Tak for de mange gode kommentarer og input.
Jeg kan oplyse, at udgifterne fordeler sig som følger:
- Tekst: 25.000 (inkl. interviews med de personer der udtaler sig)
- Foto: 25.000
- Design og grafik: 10.000
- CMS og opsætning: 10.000
Alle priser eksklusive moms.
Endnu engang tak for jeres store hjælp.
Hej Flemming
Flot side! Jeg kan rigtig godt li' det overordnet. Der er lidt hist og her jeg selv ville have gjort anderledes, men også rigtig mange steder hvor jeg tænker "way, det er cool!". Du har altså givet 20k for hjemmesiden uden tekst og billeder.. Det syntes jeg egentlig ikke er dyrt. Det kan sagtens gøres billigere, men det kommer jo helt an på hvilke folk man bruger, hvilket CMS man vælger, hvor meget der skal rettes til, osv.
At du har givet 50k for fotos og tekster lyder dyrt. Jeg kender naturligvis ikke omfanget af opgaven til bunds og hvilke mængder der er leveret, men umiddelbart siger min mavefornemmelse at det er lige i overkanten.
Hvor blev de sidste 30k af?
Jeg tror pointen må være, at du nok godt kunne have fået noget tilsvarende* billigere, men hvis du syntes processen og resultatet er tilfredstillende, og du tror på at netop denne side kan give din virksomhed succes - ja så er pengene nok udemærket givet ud.
*tilsvarende: det er jo farligt at bruge sådan et ord når man taler om et projekt, hvor hovedposterne er tekst og fotos. Man kan selvfølgelig ikke bare snakke om antal billeder, ord eller sider. Det er klart at man får hvad man betaler for, men det er min umiddelbare vurdering at man kunne være sluppet billigere med noget der var i hvert fald (næsten) lige så godt..