Det kommer man også til hos Post Danmark efterhånden i fremtiden.
mvh
Det kan da godt være, men ikke lige nu. Hvis jeg bestiller varer der vejer 10kg + gider jeg IKKE hente dem et eller andet sted ude i byen og her og nu er der en mulighed for ikke at gøre det, hvilket er post danmark. Så hvis 2 forretninger har ca. samme pris på produktet og det ene bruger GLS og det andet post danmark, så ved jeg godt hvem jeg ville vælge, selvom postdanmark er lidt dyrere.
Der er to grunde til at jeg bestiller online: 1) det er oftest billigere Men den vigtigste grund: 2) jeg skal ikke bevæge mig udenfor, det kommer hjem til min dør. Om jeg skal gå i den lokale GLS pakkeshop eller ned i den butik hvor jeg ellers kan købe varen OG FÅ DEN SAMME DAG, det gør ikke den store forskel.
Der er to grunde til at jeg bestiller online: 1) det er oftest billigere Men den vigtigste grund: 2) jeg skal ikke bevæge mig udenfor, det kommer hjem til min dør. Om jeg skal gå i den lokale GLS pakkeshop eller ned i den butik hvor jeg ellers kan købe varen OG FÅ DEN SAMME DAG, det gør ikke den store forskel.
De er nu ret tit jeg skal bevæge mig på posthuset efter bestilte pakker og må samtidig betale 16 kr. ekstra for at få dem udleveret og betaler jeg efterkravspakker med kontanter, skal jeg også sørge for at have legimation med billede med mig.
Jeg køber også en del på nettet og må affinde mig med, at leverandøren bestemmer hvem der skal levere varen.
kennethao, hvorfor skjuler du dig under anonymt navn ??
Jeg behøver ikke gemme mig eller skjule mig.
Kun kujoner gemmer sig og burde forbydes her på Amino.
Mon ikke Amino burde løfte kvaliteten.
Prøv nu at slappe lidt af... Hvorfor ender GLS debatterne altid skævt Lanther? Det er lidt tankevækkende ik...
Anyway Kennethao har skrevet 77 indlæg, så han har ik oprettet profilen for at jagte dig. Han skrev jo bare noget vi andre kendte til, så hvorfor hidse sig op? Du skjuler da selv dine hensigter, så drop nu dobbeltmoralen, and KEEP focus ;D
Prøv nu at slappe lidt af... Hvorfor ender GLS debatterne altid skævt Lanther? Det er lidt tankevækkende ik...
Anyway Kennethao har skrevet 77 indlæg, så han har ik oprettet profilen for at jagte dig. Han skrev jo bare noget vi andre kendte til, så hvorfor hidse sig op? Du skjuler da selv dine hensigter, så drop nu dobbeltmoralen, and KEEP focus ;D
Jeg er skam ganske stille og roligt, men så snart jeg skriver et par velmenede ord, dukker der gerne nogle personer op, der kun kan ytre personlig smuds i stedet for at holde sig til fakta i tråden.
Jeg er skam ganske stille og roligt, men så snart jeg skriver et par velmenede ord, dukker der gerne nogle personer op, der kun kan ytre personlig smuds i stedet for at holde sig til fakta i tråden.
Mon de ikke bare mangler argumenter!!
Hvis alle spillede med åbne kort, så var alle sandkasse problemerne i Amino børnehaven ovre... Ravn er iøvrigt en flittig og seriøs bruger herinde, og derfor kan du spørge dig selv, om du ik starter med at skyde dig selv i foden med dine svar...
Man skal feje for egen dør, før man begynder at feje for andres...
Vi overvejer kraftigt om vi skal udskifte vores nuværende aftale med postdanmark ud med GLS pakkeshop systemet.
Der er igen tvivl om jeg på det økonomiske kan se en kæmpe fordel i at skifte, dog er jeg i tvivl om hvordan privatkunderne tager den situation at de ikke længere vil få bragt deres bestillinger til døren og hvis ikke de er hjemme, hente i den lokale postbutik/poststander. Men i stedet bliver tvunget til at vælge en pakkeshop hvor pakken bliver sendt til og herefter skal hentes der.
Der ud over kunne jeg godt tænke mig at høre om jeres erfaringer med:
- Pakker der forsvinder
- Pakker der tager skede
- Pakker der ikke bliver hentet inden for fristen
Skal siges vi til nu er super tilfredse med servicen i Post Danmark i det store hele.
Mon ikke alle burde forholde sig til trådstarteren istedet for at omtale min person!!
Man svarer høfligt og giver sine egne erfaring videre her...
Hej jeg synes faktisk denne kommentar fortæller lidt om det hele:
hvorfor ikke tilbyde 2 løsninger i webshoppen... en med GLS og den med Postdanmark og samtidig gøre priserne forskellige, og hvis så enten PD eller GLS ikke vil lege med, så mener jeg faktisk at de ikke er tilfreds med deres egen service,,, konkurrence er sund og det er i orden at der er en prisforskel, det må jo så være op til kunden selv at vælge løsning 1 eller 2 - ligesom han vælger mellem Siemens eller SMEG eller GAGGENAU for den sags skyld i hvidevarer..
Jeg tror nu at begge virksomheder har hver sine styrker og specielt kan GLS jo være god i Jylland og dårlig på Sjælland, lad dog kunne selv bestemme hvad han vil betale for.. og selv tage ansvaret..
Hej jeg synes faktisk denne kommentar fortæller lidt om det hele:
hvorfor ikke tilbyde 2 løsninger i webshoppen... en med GLS og den med Postdanmark og samtidig gøre priserne forskellige, og hvis så enten PD eller GLS ikke vil lege med, så mener jeg faktisk at de ikke er tilfreds med deres egen service,,, konkurrence er sund og det er i orden at der er en prisforskel, det må jo så være op til kunden selv at vælge løsning 1 eller 2 - ligesom han vælger mellem Siemens eller SMEG eller GAGGENAU for den sags skyld i hvidevarer..
Jeg tror nu at begge virksomheder har hver sine styrker og specielt kan GLS jo være god i Jylland og dårlig på Sjælland, lad dog kunne selv bestemme hvad han vil betale for.. og selv tage ansvaret..
Jesper
Jeg tror det er hvad vi kommer til. Vi havde ellers lavet en god aftale med DHL, der fungere rigtig godt i et samarbejde med Post Danmark, men det stopper 1. februar, så foruden en ren aftale med PD, som vi allerede har, vil vi også tilbyde GLS til en billigere pris, og lade Maren på 4. sal stadig have mulighed for levering til døren.