Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Virksomhed i udlandet?

Side 3 ud af 7 (63 indlæg)
Tilmeldt 23. Jun 09
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså .. Povl og henrik, syntes da ikke i skal springe i flæsket på hinanden på den måde .. vi er her jo alle for at hjælpe ikke .. man kan godt debatter uden at slå hinanden ihjel .. så syntes da vi skal prøve på det .. :) .. og henrik selvom du har status herinde eller hva det nu er .. syntes jeg bestemt ikke du skal bruge det imod andre i et debat forum hvor temperaturen sommetider kan blive lidt høj..

Btw. er det nogle rigtige gode svar .. i begge kommer med .. ;O .. men finder nok kun svaret ved at få fat i den svenske ambassade ..

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg bor nær Flensburg og har købt en gammel skole, hvor vi vil lave virksomhedshotel.

Hvis det har interesesse kan du skrive til mig på j.buch@replica-design.com

Jeg kan også hjælpe dig med registrering af din virksomhed hernede samt personlig registrering, bank osv.

Mvh,

Jannie Buch

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :

MJEnt:
og henrik selvom du har status herinde eller hva det nu er .. syntes jeg bestemt ikke du skal bruge det imod andre i et debat forum hvor temperaturen sommetider kan blive lidt høj..

Jeg vil nu til enhver tid skærpe tonen overfor en såkaldt "professionel" rådgiver, der udviser så mangelfuldt indsigt i basal momslovgivning. Specielt når hans råd kan have ganske omfattende konsekvenser for den iværksætter, der blindt følger dem.

Jeg vil da også bemærke, at jeg i denne tråd hverken har slået faglige kvalifikationer, rang, status eller hvad I nu kalder det eller søgt at retfærdiggøre synspunkter ved henvisning til enten unavngivne revisorer eller advokater.

MJEnt:
men finder nok kun svaret ved at få fat i den svenske ambassade

Hvis Sverige har din interesse - så vil jeg anbefale dig at ringe til SKAT-Øresund, Sluseholmen 8 B, 2450 København SV. Deres tlf. er 72 22 18 18.

Godt Nytår

Henrik

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Povl:

Skal lige tilføje jeg lavede disse indkøb i Danmark.

Det første ord der rammer mine læber er idioti! Alt er billigere i SE eller DE, og så køber du det i DK Skype-Surprised

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 23. Jun 09
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :

helt ærligt .. prøv at stoppe med at disse hinanden! .. vi er her for hjælpe .. Fashion-Seller hold da dine skældsord for dig selv ..

Henrik hvis du er admin på denne side, så luk dette forum - fordi folk er åbenbart så barnelige at de behøver at nedgøre andre for at fremme sig selv!

Jannie buch, det lyder da som et spændende projekt ..  kan godt tænkes jeg lige skriver til dig for at få lidt rådgivning :)

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :

MJEnt:

Fashion-Seller hold da dine skældsord for dig selv ..

- fordi folk er åbenbart så barnelige at de behøver at nedgøre andre for at fremme sig selv!

Skældsord? Jeg skrev hva det var, men har da på intet tidspunkt kaldt nogen noget! At skabe åbenlyse problemer for sig selv, er vel ik en rationel tankegang eller hva?

EDIT
Og hvorfor er det barnligt i den skrevne sammenhæng? Der skrives endda med hvilken baggrund det pågældende ord bruges!

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 23. Jun 09
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :

^^ Hmm ..

 

Ja det skal du os have kvote for at have bidraget med ..

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :

MJEnt:

^^ Hmm ..

 

Ja det skal du os have kvote for at have bidraget med ..

Kvote? Forstår ik lige det ord i den sætning :S

Anyway så ved du godt selv, hvem der har kørt indlægget totalt af sporet. En "rådgiver", som starter en fight mod en tidligere højtstående, og stadig velinformeret,  person fra SKAT. "Rådgiveren" kommer med en masse usande fakta, og slutter så af med at han har købt varerne fysisk i DK, så alt det påståede pludselig virker som en gang snik snak... Og så synes du ik det er fair, at kalde tingene det de er eller?

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 23. Jun 09
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Du mener liverpool vandt 1-0 igår jeg mener de vandt 2-0 .. så nu du satme en idiot!

er det fair ?

Fra Jylland
Tilmeldt 21. Feb 08
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :

SS til både Fashion-seller og Henrik...

Jeg glider slet ikke kommentere ordet idiot eller basal viden...:-)

Min tanker jeg har vil jeg ikke skrive for der er åbenbart personer på dette forum, der pga deres rang ikke holder en pæn tone, eller som mange nok vil holde med mig er er grove vabale udtryk mangel på viden, og evne til at forklare sig.

Men jeg håber du finder de svar du ønsker, jeg skrev blot det jeg har oplevet på egen krop, men kan se nu det var dumt..:-(

Godt nytår til jer alle også Fashion-seller og Henrik..:-)

Side 3 ud af 7 (63 indlæg)