Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Virksomhed i udlandet?

Side 4 ud af 7 (63 indlæg)
Tilmeldt 23. Jun 09
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :

HØRT!

Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 1020
Fra  Payday A/S Skrevet kl. 14:41

MJEnt:

Henrik hvis du er admin på denne side, så luk dette forum - fordi folk er åbenbart så barnelige at de behøver at nedgøre andre for at fremme sig selv!

Det ville da være ærgerligt, hvis denne tråd blev slettet!  (For det er vel ikke hele Amino-forum'et du tænker på?).

Et af Amino's stærke sider er jo netop at give os iværksættere gode råd og hints. Hvis ingen kunne få lov til at komme med modargumenter, ville vi sidde i saksen, hvis vi tog det første og eneste svar for gode varer.

Hvis Henrik har ret i, at Povl er professionel rådgiver - hvilket jeg har svært ved at tro, og ikke lige kan se af denne tråd, så er det da endnu mere på sin plads, at få belyst hvad der er fakta. Hovedparten af Amino's brugere har en god portion skepsis, og tager ikke alt for gode varer. Men det er nu altså vanskeligt ikke at tro på indlæg fra en professionel rådgiver.

Jeg ved ikke, hvad du mener med, at der er nogen, der forsøger at fremme sig selv i denne tråd. Der er kommet argumenter og modargumenter - og jeg ser bestemt ingen barlighed i det.

Noget helt andet - så kommer du med et råd om, at man kan henvende sig til en ambassade, for at få rådgivning om momsmæssige spørgsmål. Det er da en interessant oplysning. Jeg vidste ikke, at ambassader også beskæftiger sig med det. Så tak for det råd, det er der da sikkert mange Aminoer, der kan bruge til noget.

Godt Nytår.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15052
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 14:46

MJEnt:

Du mener liverpool vandt 1-0 igår jeg mener de vandt 2-0 .. så nu du satme en idiot!

er det fair ?

Nej men så læs indlægget igen. Der er ingen, som er blevet kaldt noget, blot konstateret at skabe problemer for sig selv er idioti... Er det måske ik fair at kalde det det?

Du vil have råd og vejledning, og du får en masse forkerte fakta, som en anden person bruger tid på at rette. Herefter smider du selv forkerte fakta ind i tråden, og går efter ordvendinger fremfor de fakta du selv efterspørger... Men jeg giver op. Du har fået mine råd, og så må du selvom du vil lytte til dem eller ej...

Tilmeldt 23. Jun 09
Skrevet kl. 14:47

Hey :)

Prøv at læs tråden igen ..

Nej det skulle bar lukkes, sådan man ikke kan skrive mere i denne tråd, den behøver skam ikke slettes. Ja selvfølgelige må man debattere det er jo netop det der er meningen med et forum .. men ordet som "idiot" høre ikke til i et forum hvor man kan modargumenter og argumentere .. og man kan sagtens modargumenter uden at direkte nødgøre den anden person, hvilket jeg ikke syntes er blevet gjort

Hvis man har brug for at fortælle en anden person at man syntes personen er en idiot fordi personen kunne have købt sine varer billigere (Eller hva det nu var) så syntes jeg bestemt man har et problem på øverste etage som hedder "Nedgørelse af andre for at fremme egen status (ikke nødvendigvis overfor andre perosner, men overfor sig selv)"

Jeg kunne personligt aldrig drømme om at kalde nogen af jer idiot fordi i har købt nogle varer i tyskland istedet for et andet sted hvor jeg mener i kunne have fået dem billigere.

Er hellere ikke sikker på ambassaden vil hjælpe, men det er da et forsøg .. eller vil den svenske kommunde da helt sikkert, de må os have nogle iværksætter grupper rundt om ligesom vi har her i Danmark.

Godt nytår til dig os :)

Fra Jylland
Tilmeldt 21. Feb 08
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 14:49

GGGG Ikke for at være flabet, men denne sætning må jeg kommentere.:

mod en tidligere højtstående, og stadig velinformeret,  person fra SKAT.

Nej nu har jeg tænkt 20 sek. og vare min mund, men i ved vel alle sammen hvor man søger job når man bliver fyret som afryder på mc. donalds..:-)

Tilmeldt 23. Jun 09
Skrevet kl. 14:49

jeg kigger skam på alle muligheder min ven .. :)

Siger du 1 ting og ham en anden ting, undersøger jeg begge ting inden jeg kaster mig ud i det .. :)

og nej når du skriver "Det første ord der rammer mine læber er idiot" eller sådan noget .. så er det nedgørelse!

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 14:49

MJEnt:

men ordet som "idiot" høre ikke til i et forum hvor man kan modargumenter og argumentere .. og man kan sagtens modargumenter uden at direkte nødgøre den anden person, hvilket jeg ikke syntes er blevet gjort

Læser du overhovedet hva der står? Gider du finde det sted hvor en person kaldes for idiot, tak!

En handling er blevet kaldet for idioti, men det er langt fra det samme!!!

Tilmeldt 23. Jun 09
Skrevet kl. 14:51

Povl:

Nej nu har jeg tænkt 20 sek. og vare min mund, men i ved vel alle sammen hvor man søger job når man bliver fyret som afryder på mc. donalds..:-)

Ville nok prøve lykken hos burger king ;o) haha

Tilmeldt 23. Jun 09
Skrevet kl. 14:53

Fashion-Seller:

Povl:

Skal lige tilføje jeg lavede disse indkøb i Danmark.

Det første ord der rammer mine læber er idioti! Alt er billigere i SE eller DE, og så køber du det i DK Skype-Surprised

Ja men det en handling povl har fortaget sig! det vil sige du nedgøre noget povl har gjort! og det er rigeligt til at en person kan føle sig stødt .. hvis du ikke har forstand på sådan ting kan du tage og læse noget psykologi .. så ville du helt sikkert os få indsigt i sådanne ting ..

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 14:57

MJEnt:

Ja men det en handling povl har fortaget sig! det vil sige du nedgøre noget povl har gjort! og det er rigeligt til at en person kan føle sig stødt .. hvis du ikke har forstand på sådan ting kan du tage og læse noget psykologi .. så ville du helt sikkert os få indsigt i sådanne ting ..

Tror der er mange, som er imponeret over din måde at være på. Først politimand overfor Henrik og undertegnede, hvorefter du nedgøre Henrik...

Er det ik dobbeltmorale? Im out!

Side 4 ud af 7 (63 indlæg)