Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vigtig information om ændringer på Amino - Se venligst video

Side 4 ud af 8 (80 indlæg)
Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 16:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Fine tiltag i kommer med, specielt hvis det betyder at folks profiler bliver bedre opdateret.

En enkelt ting jeg hæfter mig ved , er dog disse stjerner, hvor du Martin fremlægger det at give 1 eller måske to stjerner som noget "surt", "negativ", " onde" "tilsvinerne" osv.  Det er ikke helt sådan jeg har opfattet dette, og er lidt ked atf at skulle få et system med bare "rygklappere" , som ikke kommer med real kritik eller bringer indlægets ejermand tilbage i virkelighedens verden, enten i form af kommentarer eller stjerner.  Intet er jo lettere end at skrive " skide godt/ god ide" , mens det som ofte er behov for er noget mere nuanceret.

Mvh

Jesper

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:34

Boysen:

Kunstkompagniet:
Jeg har udfyldt alle felter, men er kun på 90%

Lav et link til dit galleri, så rammer du de 100 %. (eller til din shop )

Det har jeg gjort, men den er stadig på 90% - måske er det fordi jeg ikke har en blog  . .

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 16:40

Kunstkompagniet:

Det har jeg gjort, men den er stadig på 90% - måske er det fordi jeg ikke har en blog  . .

Du skal skrive mere tekst i din profil for at komme op på 100%. Men som du kan se af min profil er det system ikke helt fine-tunet endnu Cool

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 16:42

Jesper Laugesen:

Fine tiltag i kommer med, specielt hvis det betyder at folks profiler bliver bedre opdateret.

En enkelt ting jeg hæfter mig ved , er dog disse stjerner, hvor du Martin fremlægger det at give 1 eller måske to stjerner som noget "surt", "negativ", " onde" "tilsvinerne" osv.  Det er ikke helt sådan jeg har opfattet dette, og er lidt ked atf at skulle få et system med bare "rygklappere" , som ikke kommer med real kritik eller bringer indlægets ejermand tilbage i virkelighedens verden, enten i form af kommentarer eller stjerner.  Intet er jo lettere end at skrive " skide godt/ god ide" , mens det som ofte er behov for er noget mere nuanceret.

Mvh

Jesper

Sådan er det ikke ment.
Vi har en del "sager" hvor personer bliver uvenner og så tildeler de per automatik hinanden dårlig karma og det er ikke fair.
Jeg oplever det faktisk selv på Thorborgs Talkshow, der er en person på en engelsk IP adresse der kommer forbi en gang om måneden og på 5 min. giver alle mine talkshows 1 stjerne. Jeg ville da rigtigt gerne have en snak med den person, for det er jo tydeligvis fordi personen ikke kan fordrage mig og jeg vil da gerne høre hvad jeg har gjort.

Så 1 stjerne er fint for tåbelige indlæg, men ikke i orden på gode indlæg skrevet af folk man ikke kan lide.

Dbh Martin

Fra Herning
Tilmeldt 24. Mar 07
Indlæg ialt: 99
Fra  Freehand Skrevet kl. 16:42

Fin video – et par gode grunde til at bruge lidt mere tid herinde ;-)

Tilmeldt 22. Jun 07
Indlæg ialt: 59
Fra  Umage Studio Skrevet kl. 16:42

Super fedt tiltag! 5 stjerner herfra ;)

Se mere på http://www.umagestudio.dk

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 16:47

Mikkel deMib Svendsen:

Kunstkompagniet:

Du skal skrive mere tekst i din profil for at komme op på 100%. Men som du kan se af min profil er det system ikke helt fine-tunet endnu Cool

Det bliver ikke mere fintunet end det. Hvis folk vil "snyde" systemet, så viser det nok mere om dem.
Tiltaget er blot lavet for at man bliver opmærksom på, hvor meget det betyder for debatten, at vi kender hinanden lidt bedre.
Og hvis folk bare kopierer bullshit tekst ind i deres profil, så har man jo allerede tonet rent flag ;-)

Dbh Martin

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 16:55

Jeg forstår stadig ikke hvordan man får den op på de 100%, efter min bedste overbevisning har jeg udfyldt alt, men hvad er det lige der gør at eg ikke er på 100%?

MVH Kim

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 17:21

Martin Thorborg:
Det bliver ikke mere fintunet end det. Hvis folk vil "snyde" systemet, så viser det nok mere om dem.

Jeg snyder skam ikke - jeg hacker bare. Jeg er vel sådan en slags hacker (på den gode måde, naturligvis)  Cool 
Jeg kan altså bare ikke se et system i øjnene uden at undersøge hvordan det virker og hvor hullerne er ...

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 17:24

Mikkel deMib Svendsen:

Martin Thorborg:

Jeg snyder skam ikke - jeg hacker bare. Jeg er vel sådan en slags hacker (på den gode måde, naturligvis)  Cool 
Jeg kan altså bare ikke se et system i øjnene uden at undersøge hvordan det virker og hvor hullerne er ...

;-)

Dbh Martin

Side 4 ud af 8 (80 indlæg)