Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside til 100.000 kr. - er de penge givet godt ud?

Side 2 ud af 8 (78 indlæg)
Fra Regstrup, Danmark
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 456
Fra  Cuno Tech ApS Skrevet kl. 17:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Flemming,

Jeg synes det er flot side. I har gjort noget ud af det.

Der er nogle ting jeg bemærker

1) Jeres titel linier er det samme som siden hedder. Eks. Fordele.html hedder titlen fordele. Det er ikke specielt godt i forhold til Google. Her er der plads til lidt forbedringer, men de kan hurtig laves.

2) Under hederen ligger et område med "Gæster . Værelser . Priser . ..." Når jeg klikker på den, kan jeg få mere at vide, men samtidig skal jeg tilmelde mig nyhedsbrevet?.

a) jeg vil ikke tilmelde mig, men have info. [Det er en stop klods. Så drop den med tilmelding til nyhedsbrev

b) Jeg klikkede fordi jeg først troede det var en menu til eksempelvis priser eller noget om hvordan systemet fungerede på værelserne. Hver gang kommer jeg til tilmelding. Det vil jeg råde jer til at lave om.

c) Jeg kommer helt væk fra siden og kan ikke komme tilbage. Det vil I miste mange brugere og potentielle kunder på.

d) Når man sidder på en mindre skærmopløsning, kan man næsten kun se Toppen, Billedet og Hele den brede linie hvor man ryger til tilmelding ved klik. Så det er naturligt at klikke på den.

Har I overvejet en demo online?

Held og lykke med systemet.

Fra Odense NV
Tilmeldt 30. Nov 09
Indlæg ialt: 101
Fra  Swift Media Skrevet kl. 17:27

Hej Kent,

Vi er enige om at Flemming har fået en professionel hjemmeside med et tiltalende design.

Det lyder dog en smule mystisk, at du ikke mener, man kan leve af et sælge sådanne hjemmesider til 10.000,-
Du udbyder jo selv komplette CMS-styrede hjemmesideløsninger fra 10.000,-
Er de hjemmesider, I leverer til jeres kunder, ikke professionelle og med et fornemt webdesign

Igen, vi har ikke mulighed for at se, hvad der gemmer sig bag hjemmesiden. Som Simon påpeger, er der for os at dømme kun et par formularer og tekster på hjemmesiden. På det grundlag kan man sagtens financierer en lignende hjemmeside, til noget lignende 10.000. Det er i virkeligheden kun Flemming selv, der kan bedømme det ud fra hele forløbet.

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 17:54

Hej swiftmedia

Når jeg mener det er komplet useriøst med en påstand om at den ikke er mere værd end 10.000, er det grundet de arbejdstimer jeg vurdere der er lagt i. Man kan godt se at det ikke er noget der bare er kastet tilfældigt ind, men der er virkelig tænkt over det hele(meste).

Det er rigtigt at jeg selv laver hjemmesider fra 10.000, men det er vigtig at understrege, at man for 10.000.- hos mig, ikke får en løsning som redcarpetsoftware.com. Jeg siger ikke at man ikke vil kunne få en god, lille hjemmeside til 10.000.-, selvfølgelig kan man det, men arbejdet bliver jo selvsagt også derefter.

Ud af de 100.000.- går der jo penge til: salgsarbejde, PR, husleje, el, vand, varme, softwarelicenser og PC udstyr foruden interaktionsdesign, grafisk design, programmering af PHP, HTML og CSS, opsætning af CMS, test, tekstforfatning og fotograf samt mange andre ting. Og, så skal der i sidste ende jo gerne være et lille overskud til firmaet, hvis det skal være besværet værd. Der er jo trods alt, i de fleste tilfælde, tale om at drive en forretning, og ikke blot et tillæg til studierne.

Med al respekt, skal der være plads til alle prisklasser, både dem med 50 ansatte, og også dem der syntes webdesign er sjovt som en hobby.

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 17:58

Hej Flemming

Efter 41 sekunder load tid opgav jeg, stoppede browseren og prøvede igen.

Da jeg stoppede den var dit logo i browserlinien kommet med; men resten af siden var blank.

Prøvede 3 gange til med samme resultat.

Medens din side kæmpede med at loade på 20 sek kunne jeg nå at skifte over til vores egen side i samme windows session og reloade den 3 gange.

Skiftede herefter Fra IE til Firefox med samme resultat.

Prøv at få genstartet IIS'en, for nu er siden umulig at komme ind på....

