Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaringer med GLS pakkeshop søges :-)

Side 2 ud af 7 (69 indlæg)
Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :

RAVN, stop nu dit vrøvl og lad manden selv vurdere tråden.

Det er ikke personer det handler om i tråden

mvh

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 12:43
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

LANTHER:

RAVN, stop nu dit vrøvl og lad manden selv vurdere tråden.

Det er ikke personer det handler om i tråden

mvh

Selvfølgelig drejer det sig om personer og troværdighed, og din troværdighed er lav.

Jeg tror dog ikke du arbejder for GLS - jeg tror du bevidst arbejder for at skade deres rygte med dine debatindlæg.

Uanset hvad synes jeg der er meget der tyder på at du laver noget fordækt, og så synes jeg det er fint der bliver råbt højt så også nybegyndere der ikke har læst dine tidligere debatindlæg kan være opmærksom på det og tildele dig troværdighedspoints derefter.

Jo større personlig troværdighed, jo mere troværdigt er det man siger. Vi tror ikke på at du er uvildig, og derfor tror vi ikke på det du siger.

Vil du ikke fortælle hvem du er, så er jeg sikker på vi er mange der gerne vil berette om din lave troværdighed, endda advare.

VH Jørgen Olsen

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Skrevet kl. 13:09

Jørgen Olsen

Dine kommentarer er sagen uvedkommende og velkendte.

Hvem er mon mest troværdig ??

mvh

Fra Slagelse
Tilmeldt 16. Feb 08
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 14:58

jeg håber ikke i skifter til gls, så handler jeg ikke ind til min sodavandsmaskine mere der hehe...

jeg har kun rigtige dårlige oplevelser med gls, de har smidt et hav af pakker væk og har smadret et par stykker også..... så har skiftet til postdk igen det virker for mig og det kender folk og ved hvor posthuset ligger

mvh René

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 15:03

jeg synes også det ville være synd hvis i skiftede til GLS - det havde fx betydet at mine forældre ikke ville have købt en røremaskine fra jer fordi de ikke gider slæbe den hjem fra den nærmeste GLS pakkeshop.

I skal huske på at en del af jeres ting vejer en del, så det er altså ikke 20 kr værd at skulle enten tage bilen og køre ned til den lokale shop og hente den eller for den sags skyld slæbe den hjem. Det vil koste mere i benzin eller tid end de 20 kr.

Tilmeldt 18. Oct 09
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 15:39

Hmm !! Jeg har aldrig haft problemer med GLS og jeg sender da en del ,fortrinsvis store pakker.. Måske jeg bare er født med et lykkehjul i r..... Surprise

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Skrevet kl. 16:06

Hvis man finder gamle tråde frem her i Amino, vil man se, at det er ganske få der går igen og igen med utilfredshed og det er helt OK i Amino ånden.

Men at gøre GLS til en stor slyngel er fejlplaceret, for så ville de næppe have så mange, mange kunder som de har idag.

Ikke at GLS er fejlfri, da de alle er almindelige mennesker, men alt skal ses i sammenhæng med andre aktører.

mvh

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Skrevet kl. 16:10

Janus Lindau:

I skal huske på at en del af jeres ting vejer en del, så det er altså ikke 20 kr værd at skulle enten tage bilen og køre ned til den lokale shop og hente den eller for den sags skyld slæbe den hjem. Det vil koste mere i benzin eller tid end de 20 kr.

Det kommer man også til hos Post Danmark efterhånden i fremtiden.

mvh

Tilmeldt 13. Aug 07
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 16:10

et par hurtige klik rundt på nettet viser at hr. keld Lanther er direktør i samsø transport aps

så mon ikk det er grunden til den skamrosning når nu gls giver smøret på brødet ?

kenneth

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Skrevet kl. 16:16

Kenneth, er du ikke langt væk fra den virkelige tråd.

Desuden kører Samsø Transport Trækkerkørsel med store containere fra Århus havn i Jylland og det ligner da ikke noget med GLS.

Hold dig til tråden fremover!!

tak

Side 2 ud af 7 (69 indlæg)