Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor er Aminoerne som kan skabe noget?

Side 15 ud af 16 (157 indlæg)
Tilmeldt 7. Nov 08
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 17:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Nu har vi vidst ramt et punkt snart, hvor selv børnene i børnehavens sandkasse ik kan være med mere... Enten så hold jer bare en smule til emnet, ellers drop det dog inden nogen bliver totalt til grin...

Tilmeldt 7. Nov 08
Skrevet kl. 17:53

Fashion-Seller:

preben mortenwold:

Men jeg har følt det somom folk herinde har været ude på at nedværdige´min tråd, i skal være glade fo jeg ikke gide´r sætte de betydningsløse stjerner som dukker up hvergang jeg skriver noget nsom ikke passer jer?

Det kan jeg se! Men jeg har ingen negative stjerner givet, men skulle lige straffes for andres dryssen... Måske du burde blive plus medlem, så du kan se hvem der har givet dem!!!

Er dette emnerelateret?

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:38
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

preben mortenwold:
Egentlig kulle vi  bare snakke om hvorfor vi bruger så meget tid på Seo, og hvordan vi kan sikre nogle af de mange arbejdspladser som går 'tabt når fabrikkerne lukker, og hvordan folk skal komme vidre efter fyring

SEO-folk får min hjemmeside(r) længere frem i søgemaskinerne. Det har givet flere besøgende og ikke mindst en endnu bedre belægning på mine ture. Det gør at dem som vi besøger under vores udflugter får en bedre indtjening og dermed mulig får forbrug. Selvfølgelig er SEO et led i en værdiskabende kæde.

At SEO så for nogle af os (okay mig) kan virke som noget svært målbart er så en hel anden ting. Det er stadigvæk et faktum at jo længere omme i søgemaskinerne du ligger -  desto mindre ses du

Henrik

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 19:17

Ja SEO giver næsten sig selv - det er et værktøj ,blandt mange, til at fremme synligheden og dermed omsætningen. Jobskabende både direkte , og indirekte som Henrik nævner.

Hvordan beholder vi de mange jobs ? ( jeg læser det som manuelle jobs), er jo straks en længere og meget politisk og følsom diskution.

Jeg skylder selv mest på de fakta der omfatter danskernes høje krav til serviceniveau, høje lønninger, høj skat , mindste lønninger, stive og forældede fagforeninger - altså firkantet sagt selvforskyldt.

Et stort spørgsmål er jo om vi overhovedet ønsker at konkurrere på denne type jobs.

Mvh

Jesper

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 19:37

Utroligt - et banalt spørgsmål - og så er der 143 svar - 20 der ab. og 4082 visninger - Hmmmm - får den tanke om der kunne være noget relevant i det spørgsmål!

Når så mange har valgt at anvende tid på skriverier her - ok har ikke selv læst alt men men ......!No 

Godt nytår folk´s - ......................Drinks

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 21:38

preben mortenwold:

Men jeg har følt det somom folk herinde har været ude på at nedværdige´min tråd, i skal være glade fo jeg ikke gide´r sætte de betydningsløse stjerner som dukker up hvergang jeg skriver noget nsom ikke passer jer?

Så det er derfor jeg har modtaget 1 stjerne fra dig? :)

Men tilbage til Topic. SEO har skabt danske arbejdspladser og efterspørgelsen er steget og steget pga. den vigtighed det har. Uden SEO kommer du ikke frem på Søgemasinerne foran dine konkurrenter.

Der er en grund til at der er firmaer der bruger millioner af penge på det og der er en grund til at SEO Eksperter bliver betalt, og der er en grund til at der er så mange på AMINO der går op i det.

Stortset alle på Amino(hvis ikke alle) Har en hjemmeside, og de er alle interesseret i at komme foran de andre på søgemasinerne så derfor er der meget snak om SEO, Linkbuilding og optimering af Webshop m.m. Amino er på igen måde kun til iværksættere med hjemmeside, webshop m.m men det er let at starte en webshop, det koster nødvendigvis ikke en million så derfor er der mange der er på den vogn, og fordi det er så billigt, så Ping pong'er folk med ideer, viden og forslag til hvordan de hver især kan optimere deres side, og i sidste ende, så kan det være de har købt Thomas Rosenstand eller Mikkel Demib's Søgeoptimerings bøger eller ydelser hos et SEO firma.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 21:51

Jeg tror egentlig bare, at Preben fik formuleret sit indlæg lidt for hurtigt. Der er ingen tvivl om, at SEO er vigtigt for en virksomheds website. Synlighed giver flere besøgende og flere kunder.

Jeg tror imidlertid, at Preben tænkte på, at der skrives meget om SEO herinde, og at han simpelthen bare synes, at det kunne være spændende med flere interessante og gerne innovative koncepter. Jeg forestiller mig, at han mente, at SEO'en kommer i 2. række i "hans verden" - først den knaldgode, nytænkende idé, så SEO? :-)

Jeg har snakket med Preben i telefonen og fik indtryk af, at han er typen, der hele tiden går og tænker i nye idéer. Tror, han er en ildsjæl på dét område. :-)

Mvh

Thomas Thomsen

www.tt-tekstforfatter.dk

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 989
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 21:59

Hey Ronnic
Fantastisk at høre der er andre der har success.

jeg er indehaver at et lille dansk firma der laver Detail software, er på udkik efter nogle dansk udviklede Webshop huse samt firmaerne bag.
til at danne parløb med jeg ønsker ikke at sælge jer noget ! blodt tilbyde jer mulighed for et samarbejde om de kunder der wokser ud af deres webshop løsning og skal udvide med en "fysisk" shop

Sig til hvis det var noget,

Ps. vi driver virksomhed på samme måde
alt er 100% dansk lavet og ejet af mig !
vores løsning er i modsætning til næsten 90% af alle andre Retail løsninger solgt efter SaaS modellen,
alt er vedligeholdt/updateret/installeret via nettet.

/Jacob

Tilmeldt 7. Nov 08
Skrevet kl. 22:06

Jeg tror egentlig bare, at Preben fik formuleret sit indlæg lidt for hurtigt. Der er ingen tvivl om, at SEO er vigtigt for en virksomheds website. Synlighed giver flere besøgende og flere kunder.

Jeg tror imidlertid, at Preben tænkte på, at der skrives meget om SEO herinde, og at han simpelthen bare synes, at det kunne være spændende med flere interessante og gerne innovative koncepter. Jeg forestiller mig, at han mente, at SEO'en kommer i 2. række i "hans verden" - først den knaldgode idé, så SEO? :-)

Jeg har snakket med Preben i telefonen og fik indtryk af, at han er typen, der hele tiden går og tænker i nye idéer. Tror, han er en ildsjæl på dét område. :-)

Mvh

Thomas Thomsen

www.tt-tekstforfatter.dk

Hej Thomas

Jeg skal have lavet kokncept jeg er ved at samle alt interaktiv 2D/3D jeg kan gt bruge dig til at formulere et koncep?

Tilmeldt 7. Nov 08
Skrevet kl. 22:23
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg vil gerne slutte tråden "Tak til alle jer der har skrevet" på. en måde er det en interesant debat vi har haft selvom tonen mod mine meninger har været hård.

jeg  vil nok ikke skrive oplæg herinde mere men bruge amino som et sted hvor  jeg kan finde kontakter.

Preben

Side 15 ud af 16 (157 indlæg)