Så vil jeg kommentere videre når jeg kan se hjemmesiden igen.

Hvis dette ikke bliver langt bedre har du spildt alle dine penge for der er ikke nogen der venter så længe.

Venlig hilsen,

Christian

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 18:02

Godt - så kører den igen i både IE of Firefox

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 18:03

Hej Christian

Jeg prøvede lige at gå ind på siden igen, da jeg ikke havde nogle problemer før, og har stadig ingen load problemer. Faktisk synes jeg der går okay stærkt. Kan det være noget DNS der driller måske?

Bare lige en kommentar Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:04

Jeg klikkede flere gange på linien med "Gæster - Værelser" osv. i den tro at det var en menu, først irriterede jeg mig over at det ikke virkede, skiftede til en anden browser hvor det heller ikke virkede.. Først derefter gik det op for mig at det egentlig ikke er en menu..
Og jeg er da som regel ingen novice i brug af hjemmesider ;)

Ellers synes jeg det er et rigtig flot resultat - om det er prisen værd kan jeg ikke vurdere.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:47
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

Jeg vil sige det er absolut pengene værd , du har fået en ekstrem flot hjemmeside., der er nærmest ikke en pink forkert på hjemmesiden , så tillykke med hjemmesidenSmile

Vi kender for meget dem der tilbyder en billige hjemmeside der kan alt og lover alt., efter 8 -12 måneder eller mere , rykket i dem , i alle de ting der ikke virker , ved man efterfølgende hvorfor kvalitet koster penge .

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 19:03

Hej Flemming

Jeg vil starte med at det er en flot og gennemført løsning i har fået lavet. Som de andre vil jeg mene at pengene er godt givet ud hvis du mener du har fået værdi for pengene.

1.000 kroner er dyrt for en hjemmeside man alligevel ikke kan bruge. Omvendt er 100.000 billigt for en hjemmeside der giver kunder i land, og tjener sig selv ind flere gange.

Det eneste der også irriterer mig er allerede blevet påpeget. Man kan ikke navigere væk fra tilmeldingen, og "menuen" under headeren virker ikke som en menu

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 19:46

Hej Flemming

Du får lige lidt forskellig tilbagemelding, spredt med let hånd Wink

Siden er flot; men det er umuligt at vurdere, hvad du har fået for pengene da det ikke er klart om du har fået hele "back end" med til prisen eller det kun er det man kan se her inden man selv tilmelder sig.

SEO og almindelig forvirring: Når man skriver www.redcarpetsoftware.com skal man lande på denne side og ikke nogen som helst andre.

At Mai Kappenberger skal indgå som filnavn/titel giver ingen mening overhovedet.

Som udgangspunkt er det tydeligt, at de, der har programmeret siden ikke ved noget som helst om søgemaskineoptimering og slet ikke har tænkt på Google. Ellers ville de ikke tillade sådan en url: http://www.redcarpetsoftware.com/Forside/S%c3%b8ren+Lauesen.html.

Dette går generelt igennem alt, hvad der er programmeret på hjemmesiden.

Fonten er så lille at jeg ikke orker at læse brødteksten (har rimelig stor skærm med rimelig stor opøsning)

Når du kigger i kildekoden smider dit system utrolige mængder af det, jeg kalder unødvendig "skidtkode" af sted: class="Spalter_0e90c3584e044840af320e22b2208158_b2da79a7010f497d84de22dd6d5531f7

Dette er aldeles unødvendigt.

Der er noget helt galt når jeg ser sådan noget som dette:

<link rel="stylesheet" type="text/css" href="/Layout/RenderStyleSheet.aspx?Node=c02878f8537245b39661ca80eb1a48c4_186ba8dbb91d46a083ea215758e63761&Path=Forside/Mai Kappenberger&LayoutPath=p1" />

Det er en de-fakto standard, at man kan komme til forsiden ved at klikke på logoet - men det virker ikke hos jer.

Marketing:

Siden er fyldt med udokumenterede påstande (floskler)

"Den mest innovative hotelsoftware til dato"

"Red Carpet sikrer dig 50 pct. besparelse på it-budgettet ved at udskifte dyre licenser og manuel opgradering med internetbaserede softwareservices"

Hvis du ikke straks overbevisende underbygger dine påstande er det langt bedre at lade være med at fremsætte dem.

Det må vidst være nok for den 25 øre Smile

Venlig hilsen,

Christian

Side 2 ud af 8 (78 indlæg)