Gode forbedringer, Martin. Men er der en bestemt grund til at I har valgt, at det kun er (PLUS) profilejeren selv der skal kunne se hvem der stemmer på ens indlæg?
Jeg tænker det samme. Nok skal der være fordele for betalende brugere. Men at se hvem der giver stjerner synes jeg skulle være åbent, og det er vel ikke rigtigt noget man som bruger vil opgradere for at kunne se.
Perfekt, så skal man bare have udfyldt informationerne
Forslag:
Da I nu er i gang med at ændre på så mange ting, kan I så ikke lige fikse datoformatet og tiden, så bliver man fri for at se på et datoformat der ikke anvendes normalt i DK og man kan følge med i rette tid
Gode forbedringer, Martin. Men er der en bestemt grund til at I har valgt, at det kun er (PLUS) profilejeren selv der skal kunne se hvem der stemmer på ens indlæg?
I nogle af de andre communities jeg gennem tiden har deltaget i, var det åbent for alle - så alle kunne se alles stemmer. Det synes jeg faktisk har virket godt. For jo mere transparent det er, jo mindre misbrug.
Hej Mikkel
Ja der er en god grund og det er at vi prøver at lave nye tiltage for Plus'erne, så de bliver glade og andre bliver plussere. Og dertil tror jeg ikke det vil ødelægge effekten, da alle sure karaktergivere, skal leve med at de personer de sviner til, til hver en tid kan blive Plussere og se hvem der er onde ved dem. Så vi opnår det vi vil og får måske nogle flere penge i den slunkne kasse.
Og lige for at slå det fast, alle kan se hvordan en specifik person giver point, så det vil være synligt for alle, hvis en bestemt profil kun f.eks. er negativ, det bliver ikke en plus feature.
Forslag:
Da I nu er i gang med at ændre på så mange ting, kan I så ikke lige fikse datoformatet og tiden, så bliver man fri for at se på et datoformat der ikke anvendes normalt i DK og man kan følge med i rette tid
Mvh.
Du skal bare sætte din tidszone i profilen rigtigt, så er det løst. Men vi skal have gjort det automatisk en dag.
Forslag:
Mvh.
Gå ind i debat indstillinger , sæt tidszone til gmt + o1 ,så kommer den rigtig tid
Jeg har udfyldt alle oplysninger og ,håber alle andre også gøre dette.
Super initiativ , nu kan jeg se hvem jeg debattere med
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows