Jeg synes det er et rigtig flot website. 100.000 mener jeg dog umiddelbart er en smule dyrt, for den funktionalitet og det indhold man ser på siden. Men omvendt kan der også være meget mere i sådan en opgave, end det vi udefra kan se. Så den eneste, der kan svare på om det har været pengene værd må næsten være dig.
I hvert fald har du fået et rigtig flot website, med nogle gode billeder og gode tekster. Så hvis I kan klare det i jeres budget, så vil jeg sige, at pengene er godt givet ud! Noget helt andet er, at jeg tror I kan gøre flere ting for at få flere henvendelser på jeres produkt.... Jeg mener bestemt ikke, at der er nok "call-to-action" objekter osv. på jeres side. |
Den ser altså rigtig fin ud. 100.000 er altid for meget for et website lige meget hvordan man vender og drejer det. Det findes så mange systemer hvor man kan sy sider sammen, som kan afdække næsten et hvert behov, og den kodning der skal gøres sepparat kommer ikke så langt op.
Men lad overpris være overpris. Hvis det viser sig at du tjener 10 millioner de næste 5 pr, så synes jeg sgu at du skal få lavet nogle flere sider til 100.000...
Rigtig god vind med projektet. Det ser meget spændende ud, og ligemeget hvad siden har kostet, så spiller den i hvert fald 100 procent. Lad være med at tænke for meget på søgemaskiner i danmark til at starte med, du skal have fat i en guld sælger der kan køre ud til hotellerne og gøre opmærksom på jeres tilstedeværelse. Det er ikke alle forretninger der skal have deres kerne kunder fra nettet.