Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside til 100.000 kr. - er de penge givet godt ud?

Side 3 ud af 8 (78 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 20:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Det her er sådant siden ser ud på min computer, nå jeg bruger internet explore, version 6.0.2900.2180.også videre, ved ikke hvorfor menu punkterne ser sådant ud,. og det kan godt bare være noget med min computer, men siden virke fin nok på firefox.

Designet er ellers godt, og jeg kan godt lide logoet og navnet, har ellers ikke noget at tilføje som ikke er blevet sagt af andre.

Fra Roskilde / Esbjerg
Tilmeldt 12. May 09
Indlæg ialt: 206
Fra  VELOCIGROUP Skrevet kl. 20:25

Dong Trieu Do:
Det her er sådant siden ser ud på min computer, nå jeg bruger internet explore, version 6.0.2900.2180.også videre

Internet Explorer v6 er et meget gammel program med en masse sikkerhedsproblemer. Du bør opdatere bla. til Internet Explorer v8 og Windows XP ved at besøge http://windowsupdate.microsoft.com

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 20:26

Dong Trieu Do:

Det her er sådant siden ser ud på min computer, nå jeg bruger internet explore, version 6.0.2900.2180.også videre, ved ikke hvorfor menu punkterne ser sådant ud,. og det kan godt bare være noget med min computer, men siden virke fin nok på firefox.

Hej Dong.

Du har vidst lige bevist min påstand her:

Citat:

Der er noget helt galt når jeg ser sådan noget som dette:

<link rel="stylesheet" type="text/css" href="/Layout/RenderStyleSheet.aspx?Node=c02878f8537245b39661ca80eb1a48c4_186ba8dbb91d46a083ea215758e63761&Path=Forside/Mai Kappenberger&LayoutPath=p1" />

Det ser til at din IE ikke kan finde ud af at loade stylesheetet.

Venlig hilsen,

Christian

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 20:54

Det der midt på siden med sort/rød stribe er vanvittig irriterende.......

Trode at det var en menu, men landede samme sted..............fattede intet og blev irriteret................så så ved et tilfælde, at der findes en menu i toppen. Det var godt nok en sær måde at designe på, da ens øjne jo rammer det sort/røde med det samme ;o(

Om 100K er givet godt ud...........jeg vil sige at jeg sank nu en ekstra gang, da jeg kom igennem sitet. Pænt designet, men umiddelbart uden de store tekniske udfordringer. Har I brugt rigtig meget tid på design ift. hvad i skulle signalere osv......så ehhh.....er det stadig mange penge, men spildt er de da ikke imo.

Min største anke er det sor/røde................meget ulogisk imo.

+ en del af det de andre har skrevet ;o)

Held og lykke med projektet

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Værløse
Tilmeldt 6. Apr 06
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 21:48

Tak for de mange gode kommentarer og input.

Jeg kan oplyse, at udgifterne fordeler sig som følger:

• Tekst: 25.000 (inkl. interviews med de personer der udtaler sig)
  • Foto: 25.000
  • Design og grafik: 10.000
  • CMS og opsætning: 10.000

Alle priser eksklusive moms.

Endnu engang tak for jeres store hjælp.

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 22:45

Hej Flemming

Nu kom vi jo kun op på 70.000,-

Den eneste post jeg synes virker helt urimelig er Fotos til 25.000,-

Jeg må sige, at så er de også betalt.

For samme beløb kunne vi fremstille 2,5 videointerviews og installere dem på din hjemmeside med en player.

Venlig hilsen,

Christian

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 24. Oct 05
Indlæg ialt: 563
Fra  T-shirtshop.dk Skrevet kl. 23:59

25.000 for fotos !!!!

25.000 for tekst !!!!

Hvis ikke der er er en kæmpe bunke tekst og billeder når man er logget ind, så vil jeg mene at du er blevet snydt.

mvh Bent

T-shirtshop.dk

Fra København
Tilmeldt 11. Jun 08
Indlæg ialt: 661
Fra  Signifly ApS Skrevet kl. 00:15

Flemming Eiberg:

Tak for de mange gode kommentarer og input.

Jeg kan oplyse, at udgifterne fordeler sig som følger:

• Tekst: 25.000 (inkl. interviews med de personer der udtaler sig)
  • Foto: 25.000
  • Design og grafik: 10.000
  • CMS og opsætning: 10.000

Alle priser eksklusive moms.

Endnu engang tak for jeres store hjælp.

Hej Flemming

Flot side! Jeg kan rigtig godt li' det overordnet. Der er lidt hist og her jeg selv ville have gjort anderledes, men også rigtig mange steder hvor jeg tænker "way, det er cool!". Du har altså givet 20k for hjemmesiden uden tekst og billeder.. Det syntes jeg egentlig ikke er dyrt. Det kan sagtens gøres billigere, men det kommer jo helt an på hvilke folk man bruger, hvilket CMS man vælger, hvor meget der skal rettes til, osv.

At du har givet 50k for fotos og tekster lyder dyrt. Jeg kender naturligvis ikke omfanget af opgaven til bunds og hvilke mængder der er leveret, men umiddelbart siger min mavefornemmelse at det er lige i overkanten.

Hvor blev de sidste 30k af?

Jeg tror pointen må være, at du nok godt kunne have fået noget tilsvarende* billigere, men hvis du syntes processen og resultatet er tilfredstillende, og du tror på at netop denne side kan give din virksomhed succes - ja så er pengene nok udemærket givet ud.

*tilsvarende: det er jo farligt at bruge sådan et ord når man taler om et projekt, hvor hovedposterne er tekst og fotos. Man kan selvfølgelig ikke bare snakke om antal billeder, ord eller sider. Det er klart at man får hvad man betaler for, men det er min umiddelbare vurdering at man kunne være sluppet billigere med noget der var i hvert fald (næsten) lige så godt..

Boldrer mig med de kreative wunderkids i Signifly - et Digitalt Bureau i København. Altid en god Amino-pris.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6569
Fra  TextReactor Skrevet kl. 13:59

Christian iMARKETING:
Når du kigger i kildekoden smider dit system utrolige mængder af det, jeg kalder unødvendig "skidtkode" af sted: class="Spalter_0e90c3584e044840af320e22b2208158_b2da79a7010f497d84de22dd6d5531f7

Det er EasyFlow.dk der skal rette det til (da det er baseret på deres CMS). Jeg mener at det er noget de kigger på.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra København
Tilmeldt 11. Jun 08
Indlæg ialt: 661
Fra  Signifly ApS Skrevet kl. 14:11

VELOCIGROUP:

Dong Trieu Do:
Det her er sådant siden ser ud på min computer, nå jeg bruger internet explore, version 6.0.2900.2180.også videre

Internet Explorer v6 er et meget gammel program med en masse sikkerhedsproblemer. Du bør opdatere bla. til Internet Explorer v8 og Windows XP ved at besøge http://windowsupdate.microsoft.com

Ja IE6 er gammelt, men det rokker ikke ved at det har omkring 10% af sidevisningerne på danske hjemmesider. Det er ca. 3 gange så mange som safari4! Jeg syntes godt man kan forvente af en hjemmeside til i hvert fald 20k, er testet for kompatibilitet i de store browsere. Hvis det ellers er kodet fornuftigt, kræver det som regel heller ikke de voldsomme anstrengelser.

Boldrer mig med de kreative wunderkids i Signifly - et Digitalt Bureau i København. Altid en god Amino-pris.

Side 3 ud af 8 (78 indlæg)