Jeg skal erhverve mig en webshop inden for kort tid og fingeren peger mod dandomain shop tildels for rosenstands fremstød omkring dandomain webshops - mit problem er nu at han har se´føli valgt at skrive en bog som appelere til et bredt hvis ikke det bredeste publikum og har nu en interesse i at få solgt hans bog. Jeg tænker at hvis han nu lavede en seo bog om hvor svært det var at tune dandomain webshop og hvor elendigt et produkt det egentligt "er" - ja så var der nok ikke mange der gad købe bogen for at læse om at de har dummet sig og købt katten i sækken. kan man få nogle "uvildige" til at kommentere - ikke så meget rosenstands objektivitet eller mangel på det - men mere, om dandomain shop virkelig er så fantastisk SEO-mæssigt i forhold til nutidens andre løsninger! hvad ville dimib vælge, hvad ville sprogø vælge, hvad ville strategen eller andre eksperter vælge og lur mig om jeg ikke også kunne tænke mig Thomas rosenstands svar på hans fortrukne valg! Thomas håber ik jeg har skrevet noget som har stødt dig, i så fald så er og var det ikke meningen, da ovenstående blot er min snævre betragtning og subjektive :-) Mvh Omar |
Vores nye webshop system redSHOP som er en joomla 1.5 native skrevet Open Source Webshop udvidelse kan noget mere, noget smartere og meget simplere SEO håndtering på alle niveauer.
Vi går online inden for 30 dage med det hele (første 10 kunder i produktion på redSHOP nu).