Fed kommentar om Etta Cameron's "Du får FEM stjerner af mig!".
Og tillykke til Jacob og familie med den lille nye..
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Arbejder til dagligt med Affiliate Marketing og SEO i mit firma CR Marketing ApS. Derudover tilbyder jeg SEO-artikler, kontakt via pb for mere info om priser.
Gode forbedringer, Martin. Men er der en bestemt grund til at I har valgt, at det kun er (PLUS) profilejeren selv der skal kunne se hvem der stemmer på ens indlæg?
I nogle af de andre communities jeg gennem tiden har deltaget i, var det åbent for alle - så alle kunne se alles stemmer. Det synes jeg faktisk har virket godt. For jo mere transparent det er, jo mindre misbrug.
Men er der en bestemt grund til at I har valgt, at det kun er (PLUS) profilejeren selv der skal kunne se hvem der stemmer på ens indlæg?
Enig - Vil være spændende at høre om der er en seriøs begrundelse - eller er det en ren forretningsmæssig begrundelse - hvor man lader nysgerrigheden drive folk til pungen?