Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside til 100.000 kr. - er de penge givet godt ud?

Side 4 ud af 8 (78 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes det er et rigtig flot website. 100.000 mener jeg dog umiddelbart er en smule dyrt, for den funktionalitet og det indhold man ser på siden. Men omvendt kan der også være meget mere i sådan en opgave, end det vi udefra kan se. 

Så den eneste, der kan svare på om det har været pengene værd må næsten være dig.

I hvert fald har du fået et rigtig flot website, med nogle gode billeder og gode tekster. Så hvis I kan klare det i jeres budget, så vil jeg sige, at pengene er godt givet ud!

Noget helt andet er, at jeg tror I kan gøre flere ting for at få flere henvendelser på jeres produkt.... Jeg mener bestemt ikke, at der er nok "call-to-action" objekter osv. på jeres side.

Tilmeldt 12. Jun 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 15:21

Den ser altså rigtig fin ud. 100.000 er altid for meget for et website lige meget hvordan man vender og drejer det. Det findes så mange systemer hvor man kan sy sider sammen, som kan afdække næsten et hvert behov, og den kodning der skal gøres sepparat kommer ikke så langt op.

Men lad overpris være overpris. Hvis det viser sig at du tjener 10 millioner de næste 5 pr, så synes jeg sgu at du skal få lavet nogle flere sider til 100.000...

Rigtig god vind med projektet. Det ser meget spændende ud, og ligemeget hvad siden har kostet, så spiller den i hvert fald 100 procent. Lad være med at tænke for meget på søgemaskiner i danmark til at starte med, du skal have fat i en guld sælger der kan køre ud til hotellerne og gøre opmærksom på jeres tilstedeværelse. Det er ikke alle forretninger der skal have deres kerne kunder fra nettet.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 15:22

Niels:
Det er EasyFlow.dk der skal rette det til (da det er baseret på deres CMS). Jeg mener at det er noget de kigger på.

Jeps, det står helt klart på listen, men jeg har ikke umiddelbart prioriteret det særligt højt. Mest ud fra en teknisk betragtning, om at Googles algoritmer sikkert benyttede Abstrakte syntaks træer, hvor at de så bare figurerede som identifiers. Og længden blev irrelevant. Men det er ikke noget jeg er 100% sikker på! Det løsningsforslag, der ligger nu er at lave en intern nummer stremel, så koden bliver class="Spalter1".

Ang. stylesheet url'en så er det ikke pga. den at sitet ikke kan ses i IE6, men fordi at IE6 ikke understøtter > selectoren i CSS. Så vi stod imellem valget at lave endnu dårligere markup, eller droppe IE6, og ja så valgte vi at droppe IE6 (Også lidt pga. at ideologiske årsager, den browser har virkeligt holdt udviklingen af hjemmesider tilbage i mange år).

På den rent tekniske side, er det spændende ved løsningen, at den med undtagelse af beregneren, er lavet 100 % via drag-n-drop, og i princippet kunne være sat op af en designer, uden brug af vores hjælp.

Vores mission er at sætte designere istand til at løse opgaver som Flemmings uden at skulle involvere webprogrammører. Det er selvfølgeligt en stor opgave, som det vil tage os noget tid, at blive helt færdige med. Idag har vi cirka. 15 sites live, og 15 sites hvor der er godkendt et layout, og opsætning igang. Af de 15 sites der er live er største delen sat op af designere. Derudover har vi også fået en håndfuld consulting kunder, som skal havde bygget større sites/shops på platformen. Så udviklingen går stille og roligt fremad.

Den største ulempe for os pt. er at indlæringskurven, er for høj, så fælles for alle de designere der idag, bruger platformen, er at vi har brugt mindst et par timer på at lære dem det. Så udover vores kunde opgaver, så er det der hvor vi har fokus pt.

Fra København
Tilmeldt 11. Jun 08
Indlæg ialt: 661
Fra  Signifly ApS Skrevet kl. 15:33

Victorius Frantzen:

100.000 er altid for meget for et website lige meget hvordan man vender og drejer det. Det findes så mange systemer hvor man kan sy sider sammen, som kan afdække næsten et hvert behov, og den kodning der skal gøres sepparat kommer ikke så langt op.

310.000 er altid for meget for en bil..

2.7 mio. er altid for meget for et hus..

200 kr. er altid for meget for en musik-cd..

Er det ikke en lidt absurd måde at generalisere på? Det kommer jo altid an på hvad produktet indeholder og hvad der ligger forud for produktets tilblivelse.

Boldrer mig med de kreative wunderkids i Signifly - et Digitalt Bureau i København. Altid en god Amino-pris.

