Hej Flemming, Jeg synes det er flot side. I har gjort noget ud af det. Der er nogle ting jeg bemærker 1) Jeres titel linier er det samme som siden hedder. Eks. Fordele.html hedder titlen fordele. Det er ikke specielt godt i forhold til Google. Her er der plads til lidt forbedringer, men de kan hurtig laves. 2) Under hederen ligger et område med "Gæster . Værelser . Priser . ..." Når jeg klikker på den, kan jeg få mere at vide, men samtidig skal jeg tilmelde mig nyhedsbrevet?. a) jeg vil ikke tilmelde mig, men have info. [Det er en stop klods. Så drop den med tilmelding til nyhedsbrev. b) Jeg klikkede fordi jeg først troede det var en menu til eksempelvis priser eller noget om hvordan systemet fungerede på værelserne. Hver gang kommer jeg til tilmelding. Det vil jeg råde jer til at lave om. c) Jeg kommer helt væk fra siden og kan ikke komme tilbage. Det vil I miste mange brugere og potentielle kunder på. d) Når man sidder på en mindre skærmopløsning, kan man næsten kun se Toppen, Billedet og Hele den brede linie hvor man ryger til tilmelding ved klik. Så det er naturligt at klikke på den. Har I overvejet en demo online? Held og lykke med systemet. |
Hej Kent,
Vi er enige om at Flemming har fået en professionel hjemmeside med et tiltalende design.
Det lyder dog en smule mystisk, at du ikke mener, man kan leve af et sælge sådanne hjemmesider til 10.000,-
Du udbyder jo selv komplette CMS-styrede hjemmesideløsninger fra 10.000,-
Er de hjemmesider, I leverer til jeres kunder, ikke professionelle og med et fornemt webdesign?
Igen, vi har ikke mulighed for at se, hvad der gemmer sig bag hjemmesiden. Som Simon påpeger, er der for os at dømme kun et par formularer og tekster på hjemmesiden. På det grundlag kan man sagtens financierer en lignende hjemmeside, til noget lignende 10.000. Det er i virkeligheden kun Flemming selv, der kan bedømme det ud fra hele forløbet.