Fine tiltag i kommer med, specielt hvis det betyder at folks profiler bliver bedre opdateret.
En enkelt ting jeg hæfter mig ved , er dog disse stjerner, hvor du Martin fremlægger det at give 1 eller måske to stjerner som noget "surt", "negativ", " onde" "tilsvinerne" osv. Det er ikke helt sådan jeg har opfattet dette, og er lidt ked atf at skulle få et system med bare "rygklappere" , som ikke kommer med real kritik eller bringer indlægets ejermand tilbage i virkelighedens verden, enten i form af kommentarer eller stjerner. Intet er jo lettere end at skrive " skide godt/ god ide" , mens det som ofte er behov for er noget mere nuanceret.
Fine tiltag i kommer med, specielt hvis det betyder at folks profiler bliver bedre opdateret.
En enkelt ting jeg hæfter mig ved , er dog disse stjerner, hvor du Martin fremlægger det at give 1 eller måske to stjerner som noget "surt", "negativ", " onde" "tilsvinerne" osv. Det er ikke helt sådan jeg har opfattet dette, og er lidt ked atf at skulle få et system med bare "rygklappere" , som ikke kommer med real kritik eller bringer indlægets ejermand tilbage i virkelighedens verden, enten i form af kommentarer eller stjerner. Intet er jo lettere end at skrive " skide godt/ god ide" , mens det som ofte er behov for er noget mere nuanceret.
Mvh
Jesper
Sådan er det ikke ment. Vi har en del "sager" hvor personer bliver uvenner og så tildeler de per automatik hinanden dårlig karma og det er ikke fair. Jeg oplever det faktisk selv på Thorborgs Talkshow, der er en person på en engelsk IP adresse der kommer forbi en gang om måneden og på 5 min. giver alle mine talkshows 1 stjerne. Jeg ville da rigtigt gerne have en snak med den person, for det er jo tydeligvis fordi personen ikke kan fordrage mig og jeg vil da gerne høre hvad jeg har gjort.
Så 1 stjerne er fint for tåbelige indlæg, men ikke i orden på gode indlæg skrevet af folk man ikke kan lide.
Det har jeg gjort, men den er stadig på 90% - måske er det fordi jeg ikke har en blog . .
Du skal skrive mere tekst i din profil for at komme op på 100%. Men som du kan se af min profil er det system ikke helt fine-tunet endnu
Det bliver ikke mere fintunet end det. Hvis folk vil "snyde" systemet, så viser det nok mere om dem. Tiltaget er blot lavet for at man bliver opmærksom på, hvor meget det betyder for debatten, at vi kender hinanden lidt bedre. Og hvis folk bare kopierer bullshit tekst ind i deres profil, så har man jo allerede tonet rent flag ;-)
Jeg forstår stadig ikke hvordan man får den op på de 100%, efter min bedste overbevisning har jeg udfyldt alt, men hvad er det lige der gør at eg ikke er på 100%?
Det bliver ikke mere fintunet end det. Hvis folk vil "snyde" systemet, så viser det nok mere om dem.
Jeg snyder skam ikke - jeg hacker bare. Jeg er vel sådan en slags hacker (på den gode måde, naturligvis) Jeg kan altså bare ikke se et system i øjnene uden at undersøge hvordan det virker og hvor hullerne er ...
Det bliver ikke mere fintunet end det. Hvis folk vil "snyde" systemet, så viser det nok mere om dem.
Jeg snyder skam ikke - jeg hacker bare. Jeg er vel sådan en slags hacker (på den gode måde, naturligvis) Jeg kan altså bare ikke se et system i øjnene uden at undersøge hvordan det virker og hvor hullerne er ...