Fra København
Tilmeldt 11. Jun 08
Indlæg ialt: 661
Fra  Signifly ApS Skrevet kl. 15:41

Lundsby:
Ang. stylesheet url'en så er det ikke pga. den at sitet ikke kan ses i IE6, men fordi at IE6 ikke understøtter > selectoren i CSS. Så vi stod imellem valget at lave endnu dårligere markup, eller droppe IE6, og ja så valgte vi at droppe IE6 (Også lidt pga. at ideologiske årsager, den browser har virkeligt holdt udviklingen af hjemmesider tilbage i mange år).

Jeg kan godt følge dine ideoogiske årsager - Du er ikke den eneste der er sur på IE6.

Men syntes du ikke det er problematisk for dine kunder, at det leverede vises forkert i 10% (eller lad os bare sige 5, for at tage højde for det ene og det andet..) af tilfældende? Jeg syntes enten du skal gå hele vejen med ideologi-tænkningen, og så henvise IE6 brugere til download af IE8 (eller måske endnu bedre, firefox..). Ellers mener jeg der bør laves en løsning så IE6 også får vist det rigtigt, eller i hvert fald bare nogenlunde.

Nu skal jeg ikke gøre mig alt for klog på hvor let det er at lave, eftersom du fortæller om et rimelig avanceret (for brugeren simpelt..) system. Rent output-mæssigt burde det dog være til at overkomme.

Slutteligt skal jeg bare lige understrege at jeg ikke er ude på at kritisere dit system - jeg syntes faktisk det ser rigtig spændende ud. Jeg skriver blot ovenstående i en nysgerrighed over hvorfor du/i forholder jer til IE6 problematikken som i gør, eftersom netop denne problematik de fleste som arbejder med web før eller siden (forhåbentlig snart aldrig mere..) er nødt til at forholde sig til.

Boldrer mig med de kreative wunderkids i Signifly - et Digitalt Bureau i København. Altid en god Amino-pris.

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 15:50

Hvorfor loader I et nyt stylesheet hver gang I loader en ny side?

<link rel="stylesheet" type="text/css" href="/Layout/RenderStyleSheet.aspx?Node=c02878f8537245b39661ca80eb1a48c4_186ba8dbb91d46a083ea215758e63761&Path=Forside/Mai Kappenberger&LayoutPath=p1" />

<link rel="stylesheet" type="text/css" href="/Layout/RenderStyleSheet.aspx?Node=e7374e5dc3fd41808225899b0271e39f_86a8c35618e048d990bbd9aaf83113b6&Path=Funktioner&LayoutPath=p31" />

Venlig hilsen,

Christian

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 16:01

MichaelValentin:
Men syntes du ikke det er problematisk for dine kunder, at det leverede vises forkert i 10% (eller lad os bare sige 5, for at tage højde for det ene og det andet..) af tilfældende?

Jo, det var også en rigtigt svær beslutning, vores egne statistikker sagde vist omkring 4% (baseret på vores shopsites). Men det er rigtigt umiddelbart så blev både markup og css meget større. Vi har oprettet en opgave, på at henvise IE6 brugerne til en anden side hvor der kan opgraderes ligenu tror jeg planen er at bruge http://drop-ie6.dk/

Jeg har ladet mig fortælle at Microsoft selv er begyndt, at advarer imod at bruge IE6, og der er rimeligt mange der støtter drop-ie6 initiativet, så mon ikke snart problemet er løst.

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 16:08

Utrolig flot side! jeg følte mig solgt og tryg ved første øje kast af siden, hvilket for mig er meget vigtigt..  Om 100.000 er for dyrt for siden syntes jeg ikke..

Det kan være der sidder 20 andre der kan lave et cms sytem for 15.000 men jeg syntes at siden har ramt så godt at de 100.000 er tjent rigtigt godt hjem, er jeg sikker på.

Thumps Up!!!

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 16:16

Jep flot side. Mangler dog som altid overblik over produktet!

Med ser rigtig godt ud, held og lykke med det!

Ps. Jeg håber de 100.000 er for både udvikling af software og webside.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6569
Fra  TextReactor Skrevet kl. 16:23

Victorius Frantzen:

Den ser altså rigtig fin ud. 100.000 er altid for meget for et website lige meget hvordan man vender og drejer det. Det findes så mange systemer hvor man kan sy sider sammen, som kan afdække næsten et hvert behov, og den kodning der skal gøres sepparat kommer ikke så langt op.

Prøv at læs tråden igennem. Selve CMS delen har kostet dem 20.000... alene billeder og tekster har kostet dem 50.000.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Side 4 ud af 8 (78 indlæg)