Dumme, dumme chauffør må du tænke, for han gider ikke finde din dør..
Hvorfor mon ??
Det er da let at svare på!
Han kunne simpelthen ikke finde døren....
Jeg tror ikke på, at han er doven. Var han det, så havde han afleveret pakken. Det er nemlig meget mere enkelt, end
at skrive en seddel og lægge i postkassen
tage pakken med tilbage på lageret og læsse den seperat af
køre pakken ud igen, når modtageren har kontaktet GLS
Det er bestemt ikke dovenskab, når han lægger en seddel i postkassen.
Dovenskab ville have været, hvis han kørte forbi, og lod GLS's kundeservice sende et brev med Postdanmark, og kaldt den manglende leverance for en 'dørringer' (=opgang, hvor der er dørtelefon, så han ikke kan aflevere en seddel).
Men hvorfor ikke bare være ærlig og sige ens forhold til GLS, så forstår folk man har kærlighed til dem..:-)
Men jeg kender ikke til GLS rigtigt, men kan kun sige jeg havde en pakke jeg bad en der hjemme at sende igår morgen, og kunden sendte mig en mail her kl 15 og sagde nu var den kommet...:-) Fragt tur fra Sæby i vendsyssel til et sted på Sjælland, så jeg kan kun være tilfreds, og prisen var super billig i forhold til de øvrige jeg har brugt.
Så vil kun sige jeg er tilfreds og det er modtager også...:-)
Nej ærligt - de fleste gange går det jo godt, men når man skal vurdere en virksomhed, er det jo hvordan man klare sig en situation hvor noget går galt og her må desværre erkende at der ligger GLS langt nede i statistikken, hvis man skal tro hvad der bliver sagt og skrevet her på Amino...
Men der er jo nok ingen tvivl, den bedste kvalitet får man hos PostDanmark, men koster også mere - men nogle vil jo hellere køre i en Audi som en Skoda, selv om begge har en okay kvalitet..
Forsendelsen er ikke leveret Ingen hjemme (dørringer)
30-12-2009 07:13
DK0050 Odense S, Danmark
11.0
Forsendelsen er på vej til levering
30-12-2009 02:35
DK0050 Odense S, Danmark
2.0
Forsendelsen er ankommet til behandling
30-12-2009 02:34
DK0050 Odense S, Danmark
2.0
Forsendelsen er ankommet til behandling
29-12-2009 16:27
DK0050 Odense S, Danmark
8.0
Forsendelsen er på lager hos GLS
29-12-2009 09:06
DK0050 Odense S, Danmark
4.37
Forsendelsen er ikke leveret Anmeldt
Her er en lille bid af min Track & Trace fra GLS Jeg har været hjemme begge gange fra kl. 8
Det her "dørringer" du nævner må være derfor kundeservice spurgte om jeg boede i en opgang. Men jeg bor ikke i en opgang jeg bor i en lille bygning med en stue etage.
Men det ser ud til at når det handler om GLS så er min postkasse altid nemmere at finde end min hoved dør
På trods at der max er 10 skridt imellem dem.
Første forsøg på levering, der fik jeg en seddel. Andet forsøg fik jeg ikke andet end en "dørringer" ...
Men men, de prøver igen på Mandag, så bliver det spændende om jeg modtager min pakke, kan slet ikke vente med at lege med mit nye legetøj.
Tror jeg næppe bliver tilfældet For kundeservice sagde "Jeg stoler på mine chaffører" .. Det blev lidt hedt på telefonen, nu håber jeg ikke at der er taget hævn på min pakke