Lige så absurd som hvis placeringen af min annonce i avisen ville være et resultat af hvor mange sider jeg tilbyder at korrekturlæse for redaktøren.
Eller hvor mange kroner du betaler for den... For den er jo heller ik værdi skabende, og det er langt fra den bedste og vigtigste annonce som er på side 1, 2 eller 3... Der betaler man sig fra det, og så er spørgsmålet blot, HVOR ER FORSKELLEN?
Jeg undre mig stadig over, at du bliver ved med at leve i en verden, som der var engang, og af en eller anden grund har set dig sur på mulighederne i det 20. århundrede fremfor at prøve at udnytte dem...
Lagerslag-Niels, Fashion-Seller og Jimi Hove,
Den asociale måde I taler til andre på her på Amino, er det sådan I også opfører jer når i er ude blandt mennesker eller er det kun når I sidder trygt bag skærmen med relativ anonymitet at almindelige konventioner for normal opførsel ikke gælder for jer?
Man kan vel vende den om og spørge, hvor er din? Men du må meget gerne skære ud i pap hvor undertegnede har skrevet noget, som ik var sobert tale i den sammenhæng det stod... Og anonym hmmm...
Og så bare lige for at sætte prikken over i´et, så er der rigtig mange som har skrevet en PB, og sagt at du var ude på et sidespor, hvor du ik kunne bunde, og snakkede om ting, som langt fra var dine kernekompetancer. Vi arbejder ik med SEO for andre, men dine indlæg udstråler manglende indsigt i en branche, som du kritisere, fremfor at prøve at vende til egen fordel.