Det er meget normalt, at elitesportsudøvere mister interessen på et tidspunkt, specielt i en ung alder. Det er slet ikke noget jeg mener du skal bestemme.

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Skrevet kl. 14:30

BZR:

Jeg mener det er en fuldstændig falliterklæring, hvis man ikke kan trænge igennem til sin søn, uden at skulle blokere hans internetadgang.

Det er symptombehandling. Han finder bare et andet sted, han kan spille. Tager på netcafé eller lignende. Sæt dig ned og tag en snak med og se om du kan få alvoren til at gå op for ham.

En helt anden ting er, at han bestemmer over sit eget liv. Det er meget normalt, at elitesportsudøvere mister interessen på et tidspunkt, specielt i en ung alder. Det er slet ikke noget jeg mener du skal bestemme.

Jeg mener ikke det er en faliterklæring at blokere for porten, men jeg giver dig ret i at hun skal snakke med ham først og evt. få Parent contorl på..

jeg ved ikke hvor gammel han er men er han over 18 så ville jeg bruge "du bor hjemme" kortet også er der regler.

Hvis han er under 18 så er det lettere at "kontrollere" hans liv efter min mening.

WOW ødelægger meget hvis man bliver "for" afhængig af det, og der skal sættes en begrænsning på ellers går det rigtigt galt.

Side 1 ud af 5 (48 indlæg)