HØRT! |
MJEnt:Henrik hvis du er admin på denne side, så luk dette forum - fordi folk er åbenbart så barnelige at de behøver at nedgøre andre for at fremme sig selv!
Det ville da være ærgerligt, hvis denne tråd blev slettet! (For det er vel ikke hele Amino-forum'et du tænker på?).
Et af Amino's stærke sider er jo netop at give os iværksættere gode råd og hints. Hvis ingen kunne få lov til at komme med modargumenter, ville vi sidde i saksen, hvis vi tog det første og eneste svar for gode varer.
Hvis Henrik har ret i, at Povl er professionel rådgiver - hvilket jeg har svært ved at tro, og ikke lige kan se af denne tråd, så er det da endnu mere på sin plads, at få belyst hvad der er fakta. Hovedparten af Amino's brugere har en god portion skepsis, og tager ikke alt for gode varer. Men det er nu altså vanskeligt ikke at tro på indlæg fra en professionel rådgiver.
Jeg ved ikke, hvad du mener med, at der er nogen, der forsøger at fremme sig selv i denne tråd. Der er kommet argumenter og modargumenter - og jeg ser bestemt ingen barlighed i det.
Noget helt andet - så kommer du med et råd om, at man kan henvende sig til en ambassade, for at få rådgivning om momsmæssige spørgsmål. Det er da en interessant oplysning. Jeg vidste ikke, at ambassader også beskæftiger sig med det. Så tak for det råd, det er der da sikkert mange Aminoer, der kan bruge til noget.
Godt Nytår.